Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe hoog is de straf ....??

barleduc1992
22-02-2009, 23:14

Ik twijfel nogal of ik nog maagd wil blijven voor me huwelijk. Mijn vraag aan jullie is nu: hoe hoog is de straf van allah als ik een meisje nu laat pijpe? Graag alleen antwoord geven op de vraag Alvast bedankt:goedzo:

Tanit
22-02-2009, 23:15
Ik pak even mijn wetboek erbij...

barleduc1992
22-02-2009, 23:22
niemand ?

Tanit
22-02-2009, 23:23
Ik krijg Allah niet aan de lijn....sorry...kan je niet helpen...ik probeer het straks nog een keer...

amouraaa
22-02-2009, 23:27

Ik krijg Allah niet aan de lijn....sorry...kan je niet helpen...ik probeer het straks nog een keer... :lol: hahahahahahhahahhaa. Heel hoog, jongeman.

barleduc1992
22-02-2009, 23:29
maar ik bedoel als je ontmaagd bent voor je huwelijk telt het mee als 7 moorden en pijpe dan?

Amira_1986
22-02-2009, 23:41
Ik twijfel nogal of ik nog maagd wil blijven voor me huwelijk. Mijn vraag aan jullie is nu: hoe hoog is de straf van allah als ik een meisje nu laat pijpe? Graag alleen antwoord geven op de vraag Alvast bedankt:goedzo: Ik ben niet Alziend noch Rechter.....is niemand hier. Hij weet wat in je hart schuilt...en om welke reden/ situatie (onwetend, puber, onschuldig etc.) je bevind. Waarom vraag je dat in je gebed tijdens het nemen van een doe3a? Wellicht dat Hij je dan een teken kan geven. Je weet in elk geval dat het haram is..... ;)

Kawaiii
23-02-2009, 02:17
maar ik bedoel als je ontmaagd bent voor je huwelijk telt het mee als 7 moorden en pijpe dan? Serieus, ben jij dom of ben jij DOM! Denk a.u.b. na. De straf hiervoor is ontzettend hoog, boven het menselijk denkvermogen. Vrees Allah! En laat je niet verslaan door de Shaitan.

djmo
23-02-2009, 02:21
Alhoewel pijpen haar niet ontmaagd, maar de straf is heel hoog.

DiepOngelukkig
23-02-2009, 09:05
Pijpen is niet hetzelfde als zina plegen. Zina plegen is echt als het met penetratie gebeurd. De straffen op seksueel contact zonder ''all the way'' the gaan zijn dus niet gelijk aan de straffen als je ''all the way'' gaat. Je dient dan berouw te tonen, spijt van je daad, en niet meer in herhaling vallen. En vergiffenis aandiegene vragen die je hebt laten pijpen.. En dit moet oprecht gebeuren. Maar ik vind je maar een huichelaar hoor.....

MiStEr_Mo
23-02-2009, 12:30
Ik krijg Allah niet aan de lijn....sorry...kan je niet helpen...ik probeer het straks nog een keer... WHAUHAUHAUHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA IK KOM NIET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER BIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ JJJJJJJJJJJJJJJJ BUIKPIJN A YEMAAAA

amouraaa
23-02-2009, 12:36
Dus jongeman.. wat ga je doen? 1992? dan ben je 16..? Laat je niet verlijden

Elhaj_Rwiena
23-02-2009, 13:34
Ik twijfel nogal of ik nog maagd wil blijven voor me huwelijk. Mijn vraag aan jullie is nu: hoe hoog is de straf van allah als ik een meisje nu laat pijpe? Graag alleen antwoord geven op de vraag Alvast bedankt:goedzo: jij wilt nu een salaris terwijl je nog niet hebt gewerkt