Bekijk originele versie : Maak jij 2 spw opdrachten tegen betaling ?
Miss_mandalinna
21-02-2009, 21:46
Salama 3alikoum,
Nou de titel spreekt denk ik voor zich.
Ik ben op zoek naar iemand die tegen betaling 2 spw opdrachten wil maken. We kijken dan natuurlijk samen naar de opdracht en aan de hand daar van kijken we wat voor bedrag jij daar voor vraagt.
Hoop gau van je te horen.
Greetz Mandalinna die haar opleiding toch nog op de een of andere manier probeert te behalen :o
Miss_mandalinna
21-02-2009, 22:29
Wat heb je daar dan aan? Kun je dan trots op jezelf zijn als je weet dat je je diploma te danken hebt aan anderen? En als je het nu al niet aankan, hoe wil je dat straks gaan doen als je een baan hebt gevonden of als je toegelaten wordt op het HBO. Moeten wij dan je tentamens maken tegen betaling?
Maak het gewoon zelf. Dan weet je ook dat als je je diploma hebt behaald het echt verdiend is. ;) Als je iets niet snapt of niet weet hoe je iets moet aanpakken, dan kun je het hier plaatsen, en kunnen we je gratis helpen. Maar dat je vraagt of anderen je opdrachten tegen betaling willen maken, is werkelijk belachelijk. :moe:
Salama 3alikoum Beste Wortelsapje,
Ik ga er maar gewoon van uit dat je berichtje goed bedoeld is.
Ik heb zo mn redenen waarom ik mijn oproepje plaats.
Dus if u dont mind :moe:
En nee heb je niet nodig om mijn tentames te maken.
Dus beste mensen wie is er bereid om tegen een leuk bedrag 2 opdrachten te maken :D
Wortelsapje1
21-02-2009, 22:36
Salama 3alikoum Beste Wortelsapje,
Ik ga er maar gewoon van uit dat je berichtje goed bedoeld is.
Ik heb zo mn redenen waarom ik mijn oproepje plaats.
Dus if u dont mind :moe:
En nee heb je niet nodig om mijn tentames te maken.
Dus beste mensen wie is er bereid om tegen een leuk bedrag 2 opdrachten te maken :D
Ik heb mn reactie hier verwijderd, want ik zag je topic ook staan bij Studie en Wetenschap, en aangezien je topic beter past in die rubriek, heb ik mn reactie daar maar geplaatst.
Jouw redenen zijn voor mij niet interessant, want dat verandert niks aan het feit dat je wil frauderen.
Als je zelf de opdrachten maakt, wil ik ze best lezen en gratis beoordelen door tips en commentaar te geven. Maar maken? Nee! Ik hoop ook niet dat je iemand vindt die het voor je wil doen! ;)
Arouit_Lady
22-02-2009, 04:56
Salama 3alikoum,
Nou de titel spreekt denk ik voor zich.
Ik ben op zoek naar iemand die tegen betaling 2 spw opdrachten wil maken. We kijken dan natuurlijk samen naar de opdracht en aan de hand daar van kijken we wat voor bedrag jij daar voor vraagt.
Hoop gau van je te horen.
Greetz Mandalinna die haar opleiding toch nog op de een of andere manier probeert te behalen :o
Misschien dat het je lukt als je die afschuwelijke lenzen uit je ogen haalt
Miss_mandalinna
22-02-2009, 11:42
Misschien dat het je lukt als je die afschuwelijke lenzen uit je ogen haalt
:hihi: u funy chick
wappie88
24-02-2009, 00:31
ligt eraan hoeveel je er voor wilt geven??:maf:
Miss_mandalinna
24-02-2009, 17:46
ligt eraan hoeveel je er voor wilt geven??:maf:
Ik laat jou de opdracht zien, jij kijkt wat je er voor vraagt ;)
Miss_mandalinna
24-02-2009, 21:39
laat is zien:D
Als je serieus geinteresseerd bent mag je me pmmen en dan laat ik je de opdracht zien :)
ik doe zelf ook spw
dus ..
ik denk wel dat ik het kan:)
groetjes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.