Bekijk originele versie : Vergeet de dood niet !!!!
selima17__1986
27-03-2004, 19:36
Als je moslim bent moet je deze link bekijken ,
Vergeet de dood niet , want elkedag elke uur ,elk minuut elk Seconde
'de Dood kan toeslaan ongeacht Jeugd, Ouderdom etc
http://saaid.net/Minute/mm1.htm
Lady_moi
27-03-2004, 19:40
WAAA WOELAH ZO GRIEZELIG DIE STEM IK WAS ZO GESCHROKKE EN DIE LIJKEN DOE MIJ DA NIE MEER AAN!!!!!!
Leer me aan de dood denken op een ander manier ja :kwaad:
Mn hart a iebadallah
Lady_moi
27-03-2004, 19:44
En als ik bv in het midden heb weggeklikt ben ik dan half moslim? :ego:
miss_saliha
27-03-2004, 19:52
Wejooow je hebt me kippevel gebracht met deze link psssh gruwelijk man!!! :(
Lady_moi
27-03-2004, 20:01
Maar de dood..daar kan niemand aan ontsnappen!
Origineel gepost door Lady_moi
Maar de dood..daar kan niemand aan ontsnappen!
nope....:traan1:
selima17__1986
27-03-2004, 22:43
zekers mensen het was niet mijn bedoeling om jullie te laten schrikkenmaar juist om jullie te laten denken dat we niet voor eeuwig in dedunya blijfenen allahoe a3lam isde dag des oordeels dichterbij gekomen ,
daarom zeg ik Vergeet dedood niet , en denk niet dat je niets voelt want dat is degelijk wel het geval als geen sterk Iman heb
selima17__1986
27-03-2004, 22:46
en die zogenaamde enge stem , hoe bedoel je die man zegt vergeet dedood niet vergeet de dood niet La taqielie mouth , dat wil zeggen vergeet de dood niet en die mandie huilt en vindjij dat eng enals je het verstaat zal je ook tranen krijgen en berouwhebben :huil:
Lady_moi
27-03-2004, 22:55
Smehli ik versta geen klassiek arabisch en natuurlijk heb ik berouw ik vraag altijd vergeving om Allah zelfs om de kleinse zonde..Ge kunt nooit genoeg vergeving vragen aan Allah swt..Want een zonde is een zonde en alleen de gedachte al de hel zorgt ervoor da we ons meer gaan verdiepen in ons geloof..maar zeg eerlijk we hebben echt een mooi geloof en als we die goed praktiseren inshallah dan zal Allah dan voor ons de deuren openen naar het paradijs Inshallah..ik hoop echt da Allah ons vergeeft om wat we fout doen..Inshallah..Maar de dood ja daar moet ge ook aan denken..Zodat we ons beter gaan verdiepen in ons prachtig geloof..:Iluvu:
Pfieuw heb ik weer staan zagen :maf: ik heb gewoon getypd wat ik wou typen van uit de grond van mn hart :zwaai:
selima17__1986
27-03-2004, 23:07
mashallah Oegtie (zuster) Uiteraad moeten we elke dag aan de dood denken dat een voorproefje van wat erna gebeurt
maar als je wilt dat je uitleg wat er precies stond in site moet je het gewoon vragen ;)
Replay4life
27-03-2004, 23:09
sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
dit is de eerste keer dat ik iemand zo in een graf zie liggen...
khadies17
27-03-2004, 23:10
dank je wel lieverd moge allah je belonen. en als je echt luisterd is er niks huiverends aan maar zijn we bang omdat we weten waar we mee bezig zijn. moge allah ons vergeven en ons op het rechte pad leiden.
wasalaam
selima17__1986
27-03-2004, 23:15
Amien Amien Amien
Itaqie Lahh (vrees allah)
Lady_moi
27-03-2004, 23:16
Amien..
En Selima tis al goe denia henia :goedzo: :zwaai:
Origineel gepost door khadies17
dank je wel lieverd moge allah je belonen. en als je echt luisterd is er niks huiverends aan maar zijn we bang omdat we weten waar we mee bezig zijn. moge allah ons vergeven en ons op het rechte pad leiden.
wasalaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.