Bekijk originele versie : kapper ROTTERDAM? mooi blond
zoetgirl
25-02-2009, 15:58
Ik wil mijn haren donkerblond verven met highlights.
Wie kent een kapper die dat heel mooi kan doen bij donker haar???
Ik wil geen oranjeteint maar mooi blond, soms zie ik bij turkse meisjes die net van vakantie terug zijn, heel mooi blond haar (laten verven in turkije)
graag jullie tips
Melodi daar bij beijderlandselaan ze doen het egt mooi
LadyChaneL
03-03-2009, 10:14
Ik wil het ook, voor hoeveel kan je het daar laten verven?
zoetgirl
03-03-2009, 12:36
wie is er wel een bij class kapsalon geweest is voor mannen en vrouwen gemixt.
caramela
03-03-2009, 13:26
Ieder zijn eigen meining, maar blond is zo standaard tegewoordig alle mocro meisjes van 14 tot 30 zijn blond.... je kan beter voor een chocoladen tint gaan met wat lichte bruine plukjes.... maar goed ieder zijn ding...
zoetgirl
03-03-2009, 13:30
ik weet niet in heb paar keer blond gehad, iedereen vind mij dat mooier staan, en ik mis het altijd na een poosje! Ik wordt jaloers op meiden die ik op straat zie met mooi geblondeerde haren en beetje brons huid
Bouchra55
03-03-2009, 13:44
haha o my gosh melody... ik heb daar een keer een schoonheidsbehandeling gehad...lag ik daar..achter een scherm...zaa3ma voor privacy en om te relaxen ze zaten aan de andere kant allemaal te paffen...die hele kamer stond blauw van de rook...als klap op de vuurpijl ben ik op mijn achterhoofd gevallen zo op de radiator, gat in mijn hoofd....
Heb geen ervaring met die kapsalon maar het zag er echt niet uit...het was daar versierd b7al kermis...allemaal lichtjes...en op de deur neonlichtjes met OPEN..
maar ja als ze mooi verven...
Bouchra55
03-03-2009, 13:46
Ik heb nu lichtbruin met blonde highlights ik heb het in den haag laten doen...ik vind het altijd wel mooi in het voorjaar iets lichter en dan in de zomer wordt het nog lichter door de zon...donker vind ik mooier in de herfst winter...
Misslai_d
03-03-2009, 20:58
pff bij die melodie werd m haar rood/rose. Mooi verven daar!
bij ieder is het anderss ik ken egt veel meiden die daar verfen en is egt mooi ik zelf ga het ook volgend week doen ik heb best donker haar moet het helaas ontkleuren wil chocoladebruin hebben
ik heb best wel lang haar over mijn borsten voor 70 omdat ze het ook gaat ontkleuren en mijn vriendinnen doen het voor 40 a 50 schilt lente van je haar.
Donya__NL
04-03-2009, 16:41
wat is je eigen haar kleur?
suikerklontje21
04-03-2009, 18:22
Bij Beijderlandselaan heb ik goede ervaring :)
zoetgirl
05-03-2009, 08:31
bransus is 1 van de beste kappers in rdam (mijn mening) wat je wil doen ze in ieder geval ze zijn gevestigd op de straatweg bij station noord
mooi blondere
maar zijn het nederlaners? die kunnen nl niet blondere met donkerhaar
zoetgirl
05-03-2009, 08:34
Bij Beijderlandselaan heb ik goede ervaring :)
maar welke kapper dan?
class kapsalon??
zit je daar gemixt met mannen of heb je aparte zit gedeelte
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.