Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vertrouwen????

mi_lou_da82
25-03-2004, 20:26

Salaaam allemaal Ik heb een vraagje voor jullie hoe jullie dit zouden aanpakken als julliei een relatie hadden? Ik heb al heel lang een vriend nu gaan we naar de 3 jaar maar het is zeker een een halfjaartje uitgeweest.. Ik was heel gelukkig met hem totdat ik erachter kwam dat hij een relatie had met iemand anders het ging uit tussen ons maar na een paar maanden overleed mij n oma hij belde om mij te condoleren sindsdien bleef het contact weer tussen ons.. ik had contact met die andere meisje maar heb het verbroken met haar ik weet dat zij geen schuld had want zij wist ook niks van mij Ik heb alleen nou gehoord dat hij alleen met mij is verder gegaan omdat zij niks meer met hem wou :( Als ik aan hem vraag of hij nog contact met haar heeft dan zegt hij nee zij is gewwon een viezze K*nker hoertjje,maar wie zegt dat hij dat niet over mij ook zegt. :confused: Ik ga het morgen aan hem vragen of dat de reden is maar ho eweet ik of hij de waar heid praat?? Aan de ene kant hij heeft te vaak gelogen om nu geloofwaardig te zijn maar ik heb zoveel met hem meegemaakt .... :( ik weet echt niet wat ik moet doen

amira_roosje
25-03-2004, 20:30
praat met hem er over en je kent hem al lang je kunt toch weten dat hij liegt of ni ik hoop dat hij jouw gelukkig kan maken en dat je je problemen kunt oplossen

sammmy
25-03-2004, 20:31
eerste kans verprutseld... dan pech gehad... :o ik zelf zou het niet vertrouwen.... absoluut niet... :o maar ach ja... wie ben ik nou.... :maf:

Miss_wild
25-03-2004, 21:36
denk goed na mannen kunnen heel gemeen zijn..... waarom noemt hij uberhaupt die ex een k kkankerhoer???? heb respect voor iedereen !!! nietwaar hij had toch met haar en denk maar eens na als het (ik hoop het niet) uitgaat tussen jullie.... ik zeg alleen maar............. sterkte meid

mocro_souhaila
25-03-2004, 21:40

als ie die ex een kankerho.er noemt..hoe zal jij genoemd worden dan als eht uitgaat:rolleyes:..door hem bedoel ik he..

hayete
25-03-2004, 21:42
Ben het weer met je eens mocro_souhaila :rolleyes: :goedzo: :zwaai:

Mocro4eva
25-03-2004, 21:51
Ga jezelf niet voor de gek houden. Die gast is gewoon niet te vertrouwen.

cj_tetuani
25-03-2004, 22:01
Vertrouwen in jezelf, vertrouwen in je medemens, vertrouwen in de toekomst, vertrouwen in het hier en nu. Maar vertrouw hem niet.

tatouzient
25-03-2004, 22:32
Origineel gepost door cj_tetuani Vertrouwen in jezelf, vertrouwen in je medemens, vertrouwen in de toekomst, vertrouwen in het hier en nu. Maar vertrouw hem niet. idd... Tatou.

Bako
25-03-2004, 23:07
als jij hem zo goed ken ....dan merk je gewoon aan zijn stem en houding of hij liegt of niet.....ik denk dat iedereen een 2de kans verdien, dus hij ook...praat er samen goed erover en maak duidelijke afspraken...en ik wens je de beste ..... ps laat het horen , hoe het is afgelopen?? hihihi

WieOWie
25-03-2004, 23:19
Hieraan kun je al opmaken dat het een player is. Als hij bijv. geen gevoelens meer voor je had maar wel om je gaf dan had hij je dat wel gemeld en dan kon hij zijn vrije gang gaan. Maar wanneer iemand tijdens een relatie "de niet goed, ruilen of geld terug" methode gaat hanteren dan is dat geen goede zet. Ik zou het wel weten of ik nou van hem hield of niet..Dumpen die handel. Er zijn genoeg cute boys die wel de wereld voor je over hebben en die alleen maar 1 iemand zien en dat is hun toekomstige!

Cicatrice
25-03-2004, 23:52
het is makkelijk erover te oordelen natuurlijk als je zelf niet in een situatie zit, want als je echt gek ben van een gozer moet je heel sterk in je schoenen staan om grenzen te trekken in dit soort situaties maar bekijk het van deze kant; het leven is een test, de makkelijkste weg is 9 van de 10x ook de verkeerde, als je wilt knokken voor jezelf dan moet je dit niet pikken, als je wilt knokken voor hem en jezelf op de 2e plaats zetten en als je het niet erg vind een vriend te hebben die vreemdgaat: ga er voor zou ik zo zeggen tot zover deze dr.phillistische raad :D

mi_lou_da82
26-03-2004, 18:00
bedankt allemaal voor jullie reactie's en ik heb erover nagedacht en ik wil niet elke keer afvragen of hij niet of wel vreemdgaat .... Als hij echt van mij houdt en niet vreemdgaat zou ik dat moeten voelen e n niet twijvelen hij heeft vaker gelogen dus wie zegt dat hij nu de waarheid spreekt....