Mar-ouane
19-02-2009, 09:35
Beste (talentvolle) m.nl lid, Ben je het beu dat je baas geld verdient op jou rug en dat jij al het werk doet.. Heb je goede ideeën, ben je boordevol energie en denke je serieus na om ooit een zaak te starten maar je twijfelt .. of je zoekt serieuze partners om mee te werken ? Wel.. ik ook ! En het word tijd dat er werk van gemaakt wordt ! Ik heb bij verschillende werkgevers gewerkt en dacht steeds : "Als die pummel het kan... waarom ik niet??":hihi: :maf: De waarheid is dat er vele opportuniteiten zijn, vele gaten die in de markt nog gevuld dienen te worden.. Wie heeft zin om iets te starten ? Ik zou doodgraag iets willen beginnen, maar ben op zoek naar mensen met dezefde mentaliteit en die er écht iets willen van maken.. Geen investeringen, geen groots gedoe, enkel je brein en doorzettingsvermogen. Mijn "assets" : * Goede sales met uitgebreid netwerk aan contacten in de ICT wereld in België maar ook in Nederland * Ben tevens webdesigner van opleiding, heb in het verleden successvolle websites ontwikkeld die ik door tijdsgebrek heb moeten laten vallen. * Ik heb reeds wat ideetjes maar zou doodgraag iets doen mét medemocro's die iets willen bewijzen * Iedereen die interesse heeft, goede ideeën heeft, iedereen die steeds dacht hey dat kan ik ook maar die een schop onder hun *** nodig hebben om in actie te komen: REAGEER OF PM ME ! Liefst ook even voorstellen : wat doe je, wat kan je en wat is je doel ?? Sow.. hopelijk krijg ik enkele serieuze reactie's :goedzo: M3a salamaaaaaa