Bekijk originele versie : Op zoek naar een bijbaantje in Amsterdam? Klik hier!
XL Studenten Uitzendbureau is voor haar opdrachtgever in Amsterdam, op zoek naar:
Marokkaanse en Turkse interviewers m/v
Onze opdrachtgever is een landelijke gezondheidsdienst. Zij werken voor de regio Amsterdam. Haar specifieke werkzaamheden zijn voor de Amsterdammers al vele jaren een begrip. In al die jaren heeft de dienst op tal van manieren bijgedragen aan de verbeteringen van de gezondheidstoestand in de stad.
In het kader van het project 'Diabetes voorkomen' wordt aan oudere Marokkaanse en Turkse mannen en vrouwen een cursus aangeboden. De cursus is een combinatie van beweeglessen en voorlichtingen over voorkomen van diabetes. Voorafgaand aan de cursus en 6 weken na afloop worden er bij de deelnemers vragenlijsten afgenomen in de eigen taal. Daarnaast worden bij een deel van de lessen observaties uitgevoerd. Jij zult ondersteuning bieden bij het afnemen van de vragenlijsten en het uitvoeren van de observaties. De functie is voor de periode van maart t/m juni 2009, de werktijden zijn flexibel in te delen. Tevens is er de mogelijkheid om de functie te hervatten in de periode van september t/m december 2009.
Heb je affiniteit met de gezondheidszorg en lijkt het je leuk om deel uit te maken aan een wetenschappelijk onderzoeksteam? Ben je veelvuldig beschikbaar en kun je goed zelfstandig werken lees dan snel verder!
Wij bieden:
- Een echte cv aanvuller
- Flexibele werktijden
- De mogelijkheid om veel te werken
- Mogelijkheid een bijdrage te leveren aan een belangrijk onderzoek
Werkzaamheden:
- Afnemen van vragenlijsten
- Ondersteunen van onderzoekers bij observaties
Functie-eisen:
- Goede beheersing van de Marokkaanse/Arabische en/of Turkse taal
- Goede beheersing van Berbers is een pre
- Flexibel
- Sociaal
- Zelfstandig
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Ervaring met interviewen is een pre
- ABN sprekend
- Woonachtig in omgeving Amsterdam
Heb je interesse in deze functie? Reageer dan snel via nadja@xluitzendbureau.nl
Met vriendelijke groet,
Nadja Alekseeva
XL Studenten Uitzendbureau
T: 020-7073939
F: 020-7073940
E: n.alekseeva@xluitzendbureau.nl
W: www.xluitzendbureau.nl
Ik heb deze vacature vandaag per mail ontvangen dus als je vragen hebt naar aanleiding van deze vacature zou ik het uitzendbureau zelf benaderen aan de hand van de contactgegevens onder aan de vacature.
lijkt mij wel leuk om te doen alleen spreek ik jammer genoeg geen berbers en de meeste Marokkanen die in NL wonen zijn van berbers afkomst en spreken zelden de Arabische taal en ik kan je 100% garanderen dat de meeste Marokkanen de juiste benamingen niet zo snel zullen weten want hoe zeg je nou Diabetes op zn Arabisch laat staan op zn berbers
wat schuift het?
Ik heb geen idee. Je kan een email sturen naar de intercedente die over die opdracht gaat en het haar vragen.
lijkt mij wel leuk om te doen alleen spreek ik jammer genoeg geen berbers en de meeste Marokkanen die in NL wonen zijn van berbers afkomst en spreken zelden de Arabische taal en ik kan je 100% garanderen dat de meeste Marokkanen de juiste benamingen niet zo snel zullen weten want hoe zeg je nou Diabetes op zn Arabisch laat staan op zn berbers
Sommige woorden die je niet kent kan je nog altijd aan een familielid vragen of in een woordenboek opzoeken. Denk dat het er meer om gaat dat je met de ouderen die je gaat interviewen kunt communiceren.
Up [ze zoeken nog steeds mensen]
missma3rabia
22-11-2009, 22:41
:) ik heb intresse :goedzo:
en ik ga het doen inschalah het lijkt me leuk
temsamaniaa
22-11-2009, 22:50
Lijtk mij ook heel leuk, heb ze net gemaild en me cv gestuurd
deze vacature stamt van 8+ maanden geleden :hihi:
Fidessa-
23-11-2009, 01:43
notif
MevrouwtjuhZ
25-11-2009, 15:43
zoeken ze nog mensen?
2become1
30-11-2009, 11:02
Precies!
Jammer :(
missma3rabia
30-11-2009, 19:28
jmmr:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.