Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het is mij opgevallen dat...

Pagina's : [1] 2 3

botticelli09
22-02-2009, 03:14

meisjes enerzijds zitten te roepen "het maagdenvlies bestaat niet, wat zijn jullie marokkaanse jongens toch sukkels" maar anderszijds zitten te huilen "ik heb de grootste fout van mn leven gemaakt, ik ken een jongen 2 maanden en ik heb met hem gerampetampeld, waar kan ik maagdenvlies operatie laten doen" kifesh, kan iemand me dat uitleggen?

ainzohra_girls
22-02-2009, 12:11
meisjes enerzijds zitten te roepen "het maagdenvlies bestaat niet, wat zijn jullie marokkaanse jongens toch sukkels" maar anderszijds zitten te huilen "ik heb de grootste fout van mn leven gemaakt, ik ken een jongen 2 maanden en ik heb met hem gerampetampeld, waar kan ik maagdenvlies operatie laten doen" kifesh, kan iemand me dat uitleggen? Jij als jongen zijnde, kan voelen of het meisje ontmaagd is of niet. Het maagdenvlies bestaat wel, alleen bij sommige scheurt het niet en komt er geen bloed uit. Bij sommige gebeurt dat misschien na een paar dagen, en bij sommige op de dag dat ze voor het eerst seks heeft. :o

_atlasi_
22-02-2009, 12:30
hahahahahhahaa.... jah dames..leg dat toch s ff uit !

ainzohra_girls
22-02-2009, 12:42
hahahahahhahaa.... jah dames..leg dat toch s ff uit ! Begrijp je het nou niet na mijn goede uitleg :p

_atlasi_
22-02-2009, 12:45

Begrijp je het nou niet na mijn goede uitleg :p maar hoe voel je of ze magad is?

Orgazmo
22-02-2009, 13:35
meisjes enerzijds zitten te roepen "het maagdenvlies bestaat niet, wat zijn jullie marokkaanse jongens toch sukkels" maar anderszijds zitten te huilen "ik heb de grootste fout van mn leven gemaakt, ik ken een jongen 2 maanden en ik heb met hem gerampetampeld, waar kan ik maagdenvlies operatie laten doen" kifesh, kan iemand me dat uitleggen? :hihi: hahah wallah jij slaat spijker keihard op zn kop .!

sweetylinna
22-02-2009, 13:44
zeker bestaat het maagdenvlies wel alleen de 1 bloed tijdens de sex de ander verlies pas daarna als ze naar de toilet gaan sommige bloeden niet maar dat het niet bestaat is onzin zeggen mensen gewoon om onder hun fouten uit te komen maar ik vind eerlijkheid duur het langst

_atlasi_
22-02-2009, 13:47
zeker bestaat het maagdenvlies wel alleen de 1 bloed tijdens de sex de ander verlies pas daarna als ze naar de toilet gaan sommige bloeden niet maar dat het niet bestaat is onzin zeggen mensen gewoon om onder hun fouten uit te komen maar ik vind eerlijkheid duur het langst kijk, dat is eerlijk !

botticelli09
22-02-2009, 14:31
Jij als jongen zijnde, kan voelen of het meisje ontmaagd is of niet. Het maagdenvlies bestaat wel, alleen bij sommige scheurt het niet en komt er geen bloed uit. Bij sommige gebeurt dat misschien na een paar dagen, en bij sommige op de dag dat ze voor het eerst seks heeft. :o Dit ken ik al meid, maar toch bedankt voor het uitleggen ik leg mijn nadruk op die meiden die zeggen "bestaat niet" maar hoe voel je of ze magad is? je moet eens seks hebben met een meisje die paar keer heeft geneukt, en neuk daarna nog eens een **** en oordeel zelf, je gaat zwaar merken zeker bestaat het maagdenvlies wel alleen de 1 bloed tijdens de sex de ander verlies pas daarna als ze naar de toilet gaan sommige bloeden niet maar dat het niet bestaat is onzin zeggen mensen gewoon om onder hun fouten uit te komen maar ik vind eerlijkheid duur het langst er zouden er meer van jou moeten rondlopen :D :hihi: hahah wallah jij slaat spijker keihard op zn kop .! hahaha, ik heb hier over nagedacht a mattie :p

sweetylinna
22-02-2009, 14:34

ainzohra_girls
22-02-2009, 17:16
maar hoe voel je of ze magad is? Het is je al uitgelegt. :)

Makhloef
22-02-2009, 21:30
Meisjes moeten bloeden als ze geprikt worden klaar !

SoDelicious
22-02-2009, 23:30
Meisjes moeten bloeden als ze geprikt worden klaar ! Onzin, dat moet helemaal niet en verschilt per persoon.

Makhloef
22-02-2009, 23:31
Onzin, dat moet helemaal niet en verschilt per persoon. Ga iemand anders maar voor de gek houden :goedzo:

SoDelicious
22-02-2009, 23:32

Ga iemand anders maar voor de gek houden :goedzo: Ga je medische kennis wat ophogen.

Pagina's : [1] 2 3