Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sex zonder liefde

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LadyMaryam
18-02-2009, 22:31

wat vind jullie der van, ik ben het gewent sex te krijgen zonder liefde. ik wordt niet snel verliefd. hebben jullie dat ook.

fafafa
19-02-2009, 00:01
wat vind jullie der van, ik ben het gewent sex te krijgen zonder liefde. ik wordt niet snel verliefd. hebben jullie dat ook. als vrouw geef je sex weg;)

DiepOngelukkig
19-02-2009, 10:55
wat vind jullie der van, ik ben het gewent sex te krijgen zonder liefde. ik wordt niet snel verliefd. hebben jullie dat ook. Ik heb met beide ervaring. Seks zonder gevoel is niet leuk, niet spannend, niet fijn..Ik hoop dat nooit meer mee te maken. Als het gebeurt uit liefde dan is het hemels..dan is 1 aanraking 1 blik al een explosie opzich.. Ik hoop dat ik het nog eens mag ervaren, hopelijk nog eens met diezelfde persoon:o

TEDDYBEER25
19-02-2009, 11:02
wat vind jullie der van, ik ben het gewent sex te krijgen zonder liefde. ik wordt niet snel verliefd. hebben jullie dat ook. kan je my snel les cursus geven :o

nadOriiaatje
19-02-2009, 11:20

OMG :gniffel:!

Butterfly_B
19-02-2009, 11:22
jullie zitten hier hieover te praten/typen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is? hoezo sexen jullie(waar blijft het geloof)

nadOriiaatje
19-02-2009, 11:23
jullie zitten hier hieover te praten/typen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is? hoezo sexen jullie(waar blijft het geloof) Ik wilde eigenlijk vragen: zijn jullie wel getrouwd? :haha:

Butterfly_B
19-02-2009, 11:25
Ik wilde eigenlijk vragen: zijn jullie wel getrouwd? :haha: daar dacht ik ook aan totdat ik las heb het al een keer meegemaakt(sex zonder liefde):jammer:

1807butterfly
19-02-2009, 12:40
Waarom doet iedereen hier zo moeilijk. Iedereen moet het zelf weten. Bovendien zijn er veel jongens die het doen voordat ze trouwen, waarom wordt daar geen ophef over gemaakt? gr

Makhloef
19-02-2009, 15:06
Waarom doet iedereen hier zo moeilijk. Iedereen moet het zelf weten. Bovendien zijn er veel jongens die het doen voordat ze trouwen, waarom wordt daar geen ophef over gemaakt? gr Omdat de vrouwen heilig zijn in het geloof ;)

nadOriiaatje
19-02-2009, 15:45
Omdat de vrouwen heilig zijn in het geloof ;) Naa :giechel:

City_Sister
19-02-2009, 16:34
Waarom doet iedereen hier zo moeilijk. Iedereen moet het zelf weten. Bovendien zijn er veel jongens die het doen voordat ze trouwen, waarom wordt daar geen ophef over gemaakt? gr Het feit dat mannen die fout vaak maken, betekend niet dat het geen fout is. Het zijn de mannen die hun gedrag moeten veranderen naar het goede toe. In plaats van dat de vrouwen hun gedrag zouden moeten veranderen naar het slechte toe. Dan kunnen we wel gewoon ophouden en met zn allen gaan verkazen. En wat 'de mensen' er ook van vinden, het blijft een hele grote zonde!!

MarocStar
19-02-2009, 21:30
jullie zitten hier hieover te praten/typen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is? hoezo sexen jullie(waar blijft het geloof) Schijnheilig wijf dat je bent:nerd:

Whoop_whoop
19-02-2009, 21:44
wat vind jullie der van, ik ben het gewent sex te krijgen zonder liefde. ik wordt niet snel verliefd. hebben jullie dat ook. met mijn 1e ex.. ;Sex zonder liefde vind ik niet leuk, je geniet er niet van en dat wil ik dan ook nooitttttttttttttttttt meer. :traan1: met mijn 2e ex ;Met hem had ik wel sex uit liefde en dat is veel fijner, het gevoel en alles erom heen! Waarom heb jij sex zonder liefde?

Makhloef
19-02-2009, 23:34

Naa :giechel: Wat moet je ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6