Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouw van 92 wil Martelaarsoperatie ondernemen

Pagina's : [1] 2

LZN
27-03-2004, 14:23

Vrouw van 92 wil aanslag plegen ) - Bron: Het Laatste Nieuws 92-jaar oud is ze, en ze kan nog maar amper lopen. Toch is ze vast besloten om voor de Hamas een zelfmoordaanslag te plegen. “Sjeik Yassin doden was de druppel, zijn opvolgers zullen de Israëli’s pas echte terreur brengen”, vertelde de 92-jaar oude Fatimeh Hamada. De vrouw heeft door het geweld al vier kinderen verloren. Zij zijn omgekomen bij acties van het Israëlische leger in haar dorp op de Westelijke Jordaanover. "Al 50 jaar lang is het hier uitzichtloos leven. Geweld, oorlog en moorden. Binnenkort ben ik dood en verandert er niets aan de situatie. Waarom zou ik stil sterven? Waarom geen bommengordel vastgespen en een paar Israëli’s de dood mee injagen? Dat is wat het leven hier ons biedt", verklaart de oude vrouw..

redouan19
27-03-2004, 14:49
Kijk, en zover drijven de zionisten hun slachtoffers. Dit is geen terrorisme, maar wanhoop.

Deliana
27-03-2004, 15:03
Ik keur het niet goed, maar kan me er wel wat bij voorstellen.

AlHoceima_Leila
27-03-2004, 16:25
Ik begrijp die vrouwtje zeker en vind het goed van haar :goedzo:

Aislin
27-03-2004, 17:45

Als ze 4 kinderen heeft verloren dan weet ze de pijn en verdriet wat dat met zich mee heeft gebracht, dan weet ze ook dat de onschuldige burgers die ze wil opblazen ook kinderen van ouders zijn.

redouan19
27-03-2004, 20:15
En dat zeg jij Aislin, vanachter je pc'tje...in Friesland.

2Smart4u
27-03-2004, 20:19
we hebben allemaal geen idee!! jullie hebben geen idee wat die vrouw voelt..waar ze elke dag doorheen gaat...waar ze elke dag aan wordt herinnerd...... IK zelf heb ook geen idee... :( wees blij.... Ik heb begrip en respect...

elmagrebia85
27-03-2004, 20:24
die mensen geloven echt in allah en geven echt om hun land. Wat hun meegemaakt hebben en wat ze tot nu meemaken is gewoon ongelooflijk. Dat allemaal door israel, die gesteund word door Amerika.

elmagrebia85
27-03-2004, 20:28
En wat die vrouw wil is gewoon te begrijpen. Ze wil wraak nemen op israel die haar kinderen heeft vermoord. En die haar land heeft verwoest. En elke dag kinderen, ouders etc vermoord

mocrow
27-03-2004, 20:30
RESPECT!!

grendel
27-03-2004, 20:50
Origineel gepost door Chamsedin Vrouw van 92 wil aanslag plegen ) - Bron: Het Laatste Nieuws 92-jaar oud is ze, en ze kan nog maar amper lopen. Toch is ze vast besloten om voor de Hamas een zelfmoordaanslag te plegen. “Sjeik Yassin doden was de druppel, zijn opvolgers zullen de Israëli’s pas echte terreur brengen”, vertelde de 92-jaar oude Fatimeh Hamada. De vrouw heeft door het geweld al vier kinderen verloren. Zij zijn omgekomen bij acties van het Israëlische leger in haar dorp op de Westelijke Jordaanover. "Al 50 jaar lang is het hier uitzichtloos leven. Geweld, oorlog en moorden. Binnenkort ben ik dood en verandert er niets aan de situatie. Waarom zou ik stil sterven? Waarom geen bommengordel vastgespen en een paar Israëli’s de dood mee injagen? Dat is wat het leven hier ons biedt", verklaart de oude vrouw. Respect voor deze vrouw :D Ten eerste, ze is al 92 jaar geworden en dat is een korte stilte waard. Bravo, I Love you, granny, en daarom moet je absoluut niet dit leven eindigen met een bommengordel en een "paar Israeli's" de dood mee jagend. Ik vind dat je een welverdiende vakantie nodig hebt om je laatste jaartjes te slijten. Misschien kunnen die 30.000 prinsen en prinsesjes uit Saoedi Arabie en omstreken daar voor zorgen ;)

Scottie
27-03-2004, 21:03
Nou, in Nederland heet dat euthanasie. Je bent oud, niemand kijkt naar je om, je bent arm en hebt geen traplift en je kinderen werken in Holland. Dan wil je dood. Wat geeft Hamas nou aan die kinderen? Wat zijn we in Nederland dan beschaafd. Als iemand het leven moe is, "oud en der dagen zat", dan kan zo iemand rustig inslapen. In die landen moeten hoogbejaarden zichzelf blijkbaar aanbieden om in het kader van een duister doel een even duistere hemel te bereiken. Daarnaast, het is wel cynisch om "je leven" op te willen offeren als je 92 bent. Als een jonge vent zegt: "Ik ben achtien en maagd, en ik blaas me eigen op voor een zaak", dan kun je er nog inkomen, in die gedachtengang, zot als die is. Maar een vrouw van 92, dat is geen offer, dat is een bevrijding.

elmagrebia85
27-03-2004, 22:57
Die vrouw die wil naar Het Paradijs.

Ole_Guapa
28-03-2004, 01:10
Origineel gepost door elmagrebia85 Die vrouw die wil naar Het Paradijs. Dan kiest ze de verkeerde weg. Ik heb begrip voor mensen die verdrietig en wanhopig zijn. Maar ik heb meer bewondering voor mensen die onder zulke omstandigheden sterk blijven. En andere mensen opblazen is niet sterk maar ontzettend zwak. Kortom heel zielig hoor, die mevrouw, maar ik heb geen greintje respect voor iemand die anderen wil vermoorden, kan me niet schelen of ze israëlisch of Palestijns is.

Aislin
28-03-2004, 01:10

Dat zeg ik ja vanachter mijn pctjuh, zij als geen ander kent het verdriet om haar verloren kinderen, en dat ze wraak wil kan ik helemaal inkomen maar niet op onschuldige burgers. De zelfmoordacties lopen uit de hand, dit is gewoon waanzin en wat lost het op eigenlijk???? elmagrebia85 Die vrouw die wil naar Het Paradijs. Wie geeft haar die garantie? De quran waarin staat dat men geen zelfmoord mag plegen, dat men geen onschuldige burgers mag doden? NIEMAND geeft haar die garantie men maakt elkaar gewoon weg helemaal gek met ideënen die nergens toe lijden maar alleen nog maar meer doden oplevert, de Palestijn is bezig zijn eigen volk op deze manier te vernietigen, zelfs kinderen staan klaar om zich een gordel om te gespen, komplete waanzin. Dit begint op een massahysterie te lijken, 1 idioot die zijn eigen volk de dood in jaagt en men doet gedwee wat hem gezegd wordt, kinderen worden gebrainwashed om zich klaar te maken zodat ie op 18 jarige leeftijd ook mee kan doen, als ie de kans krijgt zal dat eerder zijn en het merendeel van de moslims kijkt gewoon toe hoe hun broeders en zusters zich van kant maken.......erger nog ze keuren het gewoon goed, blaas maar op die handel......WAANZIN!!!!!!!

Pagina's : [1] 2