Bekijk originele versie : Zou jij het doen?!
Zou jij kunnen trouwen met iemand die in jouw ogen minder aantrekkelijk is? Maar haar/zijn karakter, is om van te houden, en je weet dat het een persoon is, waarmee je betreft het karakter je leven lang zou kunnen leven..
Of MOET het uiterlijk gelijk staan aan het innerlijk? En beide aantrekkelijk zijn? Maar wat als je iemand tegenkomt waarvan de persoonlijkheid super is, maar het uiterlijk iets minder, zou je haar/hem dan laten gaan?
:maf:
Nee, het uiterlijk vind ik echt niet zo belangrijk als het innerlijk.
:zwaai:
goddelijk
26-03-2004, 17:48
Hey
Er is niets zo belangrijk als het innerlijk. Hoe beter dat je een persoon leert kennen en hoe meer je van hem of haar gaat houden.
Een gezegde luidt als volgt: kijk niet naar het schoonheid dat weldra zal vergaan maar naar het innerlijk dat voor eeuwig zal bestaan.
Greetz
Lady_moi
26-03-2004, 17:51
Een schoon karakter straalt ge uit :maf2:
Zolang het innerlijk toppie is kan de rest me geen sikkepit schelen
Want vanaf dak verliefd ben op het innerlijk safé verkocht is verkocht :melig2:
LieveMeisje
26-03-2004, 17:54
Origineel gepost door Lady_moi
Een schoon karakter straalt ge uit :maf2:
Zolang het innerlijk toppie is kan de rest me geen sikkepit schelen
Want vanaf dak verliefd ben op het innerlijk safé verkocht is verkocht :melig2:
je haalt mijn woorden uit :goedzo:
en zolang goed met hem/haar opschieten :maf2:
:Iluvu:
Lady_moi
26-03-2004, 17:57
Da ook :verliefd:
:melig2: :zwaai:
Origineel gepost door LieveMeisje
je haalt mijn woorden uit :goedzo:
en zolang goed met hem/haar opschieten :maf2:
:Iluvu:
contradiction
26-03-2004, 17:59
ook ik ga voor het innerlijke inshaallah
LieveMeisje
26-03-2004, 18:02
Origineel gepost door Lady_moi
Da ook :verliefd:
:melig2: :zwaai:
:melig:
SweetxAngel
26-03-2004, 18:15
je valt toch op de ene of andere manier op die gene...dus het uiterlijk heeft geen hindernis gevormd..en zodra je van die gene gaat houden vind je die gene vanzelf mooi en mooier ..je kan toch niet zeggen hey jij bent lelijk dus ik ga niet van je houden..:haha:
ik vind uiterlijk ook belangrijk want je wilt toch niet naast een monster wakker worden of wel maar inerlijk is ook heeel belangrijk
Ik zou met hem gaan, een gouden hart gaat voor alles :Iluvu:
CharlieDaSilva
26-03-2004, 19:24
een meid zonder mooi uiterlijk zou ik niet zo snel een relatie mee beginnen maar een met een meid zonder goed karakter zal een relatie nooit lang kunnen duren. Dus het 1 moet het ander aanvullen.
DAT IS NOU NET DE KUNST !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.