Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VN is niet democratisch

DE_STALKER_LAMM
26-03-2004, 12:15

voor de zoveelste (meer dan 1000 x) maal is een veroordeling van israel niet doorgekomen voor de vele doden die dit generalen regime op haar geweten heeft . zoals gewoonlijk gebruikt vs haar veto om een regel die de ganse wereld opgestelt heeft tegen te houden. volgens mij is de vn totaal niet democratisch. één grote feit vs houdt alle resoluties tegen die betrekking hebben op israel. enkel 5 landen hebben een veto-recht en zijn niet representatief voor de wereld (vs, france, uk, russia, china) geen enkel arabisch land is er bij nog een afrikaans land!! derde wereld landen zijn uitgesloten.

Tempelier
26-03-2004, 12:36
De VN is niet democratisch dat klopt, het is een beetje raar om de mening van Liechtenstein even zwaar te wegen als de van de VS.

a3ir
26-03-2004, 12:43
Als de VN democratisch is,dan is Castro dat ook

DE_STALKER_LAMM
26-03-2004, 12:57
Origineel gepost door Tempelier De VN is niet democratisch dat klopt, het is een beetje raar om de mening van Liechtenstein even zwaar te wegen als de van de VS. waarom niet dat is de essentie van een democratische wereld!

Tempelier
26-03-2004, 13:04

Omdat ondemocratische dictaturen niet gelijkwaardig zijn aan democratische landen daarom. En omdat liechtenstein qua inwoneraantal, economische, invloed en macht totaal niet te vergelijken is met de VS of China. Hoe lang denk je dat Amerika en China nog in de VN blijven als zij gelijkgesteld worden aan landen als Libie? Dan kunnen we de VN beter vandaag opheffen.

Erwin
26-03-2004, 13:10
Het is maar goed ook dat de VN niet volgens het democratische principe werkt! Over een feit hoef je trouwens geen poll te houden. :zwaai:

DE_STALKER_LAMM
26-03-2004, 13:38
Origineel gepost door Tempelier Omdat ondemocratische dictaturen niet gelijkwaardig zijn aan democratische landen daarom. En omdat liechtenstein qua inwoneraantal, economische, invloed en macht totaal niet te vergelijken is met de VS of China. Hoe lang denk je dat Amerika en China nog in de VN blijven als zij gelijkgesteld worden aan landen als Libie? Dan kunnen we de VN beter vandaag opheffen. dus je wilt het houden op een dictatuur van de vn waarbij vs heel de wereld beheerst ..dus volgens jouw moet als voorbeeld voor de andere dictaturen een dictatuur als vn . dat beloofd

SalmanKhan
26-03-2004, 16:17
dat de vn niet democratisch is, dat is oud nieuws. de vn is is een instrument van de vs (achter de schermen v.d. vs zijn de joodse lobby zeer actief)!!! waarom moeten er 4 christelijke landen permanent lid zijn? v.s is groot en machtig. rusland is groot en machtig. china is groot en mactig. engeland het hondje van de v.s. hoeft geen permanent lid te zijn zo ook frankrijk. inplaats van engeland en frankrijk kunnen dan India en Egypte permanent lid worden.

DE_STALKER_LAMM
26-03-2004, 21:45
de vs is nooit een democratie geweest en is het ook nu niet, er is geen enkel land dat zo'n stempel drukt op de wereld, we weten ook dat de echte machthebbers in tel aviv huizen. we weten ook dat maar 30% gaat stemmen in de vs . we weten ook dat in de vs mensen zijn die kunnen nadenken en weten wat vs de wereld aan doet maar hun politieke macht is veel te klein of onbestaande t.o.v. mafia achter de schermen in het witte huis. elke resolutie die tegen de israelbelangen indruist wordt van de kaart geveegd. we weten ook dat de vs als eerste atoomwapens heeft ingezet op onschuldige mensen en dat ze zelf een heel indeanenreservaat uitgemoord hebben. we weten ook dat dankzij de vs wat stabiliteit is in de balkan en de volkerenmoord gestopt en niet zoals de terugtrekking van de holandse bataljon in sebrensa die inschuldige mensen in de steek liet. we weten ook dat de vs alle verdragen opzij zet. Ik zie de vs niet als de grote boeman maar het buitenlandsbeleid is veronrustend en totaal onrechtvaardig in alle opzichten de lange arm van israel. vermits de mossad en cia één genootschap van de mafia zijn, kunnen we stellen dat deze groepering een hypotheek legt op een zogenaamde wereldinstelling en de unogebouw staat niet voor niets waar meer joden zijn joden in israel zelf. ik pleit totaal de arabieren niet vrij, maar de machthebbers zijn potentaten van de ancien regimes die angstvallig aan hun stoel gekuistert en nooit een stap opzij zetten voor andere mensen die via een eerlijk verkiezingen aan de macht komen. ik weet ook dat er misbruik is en dat er zoals in de vs andere machten de touwtjes stevig zullen houden anders wordt de verkozen personen uit de weg geruimd...kijk maar in de geschiedinis van de vs meermaals is gebeurt. het is altijd een" zot "die de moord uitvoert. wat we weten ook dat wat soms even naar boven drijft maar een klein topje van de ijsberg is. ach ik geef het op ..laten we ergens samen op een zeldzame zonnige dagje hier over het weer praten,want begrijpen waarom in deze gruwelijke wereld zoveel onschuldige mensen de dood ingejaagd worden, zullen we nooit weten en waarom de palestijnse tragedie blijft duren ook niet. Ik hoop dat een reusachtig rotsblok deze aarde volledig vernietigd, daar we op de verkeerde weg zijn en elkaar enkel maar uitmoorden zonder enige rechtvaardige reden. waarom een rotsblok? Omdat ik tegen elke gemaakt wapentuig en geweld ben!