Bekijk originele versie : Ik heb jullie mening nodig.
beppie_truus
25-03-2004, 18:13
Ik ben de laatste tijd heel erg op zoek naar originele bedankjes en nou heb ik het volgede bedankje bedacht en ik wil graag weten wat jullie hier van vinden.
ik wil zelf cd's gaan branden met mooi muziek bijv,oorbeeld de muziek die op de bruiloft is gedraaid of anasheed muziek op het hoesje zet ik dan de namen van het bruidspaar en de datum met een bedankwoordje.
De cd heel mooi inpakken.
Wat vinden julie hier van????
Klinkt erg leuk beppie, je bent erg creatief, zou ik nou nooit op gekomen zijn!!!
maroc_angel
25-03-2004, 20:20
Klinkt leuk.
Is apart niet zo een standaart bedankje.
MocroSiham
25-03-2004, 20:26
Echt heel leuk, wel apart jah.... cker creatief ;)
:zwaai:
sugerbabe_18
25-03-2004, 21:43
:zwaai: klinkt leuk
En als je t mooier wilk maken zou ik de namen erop laten graferen of met zilveren pen schrijfen of so
das mooi:)
sugerbabe_18
25-03-2004, 21:46
euhmm ene ff denken
Kleine tagine's van zilver en snoepjes binne doen in een kanten zakje in de kleur van je feest decoratie met een mooi kaartje vast aan dat taginetje:D
Ik ga ff voor je brainstromen ok? je hoort van me :zwaai:
Classy.Lady
25-03-2004, 22:07
Hey meid...Topidee, zoals altijd weer tbarka'Allah..:D
Je hebt het echt in je hé..:hihi:
Alleen zal t je niet veel kosten? :maf:
SweetRose
25-03-2004, 22:23
Hmm gaat je wel geld kosten é meid...:D
Classy.Lady
25-03-2004, 22:24
Geld en tijd!
sugerbabe_18
25-03-2004, 22:37
geld is t niet en tijd wel
Hetgeen wat beppie kan doen is gewoon ff langs een marokaanse cd zaakje.. en dan laten branden.. die kunne dat grootschalig doen:hihi:
Dat bespaart je moeite
Geld tjah.. dnek nie dat t je veel zal kosten:o als je dan zelf gaat schrijven met zilvere stift bespaart je alvast wat dinero's :D
Classy.Lady
26-03-2004, 11:46
sugerbabe_18 , Ik denk dat het je echt wel veel gaat kosten..Want hoeveel cd's zul je nodig hebben?
70?150?200?300? :maf:
sugerbabe_18
26-03-2004, 18:40
:zwaai: hoe veel mensen??
Het gaat inderdaad wel geld kosten... :rolleyes:
Majah gaat om hoe orgineel zij wil zijn :cool:
Maar veel suc6 beppie:D
beppie_truus
27-03-2004, 01:15
meiden wat kosten betreft valt het best mee want je hebt zo 100 cd's voor 50 euro.
Het is meer de tijd die je er in moet steken.
angelhafiaa
27-03-2004, 08:08
Heel goed van jou beppie ik ken niemand die
het zo heeft gedaan ten eerste het is een leuk
idee en ten tweede er is nog niemand op gekomen
het te doen dus ik wens jou veel su6 met je plannetje.
---hafida---
lilchakir
27-03-2004, 08:09
Origineel gepost door beppie_truus
Ik ben de laatste tijd heel erg op zoek naar originele bedankjes en nou heb ik het volgede bedankje bedacht en ik wil graag weten wat jullie hier van vinden.
ik wil zelf cd's gaan branden met mooi muziek bijv,oorbeeld de muziek die op de bruiloft is gedraaid of anasheed muziek op het hoesje zet ik dan de namen van het bruidspaar en de datum met een bedankwoordje.
De cd heel mooi inpakken.
Wat vinden julie hier van????
nou meid mijn zegen heb je een iedergeval ik vindt een pracht idee erg orgineel van vindt je van deze op de dag van de henna wordt wel bij de bruid henna gedaan maar heel veel mensen durven geen henna te doen bij andere in de buurt om dat ze bang zijn dat er wat mee gedaan wordt dus iedereen een kleine puntzakje met een beetje henna er in een leuke kaartje erop en een leuke roosje en je hebt toch nog henna van de bruid :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.