Bekijk originele versie : Discuseer meej!!!
Salaam mensen,
Hierbij wil ik naar jullie mening vragen wat jullie ervan vinden dat mensen in deze tijd extreem veel hun partner via de cyberworld proberen te ontmoeten.
1. Is het betrouwbaar, bedoel laatst keek ik naar programma van peter r de vries. Een gozer die 50 was en die zich voordeed als een 17 jarige en die dan met kleine meiden probeert af te spreken. Ik wil graag weten of dit ooit bij iemand is overkomen .
Ook wil ik weten of iemand het gelukt is om toch het huwlijksbootje in te stappen. Zelf chat ik wel erg veel maar alleen voor de lol op tmf bijvoorbeeld. Ik kan mensen verwijderen mn vrienden zitter er elke avond maar zelf nog nooit gedate en om eerlijk te zijn ik durf het ook niet. Op dat gebied mag je me gerust een schijterd noemen haha Nou mensen ik wacht op jullie reacties
ToEdeLoE....*!!!.
Lady_moi
27-03-2004, 17:23
Ik heb ma 1 keer afgesproken
En met die persoon chatte ik al heel lang shie 2/3 jaren op MSN
Die kwam zo betrouwbaar en eerlijk over en da was hij ook
Zelf ben ik geen echte chatter zo op die chatboxen das nix voor mij wel MSN!
Tasebhant
27-03-2004, 17:25
Origineel gepost door MR_MOCRO
Salaam mensen,
Hierbij wil ik naar jullie mening vragen wat jullie ervan vinden dat mensen in deze tijd extreem veel hun partner via de cyberworld proberen te ontmoeten.
1. Is het betrouwbaar, bedoel laatst keek ik naar programma van peter r de vries. Een gozer die 50 was en die zich voordeed als een 17 jarige en die dan met kleine meiden probeert af te spreken. Ik wil graag weten of dit ooit bij iemand is overkomen .
Ook wil ik weten of iemand het gelukt is om toch het huwlijksbootje in te stappen. Zelf chat ik wel erg veel maar alleen voor de lol op tmf bijvoorbeeld. Ik kan mensen verwijderen mn vrienden zitter er elke avond maar zelf nog nooit gedate en om eerlijk te zijn ik durf het ook niet. Op dat gebied mag je me gerust een schijterd noemen haha Nou mensen ik wacht op jullie reacties
ToEdeLoE....*!!!
Ik ken vijf meisijes die hun man via internet hebben ontmoet, ze zijn nu alle vijf gelukkig getrouwd. Alles is elmakatib
miss_saliha
27-03-2004, 17:38
Nooit gedaan..zou het ook niet durven maar ja zeg nooit nooit alles kan en zoals Tasebhant zei alles is mekteb! :rolleyes:
Liefs,Saliha
ikrampje_87
27-03-2004, 17:45
Origineel gepost door MR_MOCRO
Salaam mensen,
ToEdeLoE....*!!!
Jaah tegenwoordig is het wel 'normaal' te noemen.. de meeste mensen kijken er niet van op als ze horen dat een meisje haar man via het internet heeft leren kennen.. Bij veel mensen is het zo.. maar NIET bij allemaal..
Maar zoals het hoort.. alles is met elmektaab.. het is heel goed mogelijk.. en ik vind er niks mis mee als je dan trouwt met die persoon..
dit was mijn mening hierover..:)
Ik ken ook 2 vriendinnen van mij die nu heeeeel gelukkig getrouwd zijn met zo'n iemand maar het is niet dat het bij de ene lukt dat het bij de andere ook lukt
Hanan_LoVe1
27-03-2004, 20:32
Ik zou het echt niet durven......ik chat wel zo nu en dan en dan vragen ze wel nr of iets dergelijks of afspreken mohiem contact houden maar dan heb ik zi\oiets van liever niet het is gewoon niet te vertrouwen...en als je iets niet vertrouwt kan je het maar beter NIET doen dus beter safe then sorry denk ik dan
lady_khadija
27-03-2004, 20:36
el mektab......
als je elkaar vertrouwt.... waarom niet?
Hanan_LoVe1
27-03-2004, 20:39
hoe kan je iemand vertrouwen via chat....???
lady_khadija
27-03-2004, 20:42
Origineel gepost door Hanan_LoVe1
hoe kan je iemand vertrouwen via chat....???
waarom niet?? niet elke jongen is een flesher..... daarmee bedoel ik niet dat je nadat je 1 keer met diegene heb gechat meteen gaat daten ofzo.... ik heb het over jaren/maanden.....
men neemt chat... msn en dat soort shit een beetje te serieus... terwijl het onzin is.... het is het echt leven niet... en zal het ook nooit zijn... :o
:maf:
Hanan_LoVe1
27-03-2004, 20:44
ik zeg ook niet dat jongens flashers zijn maar goed ieder voor zich ik vertrouw het zelf gewoon niet maar jahh koelsie mekteb sommige komen de ware inderdaad via chat tegen.....en je kan trouwens ook jaren en maanden met iemand chatten die ook ondertussen alles op een hoopje liegt dus....je zal nooit zeker wete of diegene liegt of niet
MocroSiham
27-03-2004, 20:45
Dat gevoel heb je dan op een gegeven moment, als je met iemand een hele lange tijd chat... Dan weet je ook hoe hij/zij zich gedraagt enzo. Dus vertrouwen, dat komt pas na een tijdje. En afspreken na 1 of 2 gesprekken, is altijd een foute keuze. Het kan inderdaad gebeuren dat je voor een of andere vieze Pedo staat! Wel goed uitkijken, en altijd op je gevoel afgaan... Maar dan NOG moet je goed uitkijken
En of er iets raars aan is? Als je zo al die verhalen hoort... gelukkig getrouwd, kinderen enzo... dus, raar kan ik het niet noemen
lady_khadija
27-03-2004, 20:47
Origineel gepost door Hanan_LoVe1
ik zeg ook niet dat jongens flashers zijn maar goed ieder voor zich ik vertrouw het zelf gewoon niet maar jahh koelsie mekteb sommige komen de ware inderdaad via chat tegen.....en je kan trouwens ook jaren en maanden met iemand chatten die ook ondertussen alles op een hoopje liegt dus....je zal nooit zeker wete of diegene liegt of niet
klopt..... het is maar met wie je chat.... de 1 heeft hem, de ander niet...
Hanan_LoVe1
27-03-2004, 20:48
jahh inderdaad zou jij zelf met iemand afspreken via chat...??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.