Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eens of niet mee eens ??????

Pagina's : [1] 2

LZN
26-03-2004, 20:04

osamabinladen is de grote winnaar ,eens of niet mee eens . waarom ben je het mee eens? en waarom niet mee eens ? :confused: bush en sharon zijn de grote winnaars ?? eens of niet mee eens ? waarom ben je het mee eens ? en waarom ben je het niet mee eens ? :confused:.

sahira
26-03-2004, 20:18
Origineel gepost door said2 osamabinladen is de grote winnaar ,eens of niet mee eens . waarom ben je het mee eens? en waarom niet mee eens ? :confused: grapjas... :D Dit is vast een strikvraag.... :giechel:

sahira
26-03-2004, 20:25
Origineel gepost door KohiNoor Niet mee eens. Iemand die zomaar onschuldigen vermoord noem ik geen winnaar. En het is eigenlijk wel zeker dat hij dat gedaan heeft in Amerika. Dat is een te makkelijk antwoord, dit is een strikvraag....denk eens goed na.... :D

sahira
26-03-2004, 20:27
Origineel gepost door said2 hoe zo een strik vraag ik vraag je om je meneing ,je ben niet verpilcht om te reageren :D beslama :D

amina01
26-03-2004, 20:29

Origineel gepost door said2 osamabinladen is de grote winnaar ,eens of niet mee eens . waarom ben je het mee eens? en waarom niet mee eens ? :confused: bush en sharon zijn de grote winnaars ?? eens of niet mee eens ? waarom ben je het mee eens ? en waarom ben je het niet mee eens ? :confused: Winnaars van wat? om ter meest aantal doden? Gegroet,

sahira
26-03-2004, 20:29
Origineel gepost door said2 hoe zo een strikvraag ,ik wie gewoon weten hoe mensen over deze soort mensen denken dat is alles , :D groetjes said2 Ach, je moet er zelf ook om lachen...dus vertel maar dat het géén strikvraag is. Ben je van de AIVD? :D

amina01
26-03-2004, 20:35
Origineel gepost door said2 dat was niet de vraag :D Ow sorry, ik dacht, ik probeer wat af te wijken. Gegroet

Deliana
26-03-2004, 20:47
Alle drie verliezers. Jammer alleen dat ze alle drie in een positie verkeren en de middelen hebben om zoveel schade aan te richten.

amina01
26-03-2004, 20:52
Origineel gepost door said2 het is al goed :D Ziede van hier :o Gegroet

sahira
26-03-2004, 20:53
Origineel gepost door said2 waarom zou ik er om lachen ,het is hier geen onzin hoekje hoor . vind het wel jammer dat je mijn topic niet serieus neemt maar maak niet uit het is al goed ,beslama groetjes said2 Je hebt gelijk... :o beslama..Sahira.. ;)

Ole_Guapa
26-03-2004, 20:53
Ik vind het allemaal lozers.

madame_nadia
26-03-2004, 22:06
allebei zijn ze geen winnaars maar als ik iemand moest kiezen is het osamaatje :)

Peej
26-03-2004, 22:54
Het zijn allemaal verliezers. Want met geweld los je niets op. Maar de grootste verliezer is Bin Laden. Om verschillende redenen. Ten eerste heeft hij al lang geen leven meer omdat hij van grotje naar grotje moet kruipen om er voor te zorgen dat zijn kop er niet afgeschoten wordt. Daarnaast is het een grote loser omdat hij anderen oproept om zich dood te strijden voor de heilige oorlog terwijl hij zelf weigert om zich op te blazen. En tenslotte is er nog NOOIT een terrorist geweest die zijn einddoel heeft bereikt. En met deze terorrist zal het niet anders zijn. Dus met stip op nummer 1 van de loser-ranglijst... Osama Bin Lafbek, onze grote Mudjaheiden. En op nummer 2 staat de opener van deze kansloze topic die maar weinig met nieuws en actualiteiten te maken heeft.

sahira
27-03-2004, 01:26
Origineel gepost door KohiNoor Uhmmm :fucyc: Ik niet begrijpen :( Ik had trouwens niet de hele topic gelezen maar Bush bush mehheee staat op 1. KohiNoor.. :D

kloppendhartje
27-03-2004, 11:26

Juist ze zijn alle drie verliezers (Wel jammer voor Bin Laden)

Pagina's : [1] 2