Bekijk originele versie : Spreek met me af!! OF andersssssssssss...
nour_el_3oejoen
27-03-2004, 21:55
salaam mensen,
wat me is opgevallen:
Je hebt van die jongens die de hele tijd aardig doen: op msn:
mijn verhaal hierover:
Een jongen op mn lijst, ik heb hem niet toegevoegd, hij beweert mij ook niet toegevoegd te hebben.
Na een paar gesprekken (4) heeft hij het over elkaar leren kennen met als doel te trouwen, want ik lijk hem ze3ma een goede vrouw..
Ik zei nee: ik vind het geen goede zaak, want dat zou betekenen dat we onze nummers moet uitwisselen en dat er een tijd komt om af te spreken, dit wil ik niet.
Zijn antwoord: je bent belachelijk, ik heb me in jou vergist, hoe werken je hersenen eigelijk, hoe wil je ooit een man leren kennen en weet ik allemaal niet wat.
Een felle reactie!
Ik begrijp dit niet, of spreek met me af en wees bezig met haramdingen of je bent slecht....tsssssssssssss..!..:jammer:...
het moest er ff uit!.....
miss iemand ook ervaring hiermee????
Wassalaaaamm..
lady_khadija
27-03-2004, 21:57
f*uck hun..... ik ga mijn tijd niet aan hun besteden.....
nour_el_3oejoen
27-03-2004, 21:58
Origineel gepost door lady_khadija
f*uck hun..... ik ga mijn tijd niet aan hun besteden.....
......:goedzo:.....
Oegtkomfiedien
27-03-2004, 22:12
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
salaam mensen,
wat me is opgevallen:
Je hebt van die jongens die de hele tijd aardig doen: op msn:
mijn verhaal hierover:
Een jongen op mn lijst, ik heb hem niet toegevoegd, hij beweert mij ook niet toegevoegd te hebben.
Na een paar gesprekken (4) heeft hij het over elkaar leren kennen met als doel te trouwen, want ik lijk hem ze3ma een goede vrouw..
Ik zei nee: ik vind het geen goede zaak, want dat zou betekenen dat we onze nummers moet uitwisselen en dat er een tijd komt om af te spreken, dit wil ik niet.
Zijn antwoord: je bent belachelijk, ik heb me in jou vergist, hoe werken je hersenen eigelijk, hoe wil je ooit een man leren kennen en weet ik allemaal niet wat.
Een felle reactie!
Ik begrijp dit niet, of spreek met me af en wees bezig met haramdingen of je bent slecht....tsssssssssssss..!..:jammer:...
het moest er ff uit!.....
miss iemand ook ervaring hiermee????
Wassalaaaamm..
Salaam oelaykom,
Trap niet in die gladde praatjes!! Ik bedoel dat hij nu al over trouwen begint... terwijl hij je maar 4 keer op msn heeft gesproken. Dat zegt toch al genoeg denk ik!! En bovendien werken je hersenen uitstekend. Volgens mij heeft hij wat aan zijn hersenen!!! Dus meid goed gedaan!!!! :zwaai:
nour_el_3oejoen
27-03-2004, 22:15
Origineel gepost door Oegtkomfiedien
Salaam oelaykom,
Trap niet in die gladde praatjes!! Ik bedoel dat hij nu al over trouwen begint... terwijl hij je maar 4 keer op msn heeft gesproken. Dat zegt toch al genoeg denk ik!! En bovendien werken je hersenen uitstekend. Volgens mij heeft hij wat aan zijn hersenen!!! Dus meid goed gedaan!!!! :zwaai:
hij heeft het over elkaar leren kennen nog: dus afspreken en dan gaat meneer me Goedkeuren of Wegsturen..:maf:....ja daagggg....:maf2:..
en dan niet te beginnen over de gasten die andere bedoelingen hebben!
Oegtkomfiedien
27-03-2004, 22:26
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
hij heeft het over elkaar leren kennen nog: dus afspreken en dan gaat meneer me Goedkeuren of Wegsturen..:maf:....ja daagggg....:maf2:..
en dan niet te beginnen over de gasten die andere bedoelingen hebben!
Afspreken en goedkeuren???? Sorry hoor, maar je bent geen schaap...tsssss waar slaat dat op!!! Zulke gasten moet je niet eens de aandacht geven. Volgens mij moet hij goedgekeurd worden, want hij spoort niet zo te horen!!!! :D
zieke mensen bestaan... :maf:
voor dit soort zaken is de blokkeerfuctie uitgevonden :cool:
nour_el_3oejoen
28-03-2004, 14:44
Origineel gepost door hawly
voor dit soort zaken is de blokkeerfuctie uitgevonden :cool:
haha inderdaad...! heb ik trouwens al gedaan..:D
nour_el_3oejoen
28-03-2004, 14:47
Origineel gepost door Oegtkomfiedien
Afspreken en goedkeuren???? Sorry hoor, maar je bent geen schaap...tsssss waar slaat dat op!!! Zulke gasten moet je niet eens de aandacht geven. Volgens mij moet hij goedgekeurd worden, want hij spoort niet zo te horen!!!! :D
..:melig2:...
Mocro4eva
28-03-2004, 15:59
Meid, laat je niet gek maken! Jouw hersenen werken uitstekend! :goedzo:
lady_khadija
28-03-2004, 16:01
Origineel gepost door shel7i
niet eens 10 minuutjes ? :o :stout:
als jij onder die categorie behoort..........niet eens 1 min!!!! :D
nour_el_3oejoen
28-03-2004, 16:04
Origineel gepost door Mocro4eva
Meid, laat je niet gek maken! Jouw hersenen werken uitstekend! :goedzo:
vind ik ook..:D
Jeeemig begon hij al over trouwen?????
Ik ben 5 jaar bij mijn vriend en ik moet er nog niet aandenken!
nour_el_3oejoen
28-03-2004, 16:12
Origineel gepost door bie
Jeeemig begon hij al over trouwen?????
Ik ben 5 jaar bij mijn vriend en ik moet er nog niet aandenken!
5 jaar....:maf:....is lang genoeg om over trouwen te praten...misschien zelfs genoeg om over kids te beginnen...:D..........(jokeee)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.