Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een droom werd een nachtmerrie(echt gebeurd)

LZN
29-10-2002, 14:04

Mijn levensverhaal Dit verhaal heeft mij mijn leven doen veranderen. Door deze gebeurtenis ben ik mijn eer door een leugen kwijt geraakt. Ik moet nu verder leven in onzekerheid. Ik ben Khadija en ik was 16 jaar toen mij dit overkwam. Ik kwam op een middag thuis en zag allemaal mensen thuis zitten. Ik wist niet dat we bezoek zouden krijgen. Ik liep naar binnen groette iedereen. Deze mensen waren echt nieuw voor me. Dus verliet ik de kamer en vertrok naar de keuken. Ik vroeg mijn stiefmoeder wie dat waren. Ze verteldde me dat ze om mijn hand kwamen vragen ik stond nogal versteld. Ik en trouwen?????? Ik ging naar mijn zus en verteldde het haar. Ze zei dat ik het moest doen, want het was een leuke jongen. Ik kleedde me om pakte de dienblad met thee en liep naar binnen. Ik keek de jongen recht in zijn ogen aan en ja hoor het was een hele leuke jongen. Na veel nadenken besloot ik om hem effe te leren kennen. Dus hebben we na een maand voorbereiden een verloving gegeven. Hij beviel me wel dus besloot ik om verder met hem te gaan. Dus gingen we naar Marokko om daar onze bruiloft te vieren, want onze moeders woonden daar. Zijn stiefmoeder woonde hier in Nederland en die wilde mij niet als schoondochter. Ze wildde dat hij met haar nischtje ging trouwen. In ieder geval ik leerde zijn moeder kennen. We konden heel erg goed met elkaar opschieten dus wat wil een meisje nog meer een bom van een man lief en toffe schoonmoeder. De dag van de bruiloft was heel leuk en gezellig. En toen,,,,,, Toen brak mijn huwlijksnacht aan een droom van elk stel. Nou de mijne was een nachtmerrie die ik nooit zal vergeten. Alles ging perfect zelfs de paar minuten voor het gebeurde. Toen hij mij ontmaagde en zag dat ik niet bloedde begon hij te schreeuwen dat ik geen maagd was hij rende de slaapkamer gillend ‘ze is geen maagd, ze is geen maagd’. Dat was de grootste schande die ik ooit heb meegemaakt. Ik wist niet wat ik moest doen. Daar zat ik dan in mijn nakie te kijken wat hij aan het doen was. Zijn stiefmoeder kwam lachend kijken ik zei toch trouw niet met haar riep ze de hele tijd. Wat er daarna precies gebeurde weet ik nit meer. Ik weet noch dat ik de volgende ochtend naar de dokter was geweest om me te laten onderzoeken. De uitslag was positief. De dokter heeft letterlijk opgeschreven dat ik nog maagd was en dat ik die nacht ervoor ontmaagd was. Mijn schoonmoeder begon te huilen en zei tegen haar zoon dat als hij mij zou laten zitten ze het hem nooit zou vergeven. Zijn stiefmoeder die hield zich stil. Mijn ouders zeiden alsmaar tegen mij kom terug lieverd een jongen die je zo verschut heeft gezet is geen man. Ik wildde bij mijn man blijven ik zou niet weten waarom ik dat wilde. Ik heb het gedaan en dat kan ik niet meer veranderen. Terug in Nederland gingen we steeds leuke dingen doen een hele week was echt heel romantisch. De tweede week in Nederland moest hij de eerste vier dagen werken. De vijfde dag kwam hij thuis om vijf uur ik was vroeg vrij van school dus had ik alles schoongemaakt ik had pastilla gemaakt. Hij kwam binnen trok zijn schoen uit ging zitten. Ik kwam het eten brengen. Ik wildde net mijn eerste hap gaan nemen toen riep hij ineens ’je hebt een vriend he’ ik keek hem met de gedachte a.u.b niet nu laat me eerst genieten van deze pastilla . Echt dat was wat ik dacht mijn antwoord was heel kort ik zei tegen hem met ogen vol tranen ‘als ik nu nog een vriend had, dan was nooit met zo’n hond als jou getrouwd’. Ik stond op liep naar mijn slaapkamer en pakte mijn tas in en vertrok naar mijn vaders huis huilend ik moest wel tien keet gaan zitten om te kijken waar ik was. Ik wildde dood op dat moment. Ik dacht alleen maar waarom ik, ik heb hem niks misdaan. In ieder geval ik kwam thuis aan mijn ouders begrepen het meteen. Ik ging de rest van de dagen gewoon weer naar school en ieder keer kwam ik hem tegen. hij wachtte me op,op school overal. Hij belde naar mijn vader dat ik terug moest komen enz… Mijn vader werd boos en zei tegen hem dat hij me met rust moest laten. Hij wist niet van opouden op een dag beldde ik mijn broer op toen wachtte hij hem op samen met mijn andere broer. Hadden ze hem een pak slaag uit gedeeld sindsdien kwam ik hem niet meer tegen pas bij de rechter in Marokko. Na deze gebeurtenis nam ik geen enkel jongen meer serieus. Ik ben nu 19 en heb deze zomer een leuke jongen ontmoet. Hij was echt een schat ik heb hem meteen alles verteld over wat er gebeurd is hij zei tegen mij dit waren letterlijk zijn woorden ’ik hou niet van dat vliesje dat je wel of niet hebt ik hou van jou khadija met of zonder vliesje’ dat was het liefste wat ooit een jongen heeft gezegd. Na twee maanden waren we helemaal gek op elkaar ik werd zelfs gepakt door mijn vader, maar dat kon mijn allemaal niks schelen. Hij steldde voor om te gaan trouwen. Hij ging naar mijn broers. Mijn broers vonden het geen probleem. Dus ging hij naar zijn moeder. Zijn moeder is toevallig een vriendin van de stiefmoeder van mijn ex. Dus wat zegt zijn moeder je mag trouwen met wie je wilt behalve met een gescheiden vrouw met andere woorden met een niet maagd. Hij beldde me op huilen en verteldde me wat zijn moeder zei en zei ook nog van lieverd we moeten ons erbij neerleggen het kan niet anders. Dit pas twee weken geleden gebeurd en meneertje heeft alweer een andere vriendin en ik ja ik ben natuurlijk weer de dupe ervan. Ik heb zoveel gehuild in mijn leven ik ben pas 19 en mijn tranen zijn nu al uitgedroogd..

rachidas
29-10-2002, 14:19
en dat allemaal door die kelb!! ik vind het echt erg voor je maar meid waarom trouwde je op je 16 leeftijd .... je was te jong. en ik begrijp niet dat je ouders je toelaten om te trouwen op je 16......je had minstens kunnen verloven voor 2 jaar en dan trouwen... trouwen is geen spel!!..... ookal heeft hij een nieuw vriendin dat doet ie alleen om jouw te vergeten... schat hou je haaks denk effe niet aan relaties doe leuke dingen maak vriendinnen . zodra jij alles vergeet komt geluk je tegemoet!!! en denk aan je islam!!

rahmona
29-10-2002, 14:22
oh mijn god, ik sta hier met tranen in mijn ogen echt...heb jij dit meegemaakt?....ik heb er geen woorden....het is net zo erg als het doen met iemand waarvan je absoluut niet houd.....en als je het heb gedaan dan wil niemand je meer.......dat is het ergste wat een meisje kan overkomen... liefs en heel veel sterkte Rahmona

Dalilah
29-10-2002, 14:23
Meid wat erg voor je wat je hebt meegemaakt.. Maar gelukkig heb je een lichtpuntje in je leven..

tetouania_zina
29-10-2002, 16:01

ik heb je verhaal gelezen... het spijt me voor je, ik wens je echt heel veel suc6 in je verdere leven... je had hem eerst goed moeten leren kennen en dan pas trouwen, dan was dit allemaal niet gebeurd... maar ik begrijp het wel hoor meid, ik wens je echt heel veel sterkte.... thalla frasik, ooit komt de ware inshallah, die andere was niet je ware en ook die andere die je pas hebt ontmoet, als ie echt van je hield had ie voor je moeten vechten. en niet zich bij leggen met zijn moeder... moehim thalla alhbiba p.s. die jongen leeft toch hier in nederland? ewa hij moet toch weten dat niet elke meisje bloed als ze ontmaagd wordt! en al woonde hij in marokko, zou hij toch dat allemaal moeten weten....

abira
06-11-2002, 01:55
beste mia, ik sta gewoon versteld van wat mensen allemaal doen.............. ongeloofelijk gewoon!!!!!! en wat ik al helemaal niet begrijp en niet snap is dat mensen hun kinderen verbieden te trouwen met iemand die n moslim en landgenoot is neem n voorbeeld van onze profeet die trouwde voor de eerste keer met n weduwe die 2 keer zo oud was als hem .............!!!!!!!! daarna heeft hij alleen maar gescheiden en weduwen als vrouwen gehad er was er maar 1 als maagd en dat was aisha zijn jongste vrouw !!!!!!!!!!! en de profeet is ons voorbeeld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat maakt t uit of iemand nou maagd, ontmaagd, weduwe of gescheiden is het gaat er toch om hoe iemand is (karaktereigenschappen, innerlijk etc.) waarom wordt het in onze gemeenschap wel gewoon van n man geaccepteerd en zodra t om n vrouw gaat is de vrouw afgeschreven en dan noemen ze zichzelf moslim lajhsen a3woen!!! ik wens je vriendin dan ook veel geluk, liefde en geduld in haar leven moge allah haar n mooie toekomst geven na deze slechte ervaringen........ en vergeet niet dat er ook nog goede mensen bestaan want eerlijkheid en liefde overwinnen altijd!!!!!!!!!! en diegene die andere mensen kwaad doen die ontlopen hun straf niet is het niet hier op deze aarde dan is het wel in het hiernamaals........ veel liefs van mij

nuriye1
15-07-2005, 14:15
ja schat ik vind het ook heel erg voor je ik hoop dat alles goed komt[I][U]