Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MAROKKO.nieuws reacties moeten afgeschaft worden !! teveel racisten !

moslimamma
24-02-2009, 16:55

Salamo alaikoem wr llahi wb, Ik vind dat de beheerder van deze site in MAROKKO.nieuws de reacties op het nieuws, moet afschaffen !! Ik zie daar namelijk 1 en al racisten onze site binnen komen, met de bedoeling de arabieren en de islaam te beledigen. Ik snap niet waarom Marokko.nl dit toelaat... Ik plaats daar een doodgewone reactie of de racisten komen op me afstormen met hun racistische opmerkingen!! Nieuws mag best geplaatst worden, maar de reacties mogen niet meer geplaatst worden, dit is ONZE site, laat de racisten ons geloof niet beledigen !! WIE vind dit ook?? ghair incha Allah, wasalamo alaikoem wr llahi wb

Normaall
24-02-2009, 17:01
Selaam alaaykom, Ik ben er mee eens :goedzo: M3a selamma

Tabekoyt.
24-02-2009, 17:11
Ook mee eens! Helemaal leip.

moslimamma
24-02-2009, 17:52
wie nog meer??? Kom op broeders en zusters er zijn er vast meer die dit niet pikken !!

Sherazade_
24-02-2009, 21:22

Salamo alaikoem wr llahi wb, Ik vind dat de beheerder van deze site in MAROKKO.nieuws de reacties op het nieuws, moet afschaffen !! Ik zie daar namelijk 1 en al racisten onze site binnen komen, met de bedoeling de arabieren en de islaam te beledigen. Ik snap niet waarom Marokko.nl dit toelaat... Ik plaats daar een doodgewone reactie of de racisten komen op me afstormen met hun racistische opmerkingen!! Nieuws mag best geplaatst worden, maar de reacties mogen niet meer geplaatst worden, dit is ONZE site, laat de racisten ons geloof niet beledigen !! WIE vind dit ook?? ghair incha Allah, wasalamo alaikoem wr llahi wb Ook racistisch, niet waar?

Syrian_Queen
24-02-2009, 21:29
Mee Eens

moslimamma
24-02-2009, 21:43
Ook racistisch, niet waar? Ik bedoel hier totaal niets racistisch mee en wil absoluut geen verkeerde indruk wekken.. Ik heb het over bepaalde mensen die ons geloof beledigen en dat vind ik pijnlijk om aan te zien aangezien de islaam mijn hele leven is.. net zoals bij vele broeders en zusters.. daarom reageer ik daarop maar het lijkt de beheerders van Marokko.nl totaal niets te schelen.. Ze zouden eens goed de reacties moeten lezen bij MAROKKO.nieuws, ik zie bijna alleen maar racistische opmerkingen staan. En met "onze site" bedoel ik niet dat de niet-marokkanen hier niet mogen komen ab-so-luut niet, ik heb het over de haatzaaiende mensen.. die marokko.nl binnen gaan slechts om te beledigen enz. ik hoop dat ik duidelijk ben geweest zuster.

Sherazade_
24-02-2009, 23:23
Ik bedoel hier totaal niets racistisch mee en wil absoluut geen verkeerde indruk wekken.. Ik heb het over bepaalde mensen die ons geloof beledigen en dat vind ik pijnlijk om aan te zien aangezien de islaam mijn hele leven is.. net zoals bij vele broeders en zusters.. daarom reageer ik daarop maar het lijkt de beheerders van Marokko.nl totaal niets te schelen.. Ze zouden eens goed de reacties moeten lezen bij MAROKKO.nieuws, ik zie bijna alleen maar racistische opmerkingen staan. En met "onze site" bedoel ik niet dat de niet-marokkanen hier niet mogen komen ab-so-luut niet, ik heb het over de haatzaaiende mensen.. die marokko.nl binnen gaan slechts om te beledigen enz. ik hoop dat ik duidelijk ben geweest zuster. Bedankt voor je verduidelijking. Racistische opmerkingen zal je altijd behouden. Hier op het forum ook, tegen niet marokkanen/ niet moslims. En andersom. Maar ik denk niet dat het zal helpen om er geen reacties meer te toe te laten. Zo ga je het probleem alleen maar uit de weg.

moslimamma
24-02-2009, 23:36
Allah oe3alam of dit niet zal helpen... ik heb in elk geval laten weten dat ik het daar niet mee eens ben.. Ghair inshaa Allah

xXxwolkjexXx
25-02-2009, 14:51
Ik bedoel hier totaal niets racistisch mee en wil absoluut geen verkeerde indruk wekken.. Ik heb het over bepaalde mensen die ons geloof beledigen en dat vind ik pijnlijk om aan te zien aangezien de islaam mijn hele leven is.. net zoals bij vele broeders en zusters.. daarom reageer ik daarop maar het lijkt de beheerders van Marokko.nl totaal niets te schelen.. Ze zouden eens goed de reacties moeten lezen bij MAROKKO.nieuws, ik zie bijna alleen maar racistische opmerkingen staan. En met "onze site" bedoel ik niet dat de niet-marokkanen hier niet mogen komen ab-so-luut niet, ik heb het over de haatzaaiende mensen.. die marokko.nl binnen gaan slechts om te beledigen enz. ik hoop dat ik duidelijk ben geweest zuster. echt iedere toppic daar wordt vervuild met haatzaaiende opmerkingen. ik vind het wel knap dat er nog zoveel m.nl leden hun best doen om een tegenwoord te geven:goedzo: