Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Me Helpen

oumaira
25-03-2004, 15:31

Wie kan me helpen, ik maak me helemaal niet op alleen een beetje lipgloss op me lippen, maar ik wil me graag opmaken maar ik weet niet hoe en wat, Hebben jullie tips voor me Alvast bedankt

xxxDunyaxxx
25-03-2004, 15:44
Hoi Oumaira, Je hoeft je toch niet op te maken, naturel is mooier. Anders kom je toch mascara en lipgloss opdoen. Je Ogen en je mond zijn de twee dingen die het meest opvallen; dus als je die twee dingen accentueert dan hoef je voor de rest niets te doen, naar mijn mening dan. groetjes,

oumaira
25-03-2004, 15:49
hoi Bedankt voor je reactie, het enige wat ik dus doe is lippgloss ook geen mascara en ik hoor van iedereen dat ik me moet opmaken, ik hou absoluut niet van poeder en rouge, maar ik zou wel iets op me ogen willen

tatouzient
25-03-2004, 15:56
als je er ni van houdt, moet je het ook ni doen... je hoeft gn kudde te volge... Tatou.

oumaira
25-03-2004, 15:57

ik snap niet wat jij bedoelt hoor, maar het zal wel goed zijn

tatouzient
25-03-2004, 16:15
Origineel gepost door oumaira ik snap niet wat jij bedoelt hoor, maar het zal wel goed zijn Origineel gepost door oumaira hoi Bedankt voor je reactie, het enige wat ik dus doe is lippgloss ook geen mascara en ik hoor van iedereen dat ik me moet opmaken, ik hou absoluut niet van poeder en rouge, maar ik zou wel iets op me ogen willen zoals ik zei: als je er ni van houdt, moet je t ni doen... je moet gn kudde volge... Tatou.

oumaira
25-03-2004, 16:18
ik lees heus wel wat je schrijft maar waar heb jij het over

tatouzient
25-03-2004, 16:19
laat mr valle... nog veel succes mt het volge van je vriendinnetjes... Tatou.

oumaira
25-03-2004, 16:20
heb je geen goeie bui ofzo, Daaaaaag

oumaira
25-03-2004, 16:24
ik begreep alleen niet wat je bedoelde je was niet echt duidelijk en dat vroeg ik je dus ik weet niet watje wil maar laat het zitten want ik ben niet op deze site om ruzie te maken of raar te doen daar ben ik te oud voor