Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagd blijven of pijn lijden

Pagina's : [1] 2 3

lief01
21-02-2009, 01:29

Lieve vrouwen/meisjes Ik schaam me best om deze vraag te stellen, maar ik doe het toch.. Zelf ben ik een jongedame, die vanaf enkele weken pijn lijdt. :o namelijk de vaginale candida infectie, soms een vreselijke jeuk of een branderige pijn aan de schaamlippen, maar ook andere sympthomen zoals jeuk aan de oren of witte plekjes in de huidplooien van de tepel ( de bort doet dan pijn), dit kan ondere komen door een verminderde weerstand door ziekte of stress maar ook antibiotica.. in het begin merkte ik dat mijn oren jeukte enniet zo een beetje ook & pijn. Ik heb wat informatie gezocht over de behandelingen ervan, in eerste instantie durfde ik niet naar de huisarts te gaan omdat ik me schaamde, maar schijnbaar is dit de normaalste zaak van de wereld. Op internet las ik dat hij een speculum gebruikt om in lichaamsopeningen te kijken..:o ik ben zo bang, ik ben maad en dat wil ik graag zo behouden tot aan mijn huwlijksnacht. en anders moet ik pillen voorgechreven krijgen, maar eerst moet ik wel zeker weten of het dat wel is.. Nu weet ik niet of naar de huisarts moet gaan voor het inwendig onderzoek..wat raden jullie mij aan. Svp serieuze reacties en laten we het respectvol houden.:goedzo:

CHAMPOOL
21-02-2009, 01:47
Natuurlijk moet je gaan :D

lief01
21-02-2009, 02:08
hoezo?

BLABLAA_
21-02-2009, 02:13
Maagd = dat je het niet gedaan hebt.. Er staat nergens dat je moet bloeden.. Of wil je blijven pijn leiden? Ga gwn naar de dokter:sjans:

CHAMPOOL
21-02-2009, 05:30

hoezo? Is toch je eigen gezondheid? Straks is het Allah stirr een of ander bacterie die de vruchtbaarheid aantast. Dan rennen die Marokkaanse mannen nog harder weg ;)

cupido-cupido
21-02-2009, 09:30
denk aan je gezondheid.

Pure_Beauty
21-02-2009, 11:43
ga je seks hebben met je huisarts ofzo weet je wel wat ontmaagd inhoudt? Hoe dat gebeurt enso? stupid :jammer:

Hayfa
21-02-2009, 12:54
nee ik ben niet getrouwd en oo geen **** dus hoe zou ik nou weten hoe ontmaagding in zijn werk gaat? Dat slaat ook weer nergens op hoor :moe: kwestie van seksuele voorlichting. Hamdouallah is in ons geloof niet zoveel taboe als dat wij denken. En ik neem aan dat we groot genoeg zijn om te weten wat het verschil is tussen ontmaagding en onderzoek. ;) Even terug naar je vraag :o vraag desnoods een vrouwelijke arts of doorverwijzing. Het is geen kwestie die te maken heeft met je maagdelijkheid, maar je gezondheid!

thefa2child
21-02-2009, 14:26
meid als ik jouw was zou ik ga het is alleen maar in jouw voordeel dan weet je meer. ik was ook een keer naar de huisart gegaan toen ik nog maagd was, had veel last van kramp in mijn onderbuik dus ging ze kijken met eendenbek. het deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn ging schreeuwen maar ja kwam ze vond niks.

Butterfly_B
21-02-2009, 14:29
lieve naive meiden ga gewoon naar de dokter. er gebeurd helemaal niets met je maagdelijkheid geloof me

Achmed_N
21-02-2009, 14:37
ga je seks hebben met je huisarts ofzo weet je wel wat ontmaagd inhoudt? Hoe dat gebeurt enso? stupid :jammer: :haha:

Berberse_Meid18
21-02-2009, 14:44
ik zou ook naar de dokter gaan het gaat om je gezondheid er staat nergens op in de islaam dat je moet bloeden allemaal praatjes het heeft alleen te maken met cultuur, ze maken misbruik van de islaam!!!!!!!! terwijl dat een grote zonde is. Maar iedereen dat daarin gelooft zal zijn straf wel krijgen. Ik geloof er niet in. Mijn zus is al 4 jaar getrouwd en heeft al 1 kind en als ze 1 week geen seks heeft gehad en na die week heeft ze seks dan bloed ze weer. Dus ik zou toch maar gaan het gaat om je gezondheid!!

trolly007
21-02-2009, 14:56
ik zou ook naar de dokter gaan het gaat om je gezondheid er staat nergens op in de islaam dat je moet bloeden allemaal praatjes het heeft alleen te maken met cultuur, ze maken misbruik van de islaam!!!!!!!! terwijl dat een grote zonde is. Maar iedereen dat daarin gelooft zal zijn straf wel krijgen. Ik geloof er niet in. Mijn zus is al 4 jaar getrouwd en heeft al 1 kind en als ze 1 week geen seks heeft gehad en na die week heeft ze seks dan bloed ze weer. Dus ik zou toch maar gaan het gaat om je gezondheid!! sorry hoor maar dit is niet normaal.

Goodthings
21-02-2009, 17:08
Zo vertel gelijk je zus'spijnlijke dingen hier toe maar haha. Maar goed, ga gewoon nadokter. :kweeni:

Schoonheid_7
21-02-2009, 18:46

lieve naive meiden ga gewoon naar de dokter. er gebeurd helemaal niets met je maagdelijkheid geloof me :hihi: Sommige mensen zijn 8-erlijk.

Pagina's : [1] 2 3