Bekijk originele versie : sex///????????
Ik begin me echt te irriteren over het onderwerp sex. Alle jongens mogen wel onbeperkt sex hebben en als een meisje het doet is het een ****. ik vind dat een meisje ook mag genieten van het lekkerste wat je maar kan doen, sex hebben. dus mensen wijs geen vinger naar dames als je zelf ook niet van de sex af kan blijven
HalveWaarheid
25-03-2004, 19:46
Ja! En ik wil ze daar wel bij helpen! :D
Helemaaal Mee eens...
Seks IS een Onoverbodige Onderwerp
romaissaatje
25-03-2004, 20:04
wie zegt dat jongens onbeperkt sex mogen hebben?????beiden moeten maagd blijven tot aan het huwelijk!!!enne ik heb er geen problemen mee om te wachten tot aan mijn huwelijk!!!ik bedoel dan is het iets speciaals dan dat je erop los zou beuken....xxx
ik_oke_is
25-03-2004, 20:06
Origineel gepost door romaissaatje
wie zegt dat jongens onbeperkt sex mogen hebben?????beiden moeten maagd blijven tot aan het huwelijk!!!enne ik heb er geen problemen mee om te wachten tot aan mijn huwelijk!!!ik bedoel dan is het iets speciaals dan dat je erop los zou beuken ....xxx
zo kan je het wel stellen jah :hihi:
:maf:
romaissaatje
25-03-2004, 20:14
hahah ja toch!!! maar ja tis wat je zelf het lekkerst vind hahaha...maar ik ben PREUTS en ik ben daar heeeeeeel erg trots op........ik wil wachten tot aan mijn huwelijk!! en daar kijk ik nie eens naar uit, je hoort allemaal verhalen dan denk ik :eek: ik w8 nog heeeeeeeeeeeeeeel lang!!
Dus jij beweerd dat jij het niet erg zou vinden om een vrouw te hebben die al meerdere partners heeft gehad in het verleden? Als je maar van haar houdt?
:rolleyes:.. En toen werd je wakker!
cj_tetuani
25-03-2004, 21:15
Origineel gepost door mopain
Ik begin me echt te irriteren over het onderwerp sex. Alle jongens mogen wel onbeperkt sex hebben en als een meisje het doet is het een ****. ik vind dat een meisje ook mag genieten van het lekkerste wat je maar kan doen, sex hebben. dus mensen wijs geen vinger naar dames als je zelf ook niet van de sex af kan blijven
Seks voor het huwelijk is haram
Voor jongens en meiden
Een vraag je aan je?
Heb je toevallig zusjes en mogen zijn ook seks hebben van je?
En al je seks aan het bedrijven bent, denk je ook dat jouw zus ook met iemand anders doet?
Haram is Haram zijn jullie moslims of niet?
romaissaatje
25-03-2004, 21:17
ik ben moslim cj_tetuani
cj_tetuani
25-03-2004, 21:19
Origineel gepost door romaissaatje
ik ben moslim cj_tetuani
Alhamdoelillah ya oghti
romaissaatje
25-03-2004, 21:23
hey mopain...mag ik vrage wat je uiteindelijk wil horen van ons!dat we het net als jou oh zo gewoon moeten vinden als een meisje gemeenschap heeft!!!
cj_tetuani
25-03-2004, 21:26
Hoe dan ook, eenmaal te ver krijg je steeds gedachten of dat rotgevoel, zonder dat je er over heerst of het de baas bent.
Kan dat zomaar? Ja. Er is niets 'kleveriger' dan seksualiteit.
Stel je voor dat je in de stroop terecht komt. Dan kun je een vuile hand wel schoon proberen te maken met je schone hand, maar die wordt dan ook vies.
En voor je het weet zit je er helemaal onder.
Bij de ene mens gebeurt dit al bij zoenen. Anderen gaan verder.
Nassimatje
25-03-2004, 23:14
Origineel gepost door cj_tetuani
Hoe dan ook, eenmaal te ver krijg je steeds gedachten of dat rotgevoel, zonder dat je er over heerst of het de baas bent.
Kan dat zomaar? Ja. Er is niets 'kleveriger' dan seksualiteit.
Stel je voor dat je in de stroop terecht komt. Dan kun je een vuile hand wel schoon proberen te maken met je schone hand, maar die wordt dan ook vies.
En voor je het weet zit je er helemaal onder. Bij de ene mens gebeurt dit al bij zoenen. Anderen gaan verder.
Dat heb je prachtig gezegdt...ci_tetuani Toppiie :)
Maar aan de ene kant ben ik het wel met mopai eens. Als jij sex wilt hebben(of je nou een meisje bent of een jonge), moet je dat vooral doen....een mens kan een mens niet beoordelen, dat laten we aan Allah (swt) over..
:zwaai:
cj_tetuani
25-03-2004, 23:48
Origineel gepost door Nassimatje
Dat heb je prachtig gezegdt...ci_tetuani Toppiie :)
Maar aan de ene kant ben ik het wel met mopai eens. Als jij sex wilt hebben(of je nou een meisje bent of een jonge), moet je dat vooral doen....een mens kan een mens niet beoordelen, dat laten we aan Allah (swt) over..
:zwaai:
Bedankt voor jouw reactie
Maar oké dat laten we aan Allah (swt) over........
ewa ze3ma Allah zegt het is Haram ,en we zeggen nee Allah ik wil mee doen aan Seks en laat ik aan jouw over of ik goed bezig ben of niet.
Dat is geen islam, we spelen met ons geloof en we weten niet wat wij willen. of wie zijn wij moslims ? of geen moslims ?
Maar de meeste willen hier en nu
En later zien maar weer!!!!!!!!!!!!!!!!! dan vraag ik aan Allah om vergiffenis.
En als je dood gaat?
It is 2 late 2 be late again
Het is HARAM
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.