Bekijk originele versie : Verlegen.
CB_Casaouia
26-03-2004, 11:09
Salaam Alaikoum Allemaal!!
Ik ben 16 jaar en zit in de 4e VMBO..
Mijn probleem is dat als ik gewoon met vriendinnen ben best wel gezellig en spontaan ben enzo..
Maar zodra er een jongen bijkomt ben ik echt heel erg verlegen..
Wat kan ik hieraan doen??
Is toch goed. ;)
Gewoon afstand nemen, mensen praten veel. :)
:zwaai:
lady_mixed
26-03-2004, 19:15
hey ik weet precies hoe dat is!
en ik haat dat. met vriendinnen raak ik maar niet uitgepraat, komt er een jongen bij dan heb ik opeens niks meer te zeggen :confused:
begrijp het ook niet.
iemand tips voor mij????
precies blijf zoals je bent beter zo dan zo`n kakelkip ;)
1807butterfly
27-03-2004, 17:15
Als je verlegen bent kun je er niets aan doen, maar meid
dat is niet erg joh. Neem van mij aan dat je de enige bent
dus hoef je er niet voor te schamen.
Sommige jongens vallen juist voor meiden die verlegen zijn :d
Origineel gepost door 1807butterfly
Als je verlegen bent kun je er niets aan doen, maar meid
dat is niet erg joh. Neem van mij aan dat je de enige bent
dus hoef je er niet voor te schamen.
Sommige jongens vallen juist voor meiden die verlegen zijn :d
klopt :o
zinalady
27-03-2004, 18:39
hahah hawly:
precies blijf zoals je bent beter zo dan zo`n kakelkip....
Hmmm klinkt net of je slechte ervaringen hebt met kakelkippen :D
IK voel me behoorlijk aangesproken eigelijk...
Ik weet niet wat jij onder een ''kakelkip'' verstaat?
Luister lieve meid verlegen zijn is niks mis mee maar op sommige momenten is dat een zeer slechte eigenschap ...waarom?
Omdat jij zelf al aangeeft als er een jongen bij komt dat je dan dichtklapt en niks durft te zeggen..Ewa wat als er op een dag een groepje jongens of wie dan ook jou zodanig beledigen dat jij zeker het recht (EN plicht vind ik) moet hebben om voor jezelf op tekomen...Wat dan?? Dan draai jij dus mooi je hoofd om of loopt weg en doe je er niks aan net of er niks gebeurd is...
Ik zie dit tevaak in mijn omgeving..Ook op school in de klas..
Ik werk op school voor projecten vaak in groepjes en altijd zit er wel een meisje tussen dat nooit iets durft te zeggen..SOoo ik kan je zeggen mensen gebruiken haar dus echt vet..Ze lopen over haar heen en zij zegt geen woord omdat ze te verlegen is! Ze durft haar mening niet te uiten en dat begrijp ik echt niet...
Verlegen zijn is niet slecht integendeel ik vind je mag best verlegen zijn..maar laat dat dan wel bij mensen zijn die dat verdienen waarvoor jij zoveel respect hebt..Bijvoorbeeld grootouders of familie of wie dan ook...Maar een of andere Ballie die voorbij loopt? pfffffff who cares?! :D
Bye bye :zwaai:
SALAAM MAHLEKOM
hee meisje, zal ik je is wat vertellen ik heb precies hetzelfde maar ja wat kan je er aan doen..
eerst had ik het helemaal niet maar nu is het wel erger gworden, ik weet zelf ook niet hoe dat komt. maar ja maak je er niet druk om zou ik zeggen, doe ik namelijk ook niet. ;)
mariametje
27-03-2004, 21:21
Origineel gepost door zinalady
hahah hawly:
Luister lieve meid verlegen zijn is niks mis mee maar op sommige momenten is dat een zeer slechte eigenschap ...waarom?
Omdat jij zelf al aangeeft als er een jongen bij komt dat je dan dichtklapt en niks durft te zeggen..Ewa wat als er op een dag een groepje jongens of wie dan ook jou zodanig beledigen dat jij zeker het recht (EN plicht vind ik) moet hebben om voor jezelf op tekomen...Wat dan?? Dan draai jij dus mooi je hoofd om of loopt weg en doe je er niks aan net of er niks gebeurd is...
Ik zie dit tevaak in mijn omgeving..Ook op school in de klas..
Ik werk op school voor projecten vaak in groepjes en altijd zit er wel een meisje tussen dat nooit iets durft te zeggen..SOoo ik kan je zeggen mensen gebruiken haar dus echt vet..Ze lopen over haar heen en zij zegt geen woord omdat ze te verlegen is! Ze durft haar mening niet te uiten en dat begrijp ik echt niet...
Verlegen zijn is niet slecht integendeel ik vind je mag best verlegen zijn..maar laat dat dan wel bij mensen zijn die dat verdienen waarvoor jij zoveel respect hebt..Bijvoorbeeld grootouders of familie of wie dan ook...Maar een of andere Ballie die voorbij loopt? pfffffff who cares?! :D
Bye bye :zwaai:
Je hebt helemaal gelijk:goedzo:
Origineel gepost door zinalady
hahah hawly:
haha nee hoor geen slechte ervaring maar sommige meiden doen zo opvallend en overdreven. kijk als je gewoon een vlotte babbel hebt en jezelf blijft dan ben je geen kakelkip maar gewoon relaxed en als een meisje verlegen is is ook leuk.
voel je je nog steeds aangesproken als kakelkip? :p
gr. Khalid
zinalady
28-03-2004, 12:18
:) hawly bedankt voor je defentie van ''kakelkip''
En nee ik voel me nu niet meer aangesproken :p
Je hebt gelijk overdreven doen en te opvallend willen zijn is zeker FOUT... Maar dat vind ik ook echt arrogant staan en dat soort meisjes vragen alleen maar om aandacht..Want op een normale manier zijn ze het niet waard om die aandacht te krijgen dus doen ze het zo!
Iedereen moet gewoon lekker zichzelf blijven dan ben je op je allerleukst :D
Beslama :zwaai:
http://www.regionaal-nme-centrum.nl/new/images/kip.jpg
inderdaad "kakelkipje" ;)
beslama :zwaai:
Mocro4eva
28-03-2004, 15:42
Houden zo is niks mis mee.
zinalady
28-03-2004, 18:16
MIjn complimenten hoor dat je er een toepasselijk plaatje bij hebt kunnen vinden :rolleyes:
En om eerlijk te zijn lijk ik er ook echt veel op eigelijk :eek: ...2 druppels water... :(
HEE LUISTER ER IS MESCHIEN NIKS MIS MEE EN DAT ZULLEN DENK IK VOORAL DE JONGENS VINDEN OMDAT ZE DENKEN DAT EEN VERLEGE MEISJE EEN GOED MEISJE IS. maar het kan ook vervelend zijn zoals waneer je mannelijke collegaas hebt of als je een opdr moet doen met een jongen je moet leren hoe je met mensen van het andere geslacht moet om gaan beschouw ze gewoon net als je broer of neef niks erachter zoeken en vooral niet er over nadenken van heo je je moet gedraagen want dan word je juist zenuwachtig en weet je je geen houding te geven en word je verlege
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.