Bekijk originele versie : gezamenlijk en tegelijkertijd klaarkomen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
halfantilliaans
21-02-2009, 14:29
Als eerst wil ik even zeggen dat ik heel vaak anoniem topics hier las over sex,omdat ik toen in die tijd een marokkaanse vriendin had. ik ben half antilliaans en half spaans en inmiddels ben ik vrijgezel maar ben nog steeds bij deze site blijven haken uit intresse.
Ik las pas geleden een topic over sex met verschillende bevolkingsgroepen over wie er beter was etc en merkte meteen dat er veel haat is naar niet marokkanen toen de discussies heftiger werden.
Ik wil absoluut niet provoceren en dat is ook niet mijn doel.Ik heb een account gemaakt uit pure intresse en discusseer of praat graag op een nette respectvolle manier mee en ik hoop dat de meeste dat respecteren.
Dan het onderwerp voor de mensen die offcourse sex hebben gehad en daar ervaring mee hebben komt hier de vraag.Hebben jullie het wel eens meegemaakt dat je tijdens de sex gezamenlijk en tegelijkertijd op hetzelfde moment klaarkomt en dan heb ik het niet over paar minuten er na maar gewoon echt tegelijkertijd.Ik vraag het omdat je dat kunt trainen als je dat wilt weten zodat je samen met je partner nog beter en beter te worden in sex
groeten stefano,
crazysexy
21-02-2009, 14:43
communicatie is the keyword!
En zowel de man als de vrouw kan een orgamse rekken...mits ver gevorderd :haha:
halfantilliaans
21-02-2009, 14:47
communicatie is the keyword!
En zowel de man als de vrouw kan een orgamse rekken...mits ver gevorderd :haha:
je kunt je bekkenspieren trainen op een manierdat je een orgasme kunt uitstellen maar ook kunt bevorderen door middel van in en uitademen met bevorderen bedoel ik zelf bepalen wanneer je wilt klaarkomen en zo kan je dus ook tegelijk komen;)
crazysexy
21-02-2009, 14:49
je kunt je bekkenspieren trainen op een manierdat je een orgasme kunt uitstellen maar ook kunt bevorderen door middel van in en uitademen met bevorderen bedoel ik zelf bepalen wanneer je wilt klaarkomen en zo kan je dus ook tegelijk komen;)
Inderdaad vergevorderd dus!
En het is verdomd lekker gelijktijdige climax!
:o
Als eerst wil ik even zeggen dat ik heel vaak anoniem topics hier las over sex,omdat ik toen in die tijd een marokkaanse vriendin had. ik ben half antilliaans en half spaans en inmiddels ben ik vrijgezel maar ben nog steeds bij deze site blijven haken uit intresse.
Ik las pas geleden een topic over sex met verschillende bevolkingsgroepen over wie er beter was etc en merkte meteen dat er veel haat is naar niet marokkanen toen de discussies heftiger werden.
Ik wil absoluut niet provoceren en dat is ook niet mijn doel.Ik heb een account gemaakt uit pure intresse en discusseer of praat graag op een nette respectvolle manier mee en ik hoop dat de meeste dat respecteren.
Dan het onderwerp voor de mensen die offcourse sex hebben gehad en daar ervaring mee hebben komt hier de vraag.Hebben jullie het wel eens meegemaakt dat je tijdens de sex gezamenlijk en tegelijkertijd op hetzelfde moment klaarkomt en dan heb ik het niet over paar minuten er na maar gewoon echt tegelijkertijd.Ik vraag het omdat je dat kunt trainen als je dat wilt weten zodat je samen met je partner nog beter en beter te worden in sex
groeten stefano,
is dit een open sollicitatie?
halfantilliaans
21-02-2009, 14:56
hehe een sollicitatie tot wat?
moessie_is_hier
21-02-2009, 15:22
Sollicitatie tot Voorman BAZIFICATIE!
Amira_1986
21-02-2009, 15:39
Wallah ila
S7ab_Alhoceima
21-02-2009, 15:47
Manier van schrijven of typen, zegt ook veel over bevolkingsgroepen pietje, en dan heb ik het niet eens over de inhoud. Het is gewoon vragen naar de bekende weg;)
Youssefi
21-02-2009, 15:55
DIT IS EEN INKOPPERTJE VOOR JOU :wow: :banana: :hihi:
prins_israfil
21-02-2009, 16:11
:lol: ..........., jij met je sollicitatiez,,,hahaha...zoek jij zelf werk, of ben jij zelf een employer...in andere woorden, jij zoekt mensen.
Tegelijk komen maakt het nog lekkerder.
halfantilliaans
21-02-2009, 16:30
:goedzo:
DiepOngelukkig
21-02-2009, 16:33
groeten stefano,
Half Antiliaans, half Spaans wat een combinatie:maf:
Youssefi
21-02-2009, 16:34
NIET ZO'N GROTE MOND HEBBEN WANT WANNEER PUNTJE BIJ PAALTJE KOMT ZIT JIJ SAFE ACHTER JE LAPTOP ZONDER DAT JE OOK MAAR OOIT EEN GESLAHTSDEEL HEBT GEZIEN BEHALVE VAN PLAATJES OP INTERNET.
:confused: :jammer: :hadj:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.