Bekijk originele versie : Betoog Of Beschouwing
TnawieMocro
27-03-2004, 11:38
Ok broeders en zusters heb jullie hulp nodig!!!! en hard ook nog. Ik moet als tentamen een betoog of beschouwing schrijven en heb gekozen voor Islamitische onderwijs ( en de tegen-argumenten ervan). Nu weet ik niet wat het verschil is tussen beschouwing en betoog, wie kan het me uitleggen?????
En me 2e vraag, ik hoop dat jullie je meer concentreren op deze vraag dan op de ander, is of iemand een betoog / beschouwing voor me heeft!!! het liefst over islamitische onderwijs. Wolah help me aub, waga????!!!!
Een ware moslim(a) helpt zijn broeder!
Beslama en groetjes
P.s. Betogen/ beschouwing kunnen worden gestuurd naar me Prive Mail.
mocro_souhaila
27-03-2004, 11:43
als je dat wil doen is eht betoog...je wil mensen overhalen tog??
mocro_souhaila
27-03-2004, 11:45
een betoog is als je mensen wil overhalen..je geeft of tegenargumenten of voorargumenten...je geeft je mening en daarbij wil je dat mensen jou mening goed vinden en het met je eens worden
bij een beschouwing moet je even sterke voor en tegen argumenten geven zonder 1 van de argumenten zwart te maken...gewoon mensen aan eht denken zetten en zelf hun mening laten vormen..je mag hier je eigen mening niet zelf in verwerken.
TnawieMocro
27-03-2004, 11:48
overhalen tot islamitisch onderwijs bedoel je dat?? Nee joh, dat niet maar dat is toch niet altijd het doel van een betoog of wel soms:$?
mocro_souhaila
27-03-2004, 11:51
Origineel gepost door TnawieMocro
overhalen tot islamitisch onderwijs bedoel je dat?? Nee joh, dat niet maar dat is toch niet altijd het doel van een betoog of wel soms:$?
neee, overhalen dat islamitisch onderwijs goed is en dat het geen problemen voor anderen veroorzaakt...en waarom de islamitische scholen moeten blijven...
TnawieMocro
27-03-2004, 11:53
Origineel gepost door mocro_souhaila
een betoog is als je mensen wil overhalen..je geeft of tegenargumenten of voorargumenten...je geeft je mening en daarbij wil je dat mensen jou mening goed vinden en het met je eens worden
bij een beschouwing moet je even sterke voor en tegen argumenten geven zonder 1 van de argumenten zwart te maken...gewoon mensen aan eht denken zetten en zelf hun mening laten vormen..je mag hier je eigen mening niet zelf in verwerken.
Aaaaaaaai je bent moeilijk ouwe haha, soekran voor deze duidelijke uitleg. seriues hartelijk bedankt!!
TnawieMocro
27-03-2004, 11:55
zoo wolah ik heb meer aan jou dan aan al die 1000000 miljoen andere leden hahah. ze slapen nog msaken!!
mocro_souhaila
27-03-2004, 11:56
Aaaaaaaai je bent moeilijk ouwe haha, soekran voor deze duidelijke uitleg. seriues hartelijk bedankt!!
geen dank;)....enne noem me geen ouwe wil je...ik voel me namelijk nog heel jong :D :hihi:
Kuss en Succes
:zwaai:
TnawieMocro
27-03-2004, 11:58
haha sorry is me stopwoordje, je bent niet de eerste die het me afraadt
mocro_souhaila
27-03-2004, 11:59
zoo wolah ik heb meer aan jou dan aan al die 1000000 miljoen andere leden hahah. ze slapen nog msaken!!
:blauwkus:
enne wij zijn vroege vogels he :D ...ik heb zelfs al gejoggd vanochtend :o
TnawieMocro
27-03-2004, 12:03
:blauwkus:
enne wij zijn vroege vogels he :D ...ik heb zelfs al gejoggd vanochtend :o
hahahaha zeg dat wel!. Gejogged zoooo, dus niet alleen behulpzaam maar ook nog sportief. :D Iwa ik moest ook wel vroeg op, zijn we in dit huizes gewend
mocro_souhaila
27-03-2004, 12:10
hahahaha zeg dat wel!. Gejogged zoooo, dus niet alleen behulpzaam maar ook nog sportief. :D Iwa ik moest ook wel vroeg op, zijn we in dit huizes gewend
ja toch..me zusje werd vet vroeg wakker en maakte lawaai toen dcht ik..als ik toch al wakker ben, kan ik net zo goed iets nuttigs doen..namelijk van me luie reet komen en in de kou gaan rennen :p
TnawieMocro
27-03-2004, 12:18
Origineel gepost door prettyface
Betoog > de lezer overtuigen van jouw gelijk.
Beschouwing > de lezer de voor- en tegen argumenten geven.
Soms vragen ze je met een tekst, wat is dit, een betoog og beschouwing. Het kan dan ook een beschouwing met betogende elementen zijn.
Heel veel succes!
Thnx ik apprecieer je reactie enorm!
TnawieMocro
27-03-2004, 12:23
ja toch..me zusje werd vet vroeg wakker en maakte lawaai toen dcht ik..als ik toch al wakker ben, kan ik net zo goed iets nuttigs doen..namelijk van me luie reet komen en in de kou gaan rennen :p
Iwa dan dank ik je zusje, want zonder haar zat je nu te snurken, en zat ik met me handen in het haar :confused:
:D
mocro_souhaila
27-03-2004, 12:28
Iwa dan dank ik je zusje, want zonder haar zat je nu te snurken, en zat ik met me handen in het haar :confused:
:D
whahaa ik zal haar voor je ebdanken...ze zal wel raar opkijken...toen strax kon ik haar wel killen en nu ga ik haar bedanken;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.