Bekijk originele versie : ik ben niet de gene die vreemd ging..maar heb wel genoten
2 jaar iets met een getrouwd meisje van mijn leeftijd ;ze was al getrouwd.toen we met elkaar gingen ..maar ja ik geef er zelf niks om heb genoten ..maar ben ik wel fout geweest om met haar iets te beginnen?ze is zelfs zwanger geweest en heeft het weg laten halen.omdat ze niet wist wie de vader is .. :D :confused:
mientje007
26-03-2004, 19:37
ja soo, wat wil je hiermee duidelijk maken?
1 ding ik zal me diep schamen. en het niet zomaar op internet verkondigen, vraag allah swt om vergivenis.
Mocro4eva
26-03-2004, 20:50
Denk je dat je nu stoer bent ofzo? :confused:
Ik heb voor jullie daad geen woorden voor.
Hoe laag kan een moslim zinken. Als we jullie moslim mogen noemen
want een echte moslim die bang is voor de straf van god haalt het niet in
zijn hoofd om zulke dingen te doen. En dat zij een abortus laat plegen omdat ze niet weet wie de vader is? Hoe kan zij in vredesnaam haar man nog recht in de ogen aankijken!!!
woorden schieten mij hier te kort.
Origineel gepost door thajin
2 jaar iets met een getrouwd meisje van mijn leeftijd ;ze was al getrouwd.toen we met elkaar gingen ..maar ja ik geef er zelf niks om heb genoten ..maar ben ik wel fout geweest om met haar iets te beginnen?ze is zelfs zwanger geweest en heeft het weg laten halen.omdat ze niet wist wie de vader is .. :D :confused:
Als dit verhaal waar is,
dan hoop ik voor je 'als' je getrouwd bent,
dat jou vrouw jou ook op die manier bedriegt :rolleyes:
chahidaatje
27-03-2004, 14:40
Origineel gepost door Hadria
Als dit verhaal waar is,
dan hoop ik voor je 'als' je getrouwd bent,
dat jou vrouw jou ook op die manier bedriegt :rolleyes:
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!....
mariametje
27-03-2004, 21:29
Origineel gepost door vis
Ik heb voor jullie daad geen woorden voor.
Hoe laag kan een moslim zinken. Als we jullie moslim mogen noemen
want een echte moslim die bang is voor de straf van god haalt het niet in
zijn hoofd om zulke dingen te doen. En dat zij een abortus laat plegen omdat ze niet weet wie de vader is? Hoe kan zij in vredesnaam haar man nog recht in de ogen aankijken!!!
woorden schieten mij hier te kort.
je hebt echt helemaal gelijk, waar gaat het wereld heen :confused:
What goes around comes around.. denk daar maar aan als je vrouw ooit eens telaat thuis komt
Chirihen
27-03-2004, 23:21
wat voor reacties verwacht je eigelijk van ons meoten we je feliciteeren of zo je hebt gewoon geen respest wallah zou me echt diep schamen maar ALLAH is groot en die zal je Ischallah straffen.
Khanoussi
28-03-2004, 23:43
Klinkt een beetje als een Jerry Springer onderwerp
:eek: :eek: :eek:
Lmoehiem heel erg jongeman jou spannende verhaal (neem ik aan tenmiste dat je een man bent)
Maar zij is veeeeeeeel slechter bezig geweest dan jij want zij is getrouwd en haar zal een hele mooie straf afwachten in het hiernamaals, ja en jij loopt gewoon je pik achterna neem ik aan!!!
Maar ik denk niet dat je hier heel erg trots op mag zijn , want zo kom je namelijk wel over!!!
Maar het antwoordt op je vraag is JA je bent zekers weten super fout geweest om wat met haar te beginnen!!!
Ik zou zeggen vraag Allah om vergevenis en wie weet!!!
:zwaai: :zwaai:
chahidaatje
29-03-2004, 14:05
Volgens mij is dit gewoon een bericht van een jongen of meid, die gewoon effe zit te ouwehoeren, want hij geeft zelfs geen antwoorden, dus dat zegt genoeg!.
grt Cha
Origineel gepost door chahidaatje
Volgens mij is dit gewoon een bericht van een jongen of meid, die gewoon effe zit te ouwehoeren, want hij geeft zelfs geen antwoorden, dus dat zegt genoeg!.
grt Cha
:regie:dat vind ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
socialedienst
31-03-2004, 19:45
wat je de een aan doet.....zal ooit op je neerstrijken... Denk aan je dochters, je zussen, je moeder, je tantes....
It'll come back to ya.... Ondertussen. Vraag Allah om vergiffenis want 'ZINA' is een Groooooottteeee zonde......
:jammer:
soennia83
31-03-2004, 20:04
Dat men dit serieus neemt :rolleyes:
La hawla wala quwata illa billah
Wasalaam
p.s: Wie nu geniet van het wereldse leven en haar fitna, zal boeten in het ECHTE leven!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.