Bekijk originele versie : Schoonfamilie
Er zijn getrouwde vrouwen die een erge schoonmoeder of schoonfamilie hebben en hun schoondochter haar leven een hel maken. Soms is er geen reden dat de schoonmoeder,zussen familie zo doen misschien is het gewoon het karakter die zo is.
Nu is mijn vraag hoe gaan getrouwde vrouwen er mee om zoeits negeer jullie het of laten jullie niet doen.
Er zijn mannen die de kant kiezen van hun schoonouders en tegen hun vrouw zeggen ja je moet sbar hebben wat kun je er aan doen. Ik bedoel slaat werkelijk nergens op ik zou gek worden als hij zoeits zegt en niets doet aan de situatie alsof het normaal is.
Independence
25-03-2004, 18:50
Hoi meid,
Toen ik jouw verhaal hierboven hoorde, zat ik die schoonfamilie van jou helemaal verrot te schelden. Wat een ******************
Ik raak gefrustreerd als ik zulke verhalen hoor. Van die superlieve meiden (net als jij) die alleen maar ellende over zich heen krijgen van een stelletje ******* die denken dat ze wat zijn. Ik bedoel in plaats van je schoondochter als je eigen dochter te behandelen, zien ze je alleen maar als een last. Dat is toch te zot!! Stelletje jaloerse sle.tten zijn het.
Sorry voor het groffe taalgebruik, maar zo denk ik over zulke mensen.
Origineel gepost door Independence
Hoi meid,
Toen ik jouw verhaal hierboven hoorde, zat ik die schoonfamilie van jou helemaal verrot te schelden. Wat een ******************
Ik raak gefrustreerd als ik zulke verhalen hoor. Van die superlieve meiden (net als jij) die alleen maar ellende over zich heen krijgen van een stelletje ******* die denken dat ze wat zijn. Ik bedoel in plaats van je schoondochter als je eigen dochter te behandelen, zien ze je alleen maar als een last. Dat is toch te zot!! Stelletje jaloerse sle.tten zijn het.
Sorry voor het groffe taalgebruik, maar zo denk ik over zulke mensen.
Bedankt voor je reactie! Ik heb ook zo iets van, waaroom iemand anders het leven zuur maken...wat schiet die persoon mee op?! Helemaal niks! Maar ik probeer daar niet zo veel aan te denken, er zijn ergere problemen in de wereld waar je je druk over kunt maken.
groetjes :zwaai:
abrikoosje
02-04-2004, 18:55
ik zou het egt niet pikken van een of andere oma die me komt commandere ik zou er zeker op ingaan en helemaal niet doen wat zei zegt!! Ik hoop dat niet dat ik zo´n schoonmoeder zal krijgen want ik ga haar laatste jaartjes van haar leven heeeeeel erg zuur maken...
Groetjes aan alle meiden hierzoo
_SiMa_FoR_LiFe_
03-04-2004, 18:02
yooo.....abrikoosje...zo ken ik je weer!!!!!!
ladynight
05-04-2004, 14:58
ik heb gelukkig hele lieve schoonouders, ze behandelen mij alsof ik hun eigen dochter ben, ze dragen mij gewoon op hun handen, wat dat betreft heb ik echt geluk gehad,ook mijn schoonzussen en mijn schoonbroers zijn hele lieve mensen, met wie ik dus niet kan opschieten is een vrouw van mijn schoonbroer oeffffffffffff zij is een achternicht van mijn moeder,wij hebben eigenlijk 5jaar geleden onze contact verbroken voor wat die mensen ons hebben gedaan.
toen zij hoorde dat ik met mijn man ging trouwen,ging ze vanalles doen om huwelijk tegen te houden, ging ze roddelen bij mijn schoonouders dat ik een **** was dat ik uitging,zij voelt zich erg belangrijk
zerma ze heeft iets te zeggen, ik ging wel uit met mijn man, die toendertijd nog mijn vriendje was, maar dat gaat haar toch niks aan? gelukkig zeiden mijn schoonouders dat zei gewoon jaloers is, want zei heeft ook een keer tegen haar schoonbroer gezegd dat zijn vrouw zerma 1 kind dat van hun is dat het van een andere man is wollah schande, terwijl die vrouw echt een lieve vrouw is en haar man gehoorzaamt, waarom doet zij zoiets die vrouw heeft haar nooit voor de voeten gestaan
allah stirr
beslamaaaaaaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.