Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De liefde

Pagina's : [1] 2

cheetah
29-10-2002, 22:30

Wat verstaan jullie onder liefde. Hoe kan je een relatie goed houden. Vaak hoor ik om me heen dat liefde een jachtspel is. Je heb de jager en de persoon waarop gejaagd moet worden. Wat zijn jullie ervaringen?

Boyfriend
29-10-2002, 22:33
A love so strong that It makes you fly, A boy so far that it makes you cry. And his lovely smile on the pic that makes you wanna die!

Dida
29-10-2002, 22:34
Geen Ervaring Cheetah sjoelie..:D Ik moest wel wat zeggen het is saai weetje..:) Maar wat ik versta onder liefde is..houden van elkaar..elkaar accepteren..vertrouwen..en 1 met elkaar worden..

Boyfriend
29-10-2002, 22:34
Love is like a reflection a mirror of your heart even a hidden emotion shows itself for a part

Boyfriend
29-10-2002, 22:35

Love is Love Love is you I love Love so I Love You

cheetah
29-10-2002, 22:51
dat is mooi zeg boyfriend. Een gevoelige man.. :D

Boyfriend
29-10-2002, 22:53
Je weet niet half hoe ik naar je verlang, het voelt zo heftig... het maakt me soms bang Je stem laat me zweven in een verliefde mist. Ik hou van jou, dit keer heb ik me niet vergist Kom snel bij me, ik wacht al zo lang En je weet niet half, Hoe veel ik naar je verlang... zin' n midar :Iluvu:

Uitgeblust
29-10-2002, 22:56
As Salaam Aleikoem Cheetah HAHAHA leuk dat jij over liefde begint. Ja mannen zijn jagers maar wij zijn hun prooi. Omdraaien die rollen zou ik zeggen :D Nu zijn wij meisjes een keer aan de beurt, de kerels kunnen er tegenwoordig toch niet meer van, het zijn eitjes geworden. ZIJN ER HIER NOG WEL ECHTE MANNEN :jammer: HIHIHIHI Hee als je nog wakker bent TAEES MLIH :Iluvu: Beslama

cheetah
29-10-2002, 22:57
Origineel gepost door Uitgeblust As Salaam Aleikoem Cheetah HAHAHA leuk dat jij over liefde begint. Ja mannen zijn jagers maar wij zijn hun prooi. Omdraaien die rollen zou ik zeggen :D Nu zijn wij meisjes een keer aan de beurt, de kerels kunnen er tegenwoordig toch niet meer van, het zijn eitjes geworden. ZIJN ER HIER NOG WEL ECHTE MANNEN :jammer: HIHIHIHI Hee als je nog wakker bent TAEES MLIH :Iluvu: Beslama hahaha, inderdaad meid!!!!!! :zwaai:

Boyfriend
29-10-2002, 22:58
Sebiet een ei tegen je hoofd :p

al_hamka
29-10-2002, 22:59
Origineel gepost door cheetah Wat verstaan jullie onder liefde. Hoe kan je een relatie goed houden. Vaak hoor ik om me heen dat liefde een jachtspel is. Je heb de jager en de persoon waarop gejaagd moet worden. Wat zijn jullie ervaringen? Liefde is iets waar je beter niet aan kunt beginnen... take it from me :(:kwaad: ** SouSou **

Uitgeblust
29-10-2002, 23:00
Origineel gepost door Kadir IM A MAN :lekkerpuh hmmmm lekker tongetje hoor alleen dat rode hoofd, kijk kost zelfs dat al te veel inspanning pfffffff en dat noemt zich een man :(

Uitgeblust
29-10-2002, 23:02
Origineel gepost door Boyfriend Sebiet een ei tegen je hoofd :p is wel goed voor mijn haar, krijg ik heeeeerlijk zacht haar van :D

Uitgeblust
29-10-2002, 23:03
Origineel gepost door al_hamka Liefde is iets waar je beter niet aan kunt beginnen... take it from me :(:kwaad: ** SouSou ** maar die kriebels in je buikje zijn zo verslavend en het trek steeds lager :rolleyes:

_MaJesTeiT_
29-10-2002, 23:10

Origineel gepost door cheetah Wat verstaan jullie onder liefde. Hoe kan je een relatie goed houden. Vaak hoor ik om me heen dat liefde een jachtspel is. Je heb de jager en de persoon waarop gejaagd moet worden. Wat zijn jullie ervaringen? Liefde is elkaar kunnen vertrouwen. Liefde is geven en nemen. Liefde is om elkaar geven. Liefde is elkaar respecteren. Liefde is wanneer iemand, voor jou door het vuur gaat. Liefde kost tijd. en moet groeien.... :Iluvu: groetjes Saida

Pagina's : [1] 2