Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Euro's naar Dirhams wisselen (Rotterdam)

tanger_4_live
24-02-2009, 15:34

Wie heeft zijn euro's wel eens in Nederland gewisseld En heeft het geld dan ook dezelfde waarde als dat je het in Marokko zou wisselen heb namelijk gehoord dat je er hier minder voor krijgt :confused: Kan iemand me er misschien meer over vertellen

Harry0147
24-02-2009, 15:50
Nee joh, je kan beter in Marokko wisselen dan krijg je een veel gunstigere koers. De beste koers krijg je trouwens als je giraal geld overboekt naar je marokkaanse rekening..... dan kun je in maroc geld pinnen is net zo gemak en je hebt dan ook niet veel geld op zak die je eventueel kunt kwijt raken of wanneer ze daar bij douane moeilijk over doen... kost je weer een koffie

tanger_4_live
24-02-2009, 17:10
Nee joh, je kan beter in Marokko wisselen dan krijg je een veel gunstigere koers. De beste koers krijg je trouwens als je giraal geld overboekt naar je marokkaanse rekening..... dan kun je in maroc geld pinnen is net zo gemak en je hebt dan ook niet veel geld op zak die je eventueel kunt kwijt raken of wanneer ze daar bij douane moeilijk over doen... kost je weer een koffie Inderdaad daar heb je wel gelijk in Maar ik dacht weer als ik hier geld inwissel dan heb ik het daar gelijk al :hihi: Dus dan hoef ik niet te wachten tot ik het eindelijk ingewisseld heb

Khataarlijk
24-02-2009, 19:09
Wie heeft zijn euro's wel eens in Nederland gewisseld En heeft het geld dan ook dezelfde waarde als dat je het in Marokko zou wisselen heb namelijk gehoord dat je er hier minder voor krijgt :confused: Kan iemand me er misschien meer over vertellen het beste is je geld laten wisselen bij Bazaars , antieke winkels etc , die geven ietsje meer dan wat je van de bank krijgt stel de bank geeft voor 1 euro 11,4dh dan geven die mensen 11,5 of 11,55 :D

tanger_4_live
24-02-2009, 19:27

het beste is je geld laten wisselen bij Bazaars , antieke winkels etc , die geven ietsje meer dan wat je van de bank krijgt stel de bank geeft voor 1 euro 11,4dh dan geven die mensen 11,5 of 11,55 :D Hier of bedoel je daar?:)

Khataarlijk
24-02-2009, 19:32
Hier of bedoel je daar?:) In Marokko Natuurlijk

tanger_4_live
24-02-2009, 19:40
In Marokko Natuurlijk Oh oke ik had het over de banken hier vandaar :hihi: Maar toch bedankt :D

nayim
24-02-2009, 20:48
rond deze tijd is de koers prima daar beter als in zomer.scheelt niet veel, ligt eraan hoeveel je wisselt:).

tanger_4_live
24-02-2009, 21:06
rond deze tijd is de koers prima daar beter als in zomer.scheelt niet veel, ligt eraan hoeveel je wisselt:). Je weet toevallig niet of dat hier ook zo is :o

nayim
24-02-2009, 21:11
Je weet toevallig niet of dat hier ook zo is :o ik denk juist minder hier. waarom wil je hier geld wisselen?

allerliefste_88
24-02-2009, 21:16
Wie heeft zijn euro's wel eens in Nederland gewisseld En heeft het geld dan ook dezelfde waarde als dat je het in Marokko zou wisselen heb namelijk gehoord dat je er hier minder voor krijgt :confused: Kan iemand me er misschien meer over vertellen Ik heb het hier in november gedaan en het was echt minder. ik dacht mischien dat ik juist meer zou krijgen. Ik marokko als je 500 wiselt krijg je 550. ik heb hier minder gehad en ik zou het ook nooit meer doen je kan beter in marokko wisselen

asmae85
24-02-2009, 21:21
het beste is je geld laten wisselen bij Bazaars , antieke winkels etc , die geven ietsje meer dan wat je van de bank krijgt stel de bank geeft voor 1 euro 11,4dh dan geven die mensen 11,5 of 11,55 :D Ik wil hierbij aangeven dat dit niet te vertrouwen is. Van een betrouwbare bron- een goede kennis die van de zomer bij zulke zaakjes heeft gewisseld- heb ik vernomen dat ze daar frauderen. Bij aankomst thuis bleek het veel minder te zijn... het is haar een raadsel hoe dat kwam.... of er si7r in is gedaan of dat er tijdens het tellen op een tactische manier geld is weggenomen.. Allahu a3lam. Ik raad aan om gewoon bij de bank te wisselen dat is het betrouwbaarste en zoals ook iemand anders al zei, je kan het ook gewoon van je rekening pinnen krijg je het tegen die dagkoers en je betaalt maar n klein bedrag aan transactiekosten. Groetjes

Ibtissam19_
24-02-2009, 21:28
Wissel het gewoon in bij de bank. Je betaalt inderdaad wat kosten maar dat is maar €4,50.