Bekijk originele versie : Weet iemand hoe je?
Bestanden van een geheugenkaart van scan disk kan overbrengen in mijn documenten? Die sd adapter steek ik in mijn computer maar ik krijg niets:kweetnie:
Tis nogal belangrijk:jammer:
Als het goed is hoor je bij mijn computer te zien staan als apart schijfstation, anders is denk ik je card reader niet goed geinstalleerd
En waar staat apart schijfstation?:o
Ik bedoel je hoort dan zon apart icoontje te zien die een aangesloten apparaat aangeeft, een andere dan die je normaal ziet zondat dat die geheugenkaart is aangesloten, en dat is hem dan zegmaar, dus kijk even naar al die dingen die je ziet staan als je mijn computer opent, en die erbij is gekomen is hem
http://i40.tinypic.com/2mwcifb.jpg
Zo ziet mijn computer eruit. Ik zie helemaal geen icoontjes..:kweetnie:
Oke, volgens mij werkt gewoon je card reader niet goed dan, anders had hij er wel bij gestaan, en normaal hoort hij ook vanzelf te openen als je hem erin doet, dus denk dat het probleem daar ligt, heb je een ingebouwde of externe reader?
Oke, volgens mij werkt gewoon je card reader niet goed dan, anders had hij er wel bij gestaan, en normaal hoort hij ook vanzelf te openen als je hem erin doet, dus denk dat het probleem daar ligt, heb je een ingebouwde of externe reader?
Nou ja als het niet gaat.. Toch bedankt:goedzo:
Ingebouwde of externe reader? Euh geen idee wat dat is:maf2:
Nou ja als het niet gaat.. Toch bedankt:goedzo:
Ingebouwde of externe reader? Euh geen idee wat dat is:maf2:
Dat ding dat je gebruikt om je geheugen kaartje in te doen, zit die al in de computer of heb je die aangesloten staan via een usb-kabel? :o
Trouwens niet zo snel opgeven! Er is altijd hoop
Dat ding dat je gebruikt om je geheugen kaartje in te doen, zit die al in de computer of heb je die aangesloten staan via een usb-kabel? :o
Trouwens niet zo snel opgeven! Er is altijd hoop
Dat zit er in:hihi: Maar niets dat dat aangeeft ofzo:kweetnie:
Dat zit er in:hihi: Maar niets dat dat aangeeft ofzo:kweetnie:
Waarschijnlijk heb je dan net het probleem dat ik ook had, ik kocht eerst ook een pc en daar zat hij ook al standaard in, aleen ze vergeten vaak hem goed aan te sluiten of te installeren, je zou hem dus moeten openmaken om te zien of hij wel vastzit enzo, ik weet niet hoe goed je met computers bent maar dat zou ik dan toch even iemand laten doen, anders even in de winkel zon losse geheugenkaart lezer kopen die je via usb kan, kost 7 euro ofzo en dan is het zo gefikst :goedzo:
Waarschijnlijk heb je dan net het probleem dat ik ook had, ik kocht eerst ook een pc en daar zat hij ook al standaard in, aleen ze vergeten vaak hem goed aan te sluiten of te installeren, je zou hem dus moeten openmaken om te zien of hij wel vastzit enzo, ik weet niet hoe goed je met computers bent maar dat zou ik dan toch even iemand laten doen, anders even in de winkel zon losse geheugenkaart lezer kopen die je via usb kan, kost 7 euro ofzo en dan is het zo gefikst :goedzo:
Ik heb deze laptop bij een marokkaan gekocht. Met illegale versie van vista. Dus kan heeel goed zijn dat het niet goed geinstalleerd is:hihi:
Ik ben heel slecht met computers...
Een losse geheugenkaart lezer dus.. Oke bedankt:goedzo:
Stap 1: Weet je zeker dat je een card-reader hebt ? :hihi:
Stap 1: Weet je zeker dat je een card-reader hebt ? :hihi:
Euhhhh nee:giechel:
Koop een card-reader, opgelost :D :hihi:
ik wist niet dat je dat daarvoor nodig had..:hihi:
Hoeveel gaat dat mij kosten?:eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.