Bekijk originele versie : Verschil tussen Bush, Sharon VS sommige moslims!! Lees effe
Bush en Sharon hebben het terrorisme uitgevonden en kunnen betiteld worden als de ZWAARSTE terroristen. De staten Amerika en Israel, de autoriteiten dus, bij wet geregeld, plegen afschuwelijke aanslagen op onschuldige baby's, kinderen, vrouwen, oude mannen van Islamitische afkomst. Dat doen zij op wereldniveau.
AFSCHUWELIJK!!!!!!!!!!!!! Dat een staat dat doet!
Sommige moslims, let wel, de burgers, plegen soms aanslagen op onschuldige burgers. Ook dat is afschuwelijk, maar nog lang niet zo erg zoals als de staten als Israel en Amerika dat DOEN!
Dus concluderend kan ik zeggen.
De staten Israel en Amerika zijn Terroristische landen en sommige moslims zijn terroristische moslims of mensen.
Djoelaibib.
Palestina4live
27-03-2004, 20:36
Origineel gepost door Djoelaibib
Bush en Sharon hebben het terrorisme uitgevonden en kunnen betiteld worden als de ZWAARSTE terroristen. De staten Amerika en Israel, de autoriteiten dus, bij wet geregeld, plegen afschuwelijke aanslagen op onschuldige baby's, kinderen, vrouwen, oude mannen van Islamitische afkomst. Dat doen zij op wereldniveau.
AFSCHUWELIJK!!!!!!!!!!!!! Dat een staat dat doet!
Sommige moslims, let wel, de burgers, plegen soms aanslagen op onschuldige burgers. Ook dat is afschuwelijk, maar nog lang niet zo erg zoals als de staten als Israel en Amerika dat DOEN!
Dus concluderend kan ik zeggen.
De staten Israel en Amerika zijn Terroristische landen en sommige moslims zijn terroristische moslims of mensen.
Djoelaibib
Helemaal met je eens, alleen bevalt mij dat ''terroristische moslims'' niet. Dat de islam er bij betrokken raakt, is volkomen onterecht, ook al schrijven deze terroristen zichzelf het moslim zijn toe....
De ene keer hoor ik. Nee, terrorisme is echt niet hetzelfde als islam. Dat mag niet van de islam, dus die terroristen gaan na een zelfmoordaanslag naar de hel, omdat ze een moord hebben gepleegd. (zoals palestina4life in andere woorden zegt)
Maar tegelijk zie ik deze zelfde personen. de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen als martelaars de hemel in prijzen. En zo'n leider (net als Bush), die Yassin, die de sturende hand was van vele palestijnen die zelfmoordaanslagen pleegden, wordt de beste hemel ingeprezen, daar waar de profeet Mohammed ook is.
En nog een extra aantekening. Ook al heeft Bush dubbele belangen (olie) en ook al hebben veel Amerikanen hoogheidswaanzin, je kan Bush niet beschuldigen van het expres doden van onschuldige baby's, kinderen, vrouwen, oude mannen. De aanvallen die Amerika doet zijn gericht op militaire doelen of ter verdediging. Daarbij vallen helaas veel te veel onschuldige slachtoffers, maar het is niet doelgericht naar deze onschuldigen gericht.
Dit laatste gebeurt alleen bij zulke aanslagen in bussen, stations, hotels, WTC, drukke plaatsen. En dat maakt deze soort aanslagen zo smerig.
Je komt niet meer geloofwaardig over wanneer je zegt die aanslagen afschuwelijk te vinden en tegen terrorisme te zijn als je zegt dat Yassin in de hoogste hemel komt en dat die zelfmoordenaars ook rechtstreeks naar de hemel gaan. Nee, want dit zijn moordenaars.
Amerika heeft zich eens aan zoiets schuldig gemaakt. Na de 2e wereldoorlog in Japan. En dat was ook een smerige zet.
DE_STALKER_LAMM
28-03-2004, 00:19
Origineel gepost door Perez
De ene keer hoor ik. Nee, terrorisme is echt niet hetzelfde als islam. Dat mag niet van de islam, dus die terroristen gaan na een zelfmoordaanslag naar de hel, omdat ze een moord hebben gepleegd. (zoals palestina4life in andere woorden zegt)
Maar tegelijk zie ik deze zelfde personen. de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen als martelaars de hemel in prijzen. En zo'n leider (net als Bush), die Yassin, die de sturende hand was van vele palestijnen die zelfmoordaanslagen pleegden, wordt de beste hemel ingeprezen, daar waar de profeet Mohammed ook is.
En nog een extra aantekening. Ook al heeft Bush dubbele belangen (olie) en ook al hebben veel Amerikanen hoogheidswaanzin, je kan Bush niet beschuldigen van het expres doden van onschuldige baby's, kinderen, vrouwen, oude mannen. De aanvallen die Amerika doet zijn gericht op militaire doelen of ter verdediging. Daarbij vallen helaas veel te veel onschuldige slachtoffers, maar het is niet doelgericht naar deze onschuldigen gericht.
Dit laatste gebeurt alleen bij zulke aanslagen in bussen, stations, hotels, WTC, drukke plaatsen. En dat maakt deze soort aanslagen zo smerig.
Je komt niet meer geloofwaardig over wanneer je zegt die aanslagen afschuwelijk te vinden en tegen terrorisme te zijn als je zegt dat Yassin in de hoogste hemel komt en dat die zelfmoordenaars ook rechtstreeks naar de hemel gaan. Nee, want dit zijn moordenaars.
Amerika heeft zich eens aan zoiets schuldig gemaakt. Na de 2e wereldoorlog in Japan. En dat was ook een smerige zet.
je betoog duid op een volledig vertekend beeld!
1. Moslim plegen geen moorden
2. palestijnen hebben als ieder volk rechten (worden totaal onzegt...als hitler of een ander volk jouw dierbaar hollandje bezet zou je er niet tegen verzetten?..ik zou zeggen ga naar daar als palestijn in zo'n concentratiekamp kamperen, niet 1 dag maar gans je leven en zullen we zien of 18 jaar wordt om van je rijbewijs te dromen )
3.amerika heeft miljoenen doden op haar geweten, te beginnen met de indianenmoord , de zwarten en daarna als bezetter in zuidoost azie...je mag even naar vietnam reizen en paar mensen daar gaan bezoeken met napalmwonden.
4. wat ze in irak uitrichten zowel nu als 10jaar geleden spreekt boeken .
5. macht van israel is heel groot, dat weten we stilaan.en wordt beschouwd als de grootste wapenhandelaar in alle soorten wapens ..en je hebt gelijk die wapens kiezen enkel soldaat en ontzien kinderen, moeders, vaders ...manlief je geloofd de shit dat ze op tv laten zien!
appie666
28-03-2004, 00:24
Leg dat de nabestaanden van omgekomen mensen maar uit, vertel ze dat de Amerikanen en Joden hun kinderen per ongeluk hebben vermoord..................en kijk hoe ze zullen reageren.....?
Hamas en Al-qaeda hebben nou eenmaal gekozen voor deze strategie omdat ze niet zo machtig zijn en niet zo militair zijn voorzien als de Joden en Amerikanen..........!
Origineel gepost door NuchtereMarok
Zelfmoordaanslagen hebben weinig effect. Doeltreffender en waardiger zijn bommen die je op afstand kunt laten exploderen. Liefst een kernbom.
Schitterend idee :D
Kernbommen.
Hoeveel zullen we erop gooien ?
Palestina4live
28-03-2004, 18:46
De aanslagen in bijv. Madrid vallen absoluut niet te vergelijken, met de palestijnse aanslagen. Palestina is een land in oorlog, als jij en je familie worden aangevallen ga jij dan ook lief staan w8en tot je hele famillie is uitgemoord?? En hierbij draait het Palestijns- Israelisch conflict grotendeels ook om religieuze redenen (het heilig stuk grond) En ja, als je in naam van Allah (swt) strijd, (jihad) zijn aanslagen inderdaad toegestaan, in het geval dat jij natuurlijk word aangevallen. Terroristen zou ik de Palestijnen dan ook zeker niet noemen het is eerder zelfverdediging. :rolleyes: ;)
Origineel gepost door NuchtereMarok
Zelfmoordaanslagen hebben weinig effect. Doeltreffender en waardiger zijn bommen die je op afstand kunt laten exploderen. Liefst een kernbom.
ja laten we voor Hiroshima II gaan.
Jammer dat er geen land is met enkel moslimextremisten erin, hadden we m mooi daarop kunnen gooien, waren we met de hele werled een stuk beter af!
Origineel gepost door Djoelaibib
En uiteindelijk kies ik weer voor het geloof van mijn meest geliefde Profeet Mohamed, de Islam!
ik ga toch voor maar weer voor het Christendom
je weet wel, dat geloof met de zoon van God, Jezus.
Laat ik het anders zeggen: ik ga voor de (christelijke) normen en waarden die zo belangrijk zijn voor de europese samenleving.
Tempelier
30-03-2004, 16:48
Origineel gepost door bisses
ik ga toch voor maar weer voor het Christendom
je weet wel, dat geloof met de zoon van God, Jezus.
Laat ik het anders zeggen: ik ga voor de (christelijke) normen en waarden die zo belangrijk zijn voor de europese samenleving.
JPB?
Ben jij het? :D
arabchrstn
30-03-2004, 17:43
Ik vind het een kwestie van verantwoordelijkheid nemen voor beide partijen tot een strategisch juist besluit te komen. Ik zeg helder en duidelijk dat binnen de gestelde kaders, kijkend naar de voorgenomen intenties van beide fronten, het noodzakelijk is dat men een bepaalde richting in slaat
Ik heb gezegd.
JPB
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.