Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben mijn vrouwtje kwijt.....

chuckYou
28-03-2004, 12:12

Jullie weten nu vast wel dat ik gevoelens heb voor hetzelfde geslacht.... Maar ik had dus enkele dagen gedate met een meisje....Het klikte gelijk dus we besloten elkaar vaker te zien dat leidde tot een relatie.... het ging weken goed...Ik voelde me herboren en zij vertelde mij hetzelfde.... Tot 2 dagen geleden...Ze was naar Scheveingen gegaan en kwam daar een hyena tegen ...hij noemde zichzelf TonyM. ....Ineens maakte ze ruzie om de kleinste dingen..... Kortom: het ging niet meer goed..... Maar nu is ze foetsie....Ze is met de noorderzon vertrokken....waar zal ze zijn??:confused: http://www.tobyrush.com/web/dougscarborough/images/childsplay.jpg Heb je haar gezien neem dan snel contact op met mij!

chuckYou
28-03-2004, 12:17
Ik ben nog steeds hopeloos verliefd op haar.....Weet jij waar ze is??:verdriet:

chuckYou
28-03-2004, 12:23
Origineel gepost door BentFes :hihi: :zwaai:!! heb je haar niet gezien? PS: hoe gaat het?? En met je oren....;) Zijn ze weer wat opgesterkt van dat gelach vorig keer met N.

BentFes
28-03-2004, 12:27
Origineel gepost door chuckYou :zwaai:!! heb je haar niet gezien? PS: hoe gaat het?? En met je oren....;) Zijn ze weer wat opgesterkt van dat gelach vorig keer met N. Nee, maar ik zal helpen zoeken. :D Het gaat elhamdoulillah. Alleen een beetje ziek, maar ik kan nog perfect horen. :p En hoe is het met jou en met N?:D

chuckYou
28-03-2004, 12:32

Origineel gepost door BentFes Nee, maar ik zal helpen zoeken. :D Het gaat elhamdoulillah. Alleen een beetje ziek, maar ik kan nog perfect horen. :p En hoe is het met jou en met N?:D Goed hamdoelilah....Gister lekker saampies gewerkt;).....Maar haar internet wil niet meewerken....:(..... :zwaai: Maar dat komt binnenkort wel voor de bakker....

BentFes
28-03-2004, 12:39
Ik hoop het. Ik mis haar echt. :( Doe haar de groetjes als je haar weer spreekt, oki? ;) :zwaai:

chuckYou
28-03-2004, 12:40
Origineel gepost door BentFes Ik hoop het. Ik mis haar echt. :( Doe haar de groetjes als je haar weer spreekt, oki? ;) :zwaai: Komt goed;)! :zwaai: