Bekijk originele versie : column Theo van Gogh (metro 26-03-2004)
Heeft die gozer werkelijkwaar geen verstand of zo....?????
Verder lijkt het erop dat die man een erg eenzijdig beeld van de wereld heeft, aangezien hij alleen maar columns kan schrijven over de islam.
Ik heb me vanochtend weer kapot geergerd aan die vent!!!!!!!!!!!!!!!
Wie heeft zijn verrotte column nog meer gelezen?? Ik heb hem niet eens helemaal afgelezen, bij de eerste alinea haakte ik al af.
Vertel, je maakt me nu wel zeer nieuwsgierig wat ie nu weer heeft uitgekraamd
LQwaad4life
26-03-2004, 10:59
die lelijke a sexueel kloooootzak is niet eens goed genoeg om gebruikt te worden voor anatomie lessen, laat staan dat ie wat zinnigs te melden heeft.
RitaMaria
26-03-2004, 10:59
Het "ikwilaandachtsyndroom' zorgt ervoor dat hij, met types als
Hirshi Ali wil meeliften
met andere woorden laat die kneus.. :)
atlas_boy
26-03-2004, 11:15
ik heb hem helemaal gelezen die gozer is gestoord. Hij denkt dat ie God is en niet tegen te houden en dat ie alles mag zeggen!!!!
lees metro pagina 04
AAAbracadaver
26-03-2004, 11:23
Schitterend stukje.
Een land waar een dader van treur, indoctrinatie, onderdrukking en moord a.s. zaterdag wordt herdacht naast een monument voor de onderdrukten.
Een land waar een terrorist in bescherming wordt genomen door de AIVD en de verantwoordelijkheid van zijn daden wordt gelegt bij mensen die 'nare' dingen zeggen en schrijven.
Zo'n land heeft mensen als Theo nodig om het een beetje dragelijk te houden.
LQwaad4life
26-03-2004, 11:26
tab0en dimak a wald la7raaam
Origineel gepost door RitaMaria
Het "ikwilaandachtsyndroom' zorgt ervoor dat hij, met types als
Hirshi Ali wil meeliften
met andere woorden laat die kneus.. :) helemaal mee eens ritamaria:goedzo:
Tempelier
26-03-2004, 11:55
Ik zie weinig wat mis is met dat stukje van Theo, het is allemaal wat overdreven en over de top maar het mag allemaal gezegd worden.
De tijd dat islam met handschoentjes werd aangepakt is voorbij, hedentendage worden moslim niet meer als kleine kinderen behandelt maar serieus genomen. En daarom komt er ook serieuze kritiek op hun geloof zoals dat met elk geloof in Nederland is gebeurt.
Moslim moeten zeggen wat ze willen, willen ze als kinderen behandelt worden en niet serieus genomen worden? Of willen ze hun geloof en dade verdedigen in een grote mensenwereld? Als het de tweede optie wordt kun je keiharde kritiek verwachten, het is logisch dat westerlingen met een traditie van vrijheid van meningsuiting en scheiding van kerk en staat niet veel op hebben met dit soort godsdiensten. Dat de leden van die godsdienst daarbij nog terroristen gaan verheerlijken op de dam in Amsterdam maakt het alleen nog maar gekker.
Respect voor Theo, iedereen mag beledigt worden Chistenen, Joden en ook moslims. Als mensen dat niet aankunnen moeten ze er maar aan wennen.
RitaMaria
26-03-2004, 12:09
Origineel gepost door Blond
. Hirsi Ali wil geen aandacht - ze wil dat het dichtnaaien van vrouwen en andere vrouwenonderdrukking uit naam van religie stopt en volgens haar is de enige oplossing hiervoor het opheffen van de islam. Ik denk zelf dat niet zozeer de islam, als we de soenna het probleem is en dat Hirsi Ali dus zich beter op de soenna kan richten.
Mevr. Hirsi Ali heeft gesuggereerd dat de ca. 750 Moslim-organisaties in Nederland alle zouden worden gesubsidieerd - een ongelooflijke uitspraak.
Ze heeft al die organisaties verweten nooit iets tegen vrouwenbesnijdenis te hebben ondernomen, terwijl voor de Turkse, Marokkaanse en andere organisaties dat thema met de komst van de Somaliers zo'n 10 jaar geleden even nieuw was als voor de Nederlandse bevolking. Die zijn dus terecht verbijsterd dat mevr. Hirsi Ali niet eens de Somalisch-culturele variant op de Islam, maar categorisch DE ISLAM als schuldige benoemt.
Zolang geen consensus bestaat dat dit een godsdienst-sociologische beginnersfout is, door iemand die voor alle vrouwen (ook gelovige vrouwen) wil strijden en succes wil boeken, blijft het debat om die reden op het huidige, treurig lage niveau.
Het idee "Help de Islam de wereld uit, om te beginnen uit Nederland", door Hirsi Ali kennelijk tot impliciet uitgangspunt genomen, is een droom, en niet eens een mooie. De Nederlandse Moslim-Omroep heeft vrouwenbesnijdenis wel degelijk ter discussie gesteld. Het is niet stimulerend om van Hirsi Ali daarvoor stank voor dank te krijgen.
Het is bekend dat onder vele Afrikaanse volkeren die kort geleden Christen werden (dit althans probeerden) vrouwen eveneens besneden worden. Waarom ook daar niet (met botte generalisaties over Christenen) tegen ageren?
ps- Ik als moslim vrouw wens niet "vertegenwoordigt" te willen
worden door iemand die continue denigrerende uitspraken
omtrent mijn geloof uit..
Origineel gepost door Abracadaver
Schitterend stukje.
Een land waar een dader van treur, indoctrinatie, onderdrukking en moord a.s. zaterdag wordt herdacht naast een monument voor de onderdrukten.
Een land waar een terrorist in bescherming wordt genomen door de AIVD en de verantwoordelijkheid van zijn daden wordt gelegt bij mensen die 'nare' dingen zeggen en schrijven.
Zo'n land heeft mensen als Theo nodig om het een beetje dragelijk te houden.
Wat *** je nou! Ze hebben 3 raketten op hem afgevuurd hoe noem je dit dan? Een teken van peace???
Theo is een vieze-smerige-asociale-hond! Dat is mijn conclusie over deze akelige wezen.
Ik mag het niet zeggen maar stiekem wens ik hem een kogeltje. Laat hem maar een opvolger zijn van Pimmetje...een letterlijke opvolgertje niet alleen in woorden en daden maar ook een opvolgertje naar zijn graf :stout:
hhtWillem
26-03-2004, 13:13
leuk stukje !
Als altijd scherp die Theo :D
fijn he? in een vrij land wonen.
soms zit het mee, soms tegen ;)
:cool:
AlHoceima_Leila
26-03-2004, 13:15
Stom stuk zeg
hhtWillem
26-03-2004, 13:22
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Stom stuk zeg
vind je? jammer...kvind het wel tof :D
AlHoceima_Leila
26-03-2004, 13:26
Origineel gepost door hhtWillem
vind je? jammer...kvind het wel tof :D
Ach jah joh ieder zijm eigen mening
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.