Bekijk originele versie : Oplossing voor puistjes,wallen,gekloofde lippen,...
Heel simpel, draag een niqaab, niemand die het dan ziet.
En heel goedkoop ook, dus ook een optie voor de swassa onder ons..
:lol:
wallah die is goed.... :goedzo:
dat zou niet de reden moeten zijn om een niqaab te gaan dragen vind je ook niet?!
Origineel gepost door Wolverine
En heel goedkoop ook, dus ook een optie voor de swassa onder ons.
Salam a3liekoum,
Meestal zeg je wel zinnige dingen maarik persoonlijk vind dat de niqaab nog meer aandacht vestigt op een vrouw.. Hier in NL zeg je met de niqaab kijk na mij ... vind IK.... Je moet ervoor zorgen dat je niet opvalt in de menigte en niet andersom... Als ik mijn hijaab op de correcte manier draag ziet ook iedereen dat ik een moslima ben en daar hoef ik geen niqaab voor op! Don't get me wrong.. ik heb heel veel respect voor diegene die m draagt alleen vind ik niet dat je dat als oplossing kunt nemen voor de zogenaamde probleempjes waar jij als antwoord de niqaab op geeft! Dat ik er goed en verzorgt wil uitzien wil niet meteen zeggen dat ik zo t huis verlaat..
m3a salamma
Is dat een oplossing of het wegdrukken van je huid problemen!?:rolleyes:
Los van de ironie in deze topic wil ik zeggen: Als de mensen je aanstaren wat valt er dan te zien???? Ze kunnen niks zien!!
Is het niet het doel van elke vrouw om zoals de Moeders van de Gelovigen te worden, die ook de niqaab droegen?
Welke ironie... ik zeg wat IK denk! OU zied be zjeda... juist omdat ze niets kunnen zien gaan ze staren... en ga me niet vertellen dat dat niet zo is want ik ben een vrouw en ik kan t weten. En zeker zou ik me willen kleden en gedragen als de vrouwen in de tijd van Mohammed (saw) alleen waren het in die tijd VROUWEN in t volste zin van t woord.. helaas kunnen wij wat we ook doen niet tippen aan die vrouwen!!!!!!!
Yek je koullou,.... met jbetch el 3ayn.. en dat is dan precies wat je doet... masha allah voor degene die het doen.. en in een islamitisch land zou ik er niet eens over nadenken.. ik zou um meteen dragen.. maar hier weet je dat je el 3ayn gaat trekken
wat een onzin :rolleyes: waarom wordt er gedacht dat als je een hoofddoek of niqaab draagt dat je er dan niet meer mooi uit hoeft te zien :confused: alsof de vrouw thuis ook gesluierd zit bij haar man of familie
Origineel gepost door hawly
wat een onzin :rolleyes: waarom wordt er gedacht dat als je een hoofddoek of niqaab draagt dat je er dan niet meer mooi uit hoeft te zien :confused: alsof de vrouw thuis ook gesluierd zit bij haar man of familie
Wij begrijpen elkaar!!![I]
zayneb836
28-03-2004, 14:56
jij bent echt goed dat zou inderdaad niet de rede zijn om een niqaab te dragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
En heel goedkoop ook, dus ook een optie voor de swassa onder ons.
Dat is toch geen oplossing?
Met de niqaab zal ik nog steeds last hebben van puistjes,, wallen en gekloofde lippen. Je ziet het alleen niet.
:(
Origineel gepost door Mouny
Wij begrijpen elkaar!!![I]
juist :cool:
Origineel gepost door hawly
juist :cool:
Nu de rest nog
;)
Idjies_n_Assel
29-03-2004, 17:46
Laat ze dan staren ze zien toch niks!! Dat is het juist. Ze kunnen niks zien, dan doet her er niet toe.
Ze zien idd nix, maar je voelt hun gestaar en dat is NIET aangenaam :(
OneTouch
29-03-2004, 22:55
Je wekt nu enigzins de indruk dat niqaabdragende vrouwen geen moeite hoeven te doen om hun huidproblemen e.d. te verbeteren.
Alsof zij er thuis niet mooi uit willen zien (voor hun man).
Daarnaast, sommige mensen (zoals ik) boeit het niet wat anderen van mijn uiterlijk vinden. Echter, wanneer ik last zou hebben van een minder mooie huid dan zou ik ook oplossingen zoeken om daar wat aan te doen. En dat doe ik dan echt niet voor de mensen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.