Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leeftijdsverschillen in een relatie

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
25-03-2004, 21:31

Vinden jullie leeftijdsverschillen belangrijk in een relatie? Om er 1 te noemen vinden jullie 15 en 25 bijvoorbeeld kunnen? Of 30 en 17 Of 35 en 20 En ga zo maar door………..

hayete
25-03-2004, 21:33
Uhm....Nee Ik vind ze allemala niet kunnen...ik vind 4 jaar ongeveer wle goed ;)

mocro_souhaila
25-03-2004, 21:37
ik vind het ook egt niet kunnen..maar ja liefde kent geen grenzen en maakt wel blind...dus je weet maar nooit...als het mektab is kan je geen leeftijden gaan opnoemen

hayete
25-03-2004, 21:40
Precies Mocro_souhaila helemala mee eens :p

tatouzient
25-03-2004, 21:43

hoe ouder de man, hoe volwassener hij is qua karakter en hoe meer hij een huwelijksleve zal aankunne... Tatou.

cj_tetuani
25-03-2004, 21:51
Origineel gepost door mocro_souhaila ik vind het ook egt niet kunnen..maar ja liefde kent geen grenzen en maakt wel blind...dus je weet maar nooit...als het mektab is kan je geen leeftijden gaan opnoemen Het is vooral de buitenwereld die er problemen van maakt.

Mocro4eva
25-03-2004, 21:56
Het hoeft niet een probleem te zijn, maar ik denk dat het in veel gevallen best veel problemen kan geven. Vaak liggen mensen op een andere golflengte. Iemand van bijv. 25 heeft al meer van de wereld gezien dan iemand van 15 en is geestelijk meestal ook verder ontwikkeld.

Houyaam
25-03-2004, 22:11
De buitenwereld maakt overal problemen van, maar het is hoe jij er tegenaan kijkt. Jij bent degene die met die persoon samenleeft. Als jij het goed kan vinden met je partner dan is leeftijdsverschil geen issue. Ik vind wel hoe ouder een persoon hoe ontwikkelder.

cj_tetuani
25-03-2004, 22:22
Origineel gepost door SuperSalima Hangt ervan af welke leeftijd de vrouw toebehoort en welke leeftijd de man toebehoort. zullen we even zeggen man 30 vrouw 17

cj_tetuani
25-03-2004, 23:27
Origineel gepost door SuperSalima Als we dat even zeggen dan vind ik dat persoonlijk ietsjes te oud vind, maar dat is voor ieder persoonlijk ;) :zwaai: Ben met je eens :zwaai: :zwaai: maar ik zie maroc mannen van 60 of meer die met heel jong jong meiden

WieOWie
25-03-2004, 23:34
Ik vind dat liefde geen leeftijdsgrens kent...Maar het is natuurlijk wel te gek voor woorden als er een meid of jongen van 14 jaar of zo met iemand van over de 20 gaat.. Daarbij komt ook nog kijken dat iedereen anders is wat gedrag betreft..De ene is al op 15 heel volwassen en de andere op zijn of haar 18de zich nog als een klein kind gedraagt. En nog iets over die oude mannen met die jonge meiden.. Daar heb ik wel een raar gevoel bij..Maar ja ze moeten het zelf weten als hun er van houden dan moeten ze vooral niet laten. De groeten

Missprive
25-03-2004, 23:34
ikke en me schatje 3 jaar verschil :Iluvu:

cj_tetuani
26-03-2004, 00:00
Origineel gepost door WieOWie Ik vind dat liefde geen leeftijdsgrens kent...Maar het is natuurlijk wel te gek voor woorden als er een meid of jongen van 14 jaar of zo met iemand van over de 20 gaat.. Daarbij komt ook nog kijken dat iedereen anders is wat gedrag betreft..De ene is al op 15 heel volwassen en de andere op zijn of haar 18de zich nog als een klein kind gedraagt. En nog iets over die oude mannen met die jonge meiden.. Daar heb ik wel een raar gevoel bij..Maar ja ze moeten het zelf weten als hun er van houden dan moeten ze vooral niet laten. De groeten ja ja van hun houden je ben 18 en je wilt wat zeker met een iemand die 50 of 60 is die wil met pension gaan en zij wil nog gaan Fitnessen er is geen liefde kan nooit zijn dat de liefde in het speel is wel GELD of .................. enz.

ik_oke_is
26-03-2004, 00:36
Origineel gepost door cj_tetuani Vinden jullie leeftijdsverschillen belangrijk in een relatie? Om er 1 te noemen vinden jullie 15 en 25 bijvoorbeeld kunnen? Of 30 en 17 Of 35 en 20 En ga zo maar door……….. onze buur in marokko is op zijn +/- 78 getrouwd met een lekker ding van 18 dus jah .... :maf:

tatouzient
26-03-2004, 00:38

Origineel gepost door ik_oke_is onze buur in marokko is op zijn +/- 78 getrouwd met een lekker ding van 18 dus jah .... :maf: geluk da hij heeft :maf2: Tatou.

Pagina's : [1] 2