Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn droomprins!!!

Pagina's : [1] 2 3

lady20
29-10-2002, 16:39

:D hallo schatjes hier komt weer een verhaal van mij, ik hoop dat julie er met veel interesse doorheen bladeren. Dikke boessa Op een morgen hoor ik een luid geschreeuw uit de woonkamer: PAPPA NEE!!!! niet doen , Het was me zus die weer eens de hele nacht was weggebleven. Waarom doet ze dat toch ze wordt iedere keer helemaal in mekaar getrapt door pappa"dacht ik bij mezelf" Me zus is 24 gescheiden en woont bij ons, ik denk dat ze expres is gaan trouwen en scheiden zodat ze haar vrijheid had maardie vlieger gaat niet op! Ik liep naar de woonkamer met mijn slaperige hoofd"goedemorgen" riep ik door het geschreeuw!! En ik zag hoe me zus(halima) huilend haar kamer in liep en ze smeet de deur met een smak dicht. Goedemorgen Jamila zei me moeder !! is het weer zover Yemma. Ja zei me vader met een luide stem en als jij later ook zo een **** wordt krijg jij ze ook"BOEM" dat kwam hard aan en ik viel met een smak op de grond!! Ik zweeg en liep naar de keuken ik voelde dat mijn gezicht op zwelde, dit doet hij nou altijd verdomme ze agresiefieteit op mij botvieren, ik ben het zo zat dat gezeur en geklap kon ik maar weg hier weg bij deze mensen, ik vond het alleen zielig voor me moeder ook zei kreeg altijd de volle laag. MENSEN IK GA ZO DOOR EVEN ETEN KOKEN XXXXXX

rahmona
29-10-2002, 16:43
aaaaaaahhhhh eerst schrijven dan koken haha....nee hoor ik wacht even ...... liefs

lady20
29-10-2002, 16:43
ik wilde een boterham smeren maar had gelijk geen honger meer, ben blij dat het zaterdag is dan kan de zwelling nog weg gaan voordat ik naar school moet maandag. Ik liep naar me zus en klopte op de deur HALIMA fluisterde ik zacht zodat me pa me niet kon horen. Kom maar binnen zusje zei ze snikkend. Halima waarom doe je dit nou dan kijk nu heeft hij mij ook weer geslagen waarom? Jamila ik kan niet leven hier ik ben geen huismeid meer ik wil weg ik wil de wijde werld in ik wil werken en dat mag niet van pappa. Ik ga weglopen Jamila en jij moet me daarbij helpen! Maar hoe dan ?

lady20
29-10-2002, 16:48
Dat vertel ik je zodra de tijd rijp is Jamila en niets tegen yemma zegen !! Ik liep de slaapkamer uit en ging naar mijn eigen kamer. Waarom doet ze dit waarom loopt ze weg ik huilde en lag op bed!! Ik dacht weet je wat ik ga hetzelfde doen thuis was het toch niets ik ben 18 en kan prima voor mezelf zorgen. Ik werkte iedere zaterdag in een bloemenzaak, ik nam voor om flink te sparen en dan te vluchten, ik zij het tegen niemand bij het idee werd ik al helemaal zenuwachtig. Ik stond op en ging naar de badkamer om me klaar te maken voor me werk, op me werk wisten ze nu wel hoe het thuis ging ik kwam iedere week met een blauw oog, tja dan raken de smoesjes op ten duur op he“ Ik kleedde me leuk aan en ging eerst nog even de stad in even naar het internet cafe, ik wilde even opzoeken waar ik heen moest gaan en of daar baanen beschikbaar waren, want ja als ik weg wil lopen moet ik ook geld hebben en onderdak!!

lady20
29-10-2002, 16:57

Zo gezegd zo gedaan ik liep met een vaartje richting de stad, zal ik het nou wel doen dacht ik bij mezelf? Maar als ik het nu niet doe dan trouw ik met me neef en heb ik geen leven meer ik wilde sowieso weg daar, ik vond het wel erg voor yemma maar ik heb gewoon geen leven thuis ik moet weg hoe dan ook. Aangekomen bij het internet cafe wisselde ik even en ging ik zitten, ik zocht naar een kamer in Rotterdam dat leek me wel eemn leuke stad jeetje er waren best veel kamers te huur en niet eens zo erg duur, maar danmoet ik wel stoppen met school en fultime werken? Dat heb ik er wel voor over!!! Ik schreef een nummer op van ene hans die een kamer verhuurde, zo nu nog een baan! Dat ws een stuk moeilijker maar uiteindelijk vond ik een kantoor baantje dat leek me wel leuk. Ik vond het el eng waar ik mee bezig ws maar was vastberaden dat ik het ging doen, ik werd gewoon blij van binnen. Alleen zou ik nooit meer mijn familie zien en leven als ieder marokaans meisje? maar niet ieder emarokaans meisje wordt iedere dag in mekaar geslagen? en die gedachte bracht me weer terug naar waar ik mee bezig was. Ik stopte de nummers in mijn jasje en liep naar het werk, ik heb uitgerekent dat ik over precies een maand vertrek dan is de ramadan voorbij en kan ik weg, ik nam er nog een baantje bij in de snackbar op zondag zodat ik eind van de maand genoeg geld heb!!!

BENT_NASSS
29-10-2002, 18:46
wat een leuk verhaall!!!! vervolgggggggggggggg

lady20
29-10-2002, 18:46
thanx het vervolg komt gauw promise xx

mocrogurly
29-10-2002, 19:04
PEtJe aF MeId......... gA Zo dOOr..........vErVoLg -xXxXxxXxxX- MoCrOgUrLy bEsLaMmA

gordijntje
29-10-2002, 21:22
hoi lady20 het is een heeeeeel mooooi verhaal,wanneer kom het vervolgggggggggg..........

lady20
06-11-2002, 22:49
Sorry sorry lieverds ik heb weinig tijd gehad maar hier komt weer een stuk xxxx Het was 11 uur in de avond en ik was klaar met werken, ik kon aan niets anders meer denken dan aan de dag dat ik weg zal gaan. aan de ene kant vindt ik het heel erg maar dit moest ik doen ik wilde die pijn niet meer!!! Ik liep rustig naar huis. Thuis aangekomen zei ik iedereen gedag en ik wilde naat mijn kamer lopen, totdat mijn vader mij riep JAMILA!! hier komen zei hij met een strenge stem "wat is er nu weer" dacht ik bij mezelf. Ik kwam de huiskamer binnen en tot mijn verbazing zat daar een jonge man mooie kop met haar en groene ogen, ik groette hem verlegen en vroeg aan mijn vader wat er is? Jamila het wordt tijd dat je gaat trouwen we hebben een jonge voor je uitgekoezen waar je zo snel mogelijk mee moet trouwen!! "trouwen " dacht ik ik wil helemaal niet trouwen ik ben daar nog helemaal niet aan toe? Ik wilde mijn vader niet voor schut zetten en zweeg, hij stelde zich heel netjes voor, Rachid was zijn naam het was een mooie jongen maar hij zag in mijn ogen dat ik er helemaal niet blij mee was. Pappa kan ik even met u praten op de gang vroeg ik beleefd, me vader keek me boos aan en liep de gang in. Pappa ik wil nog niet tr... klap!!!! was het ineens voluit in me gezicht "en waag het niet te huilen" riep hij zacht in mijn oor, hoe durf je je vader zo tegen te spreken naar je kamer nu!!! Ik rende naar mijn kamer en hoorde hoe mijn vader zij dat ik er nog even over na moest denken maar dat het wel goed zat. Ik was zo verdrietig en moest erg huilen hoe kan hij dit doen klootzak!!! Ik was pas van plan om over een maand weg te gaan maar ik kon dit niet langer ik kon het niet ik moest weg en ik wilde helemaal niet trouwen. Ik pakte een grote sporttas en stopte al mijn belangrijke spullen en kleding erin. Ik had ongeveer 1000 euro daar kon ik wel mee weg komen dacht ik? Ik wachte tot de nacht viel en sloop langzaam de gang op, ik had een brief voor mijn zus achter gelaten waarin stond. LIEVE ZUS, ZOALS JE WEET IS HET HIER NIET UIT TE HOUDEN ZORG GOED VOOR YEMMA EN ZORG GOED VOOR JEZELF. iK BEN VER WEG ZOEK ME NIET TOT OOIT VEEL LIEFS jAMILA. xx Ik schoof het briefje onder de deur en haaste naar buiten het was pikke donker en ik kreeg een rilling over mijn lichaam. Waar moest ik nou heen ik pakte de laatste trein naar Rotterdam daar had ik immers die kamer gevonden, die zal ik morgen ochtend gauw bellen. Ik zocht een hotel maar nergens vondt ik er eentje wat moest ik nu? Maar plotseling???????

lady20
06-11-2002, 22:50
nu ga ik lekker slapen en morgen schrijf ik weer verder . Sbagalgere dikke boessa!!!!!!!!

MiSsRiFfIa_N
06-11-2002, 23:02
JAH EN ALS JE MORGEN SCHRIJFT..SCHRIJF DAN EEN GROTERE STUK DAN BEN IK VOOR EEN TIJDJE WEER RUSTIG!!!!!!

Aphrodite
06-11-2002, 23:26
Ja, meid het is echt een leuk verhaal..... Dus gauw weer een vervolgje ok....

BENT_NASSS
07-11-2002, 21:37
wat een leuk verhaal vervolg pleaszzzz

Nadia_
07-11-2002, 21:47

vervolllleeg ;)

Pagina's : [1] 2 3