Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eigen business begonnen

Jesr
20-02-2009, 21:26

Ik ben mijn eigen internet business begonnen namelijk Internet Statistic (http://www.internetstatistic.com). Deze website meet de 7 belangrijkste seo waarden van elke opgevraagde website url. Ik ben alleen nog niet tevreden over het design van de site,zou iemand mij tips voor het design kunnen geven ?

hessen007
20-02-2009, 21:45
Ik ben mijn eigen internet business begonnen namelijk Internet Statistic (http://www.internetstatistic.com). Deze website meet de 7 belangrijkste seo waarden van elke opgevraagde website url. Ik ben alleen nog niet tevreden over het design van de site,zou iemand mij tips voor het design kunnen geven ? De opbouw van de site ziet er op het eerste oog goed uit. Het is overzichtelijk, niet te druk en bezoekers kunnen hun weg denk ik goed vinden op jouw site. Wel vind ik het een beetje saai en kaal, doordat de site helemaal grijs en wit is en geen kleur en plaatjes heeft. Misschien zou je wat kleur en plaatjes kunnen toevoegen. Wat is SEO trouwens en heb je deze site zelf gemaakt??

Zekzi
21-02-2009, 00:38
De opbouw van de site ziet er op het eerste oog goed uit. Het is overzichtelijk, niet te druk en bezoekers kunnen hun weg denk ik goed vinden op jouw site. Wel vind ik het een beetje saai en kaal, doordat de site helemaal grijs en wit is en geen kleur en plaatjes heeft. Misschien zou je wat kleur en plaatjes kunnen toevoegen. Wat is SEO trouwens en heb je deze site zelf gemaakt?? Yes, ben het met je eens... Het is inderdaad heel overzichtelijk, niet te druk. De kleur is inderdaad wat minder, maakt het een beetje saai :o

RkeMpoe_Boy
21-02-2009, 12:21
Mooie site overzichtelijk en goeie opbouw zo laten niet te veel kleur gebruiken. Maar wat is dat voor site verdien je er geld mee of niet.

Jesr
21-02-2009, 16:07

SEO is zeg maar de verkorte engelse term van zoekmachine optimalisatie waardoor sites beter gevonden worden in zoekmachines. Ik verdien er nu nog niks mee omdat er op nieuwe sites beter eerst geen reclame op kan staan pas als de site goed bezocht wordt ga ik dat testen.

fotografie
21-02-2009, 16:18
Allahie awnek ziet er goed uit en juist niet veranderen, zo een soort site hoort er zo uit te zien, dus niet teveel plaatjes ofzo aan toevoegen, het is lekker overzichtelijk en netjes, succes ermee!

Maroc_4_ever
21-02-2009, 16:59
Ik vind dat je die site helemaal moet opgooien. Nu lijkt het op 1 van die zoeksites die je krijgt wanneer je een bekende site een letter verkeerd schrijft bijv. matokko.nl ofzo. Je moet het een meer professionele uitstraling geven. Probeer een kijkje te nemen bij concurrerende sites hoe zij het aanpakken. En om een voorbeeld te geven... een site als Microsoft daar staat veel op, et ziet er proffesioneel uit en tegelijkertijd simpel en alles is er makkelijk te vinden. Dus het is niet per definitie een chaos als er veel op staat, je moet het zo overzichtelijk mogelijk indelen. succes!

Palestina2010
21-02-2009, 23:16
*** Welcome to InternetStatistic.com! The ultimate website for SEO's, web masters, account managers and everybody who is interested in how well their favorite websites perform on the internet. WITREGEL ERTUSSEN How we decide which favorite website performs better then the other? We developed an algoritme to estimate the number of website visitors based on the Internet Statistic Rating Points. A points system based on evaluation and statistical analyses of several free sources on the internet. In other words: the more website visitors, the better the performance... WITREGEL Feel free to check the different websites out and enjoy our service. Currently the Internet Statistic database holds 2027 unique websites. And we have analyzed and rated them all for your convenience! **** ik zou de tekst zo erin zetten, is nog gebruiksvriendelijker (ook met het oog op andere ' hobby' gebruikers ipv vaklieden)....rood zijn veranderingen danwel geconstateerde (taal/ schrijf)fouten

Palestina2010
21-02-2009, 23:25
p.s daarnaast zou ik voor de gebruikersvriendelijkheid en herkenbaarheid...het gangbare logo bij elke site zetten (en de herkomst van de site (vlag) erachter en wat kleiner misschien)... Daarnaast kan je je tekst misschien in een gekleurd vlak zetten met als koptekst: WHAT IS INTERNETSTATISTIC.COM? want nu lijkt alles bij elkaar te horen, terwijl je een marketingpraatje + uitleg hebt en de daadwerkelijke service...dat onderscheidt kan en mag sterker en de service die je aanbiedt in ehm keuzebalken aan de bovenkant van de site met een dropdown menu ... vind ik persoonlijker overzichterlijker nl...

Nafi
22-02-2009, 00:31
Wat verdien je met deze 'business' en hoe?

Nick12
22-02-2009, 02:12
Beste Jesr, Het concept is heel goed en kan ook winstgevend zijn, de informatie op de site is duidelijk, de kleuren en de layout kan nog veel beter, en vooral met een site die de SEO van andere website gaat verbeteren. Webmasters of E-commerce managers moeten onder de indruk zijn van uw website en de aangeboden diensten daarop. Ik zag dat er geen commercieel benadering naar de bezoekers toe, waarom moet men deze site bezoeken alleen voor de ranking? Als je verder geinteresseerd bent, kan ik uiteraard suggesties geven voor een betere layout etc.. MVG AB

RkeMpoe_Boy
08-03-2009, 23:18
Hier die ouwe .