Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : D@T KrAy-Z MoCrO...

ami
29-10-2002, 19:38

zou je mijn berichtje willen lezen als je ff tijd hebt??

-Reda-
29-10-2002, 21:22
Origineel gepost door FADOUWA ja ik heb wel even tijd ikke niet...ik moet leren...:D

tatouzient
29-10-2002, 22:21
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ikke niet...ik moet leren...:D ewa meskiena, help haar ff :eek: toen jij hulp nodig had, had je ook om gevraagd. maar nu iemand jou hulp nodig heeft, heb je geen tijd... bisous

-Reda-
29-10-2002, 22:30
Origineel gepost door tatouzient ewa meskiena, help haar ff :eek: toen jij hulp nodig had, had je ook om gevraagd. maar nu iemand jou hulp nodig heeft, heb je geen tijd... bisous zomaar...ik heb haar egt wel geholpen...allang!!! ze vroeg om een poem...binnen een half uur had ik die voor haar gefixt...vraag maar na...:(:(:(

tatouzient
29-10-2002, 23:13

Origineel gepost door BaByCaKe GEEN RUZIE MAKEN MET MIJN BROERTJE!! jou broertje, ewa hij is oud genoeg om zelf op zijn pootjes te staan toch? en tis gn ruzie, tis gewoon een mening :p bisous

-Reda-
29-10-2002, 23:14
Origineel gepost door tatouzient jou broertje, ewa hij is oud genoeg om zelf op zijn pootjes te staan toch? en tis gn ruzie, tis gewoon een mening :p bisous egt niet...ik kan niet zonder mn big sissaah...:D

tatouzient
29-10-2002, 23:17
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO egt niet...ik kan niet zonder mn big sissaah...:D meskien, kan ni zonder big sis, kom en vecht als een man (als je dat bent...) bisous

-Reda-
29-10-2002, 23:20
Origineel gepost door tatouzient meskien, kan ni zonder big sis, kom en vecht als een man (als je dat bent...) bisous vechten? tegen wat? valt er dan iets om over te vechten? discussie is allang gesloten...ennuh ik ben inderdaad nog geen man...pas over een jaar of 8...:maf2:...mesnen hebben nix te doen...:rolleyes:

tatouzient
29-10-2002, 23:25
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO vechten? tegen wat? valt er dan iets om over te vechten? discussie is allang gesloten...ennuh ik ben inderdaad nog geen man...pas over een jaar of 8...:maf2:...mesnen hebben nix te doen...:rolleyes: ewa ik verveel me, daarom dak ff zin had om iets uit te probere, nl ff wa vechten :cool: bisous ewa een jaar of acht is snel voorbij :p

-Reda-
29-10-2002, 23:27
Origineel gepost door tatouzient ewa ik verveel me, daarom dak ff zin had om iets uit te probere, nl ff wa vechten :cool: bisous ewa een jaar of acht is snel voorbij :p hehe...aight...doe amar wat ik doe...ga slapen...ciao...seb7ou 3aala gier!:D

tatouzient
29-10-2002, 23:29
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO hehe...aight...doe amar wat ik doe...ga slapen...ciao...seb7ou 3aala gier!:D c u bisous sweet dreams

ami
30-10-2002, 22:25
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO zomaar...ik heb haar egt wel geholpen...allang!!! ze vroeg om een poem...binnen een half uur had ik die voor haar gefixt...vraag maar na...:(:(:( yeppp hij had me geholpe....wallah kan zo een dichter worde....ZO MOOI!! wallah...maar mijn lerares gelooft niet dat ik dat had gemaakt en moet nieuwe make:(... nu hbe ik een NORMALE...die nergens opslaat :D ... maar ja VIEL te probere... tnx tnx» D@T KrAy-Z MoCrO kusjes en welteruste ied... amal

Missrapster
30-10-2002, 22:35
jaja....mn kill kan wel rijmen....en slijmen kan hij ook....just kiddin'

-Reda-
30-10-2002, 22:42
Origineel gepost door Missrapster jaja....mn kill kan wel rijmen....en slijmen kan hij ook....just kiddin' je weet...:rolleyes: