Bekijk originele versie : kan jij mij zien?
ezinariffi
19-02-2009, 16:14
een paar maaden terug was er een topic over dit:
iedereen die achter zijn pc zit kan gezien worden door anderen. hierbij heb je geen webcame nodig. maar er bestaat iets ben die naam vergeten.
zo kan je natuurlijk algemeen bekend worden.
wie weet wat ik bedoel. en hoe heette dat ook alweer.
Zooooo, dan wil ik dat ook wel weten!
Parfummetje
19-02-2009, 21:01
Ja met infrarood magnetische stralen. Het werkt zo:
Je moet heel heel lang naar je scherm staren zonder met je ogen te knipperen, dan ga je vanzelf wel allemaal gezichten zien...
Sorry, kan hier niet serieus op reageren
bazatoen
19-02-2009, 21:28
Je moet heel heel lang naar je scherm staren zonder met je ogen te knipperen, dan ga je vanzelf wel allemaal gezichten zien...
:lol: hhahahahah
Halima29
20-02-2009, 20:03
:haha: Ben je bang dat ze jou kop kunnen zien?
vreselijk
20-02-2009, 22:08
:lol:
volgens mij moet je er wel een webcam voor hebben,
er is wel zo een programma.. dat je zomaar iemand's webcam aan kan zetten, zonder dat dat geacepteerd hoeft te worden ofzo.
Pi3p3l03ntj3
20-02-2009, 23:55
ja door god misschien..?
Ik moest hier echt hard om lachen.:hihi:
boedinar
21-02-2009, 04:07
een paar maaden terug was er een topic over dit:
iedereen die achter zijn pc zit kan gezien worden door anderen. hierbij heb je geen webcame nodig. maar er bestaat iets ben die naam vergeten.
zo kan je natuurlijk algemeen bekend worden.
wie weet wat ik bedoel. en hoe heette dat ook alweer.
ja klopt met google Earth............:hihi: :hihi:
Rtelamartil
21-02-2009, 06:00
Ja, dat klopt echt.
Je maakt contact via je toetsen bord en dan heb je zoeen klein apparaatje die zetten ze dan aan en daarmee kunnen ze jou dan zien zonder dat je het weet. Griezelig he!
elhobgataar
21-02-2009, 11:11
muwhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha hahahahahahah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.