Bekijk originele versie : Kriebelhoest, snotneus, moeeee, slap!
sweety_neda
18-02-2009, 21:37
Wat te doen tegen een griepje, vooral tegen een kriebelhoest..
:(
Berberchika
18-02-2009, 21:39
wil ik ook wel weten!
ga naar de dokter.. zeg dat je slapeloze nachten hebt van die vervelende kribbelhoest,.. dat had ik tenminste.. toen kreeg codeine fosfaat.. supergoed medicijn.. wordt je wel wat slaperig van.. maar schakelt wel die hoest gelijk uit.. innemen voor het slapen gaan, want je wordt er suf van.
Als het niet zo ernstigs is dat je er wakker van ligt, dan moet je fluimicil kopen. ook heel goed en verzacht je keel. en kan je slijm makkelijk ophoesten..
Ben hmdl net wat beter na 2 weken thuiis gezeteb met de griepvirus,, heb leterlijk alles meegemaakt.. kriebel, snotneus, hoesten, kotsen.. alles../
Beshiefa inchallah..
:zwaai:
sweety_neda
19-02-2009, 13:01
Dit is mijn derde dag.. En vandaag ervaar ik het als 't ergst.
Werd om 4 uur naakt wakker :maf:, ik wist niet dat ik me had uitgekleed, maar had het zo benauwd. Maar ik schrok wel.. toen ik me merkte dat ik me kleren niet meer aanhad :hihi:.
Maar ik probeerde toen te slapen, maar het lukte niet. Ik had het zo benauwd en me neus, keel kriebelde. Me ogen zijn opgezwollen, en ik hoooooor niks meer.. ik hoor heel vaag.
Werd toen wakker, heb me aangekleed en ging naar de woonkamer en sleurde me dekentje met me mee.
Heb toen pure honing gegeten (hele pot bijna). Glas sinaasappelsap. Gemberthee gedronken met honing.. En 2 pilletjes geslikt.
En toen viel ik stoned in slaap..
:huil:
Marociia_c
19-02-2009, 13:09
Werd om 4 uur naakt wakker :maf:, ik wist niet dat ik me had uitgekleed, maar had het zo benauwd. Maar ik schrok wel.. toen ik me merkte dat ik me kleren niet meer aanhad :hihi:.
Maar ik probeerde toen te slapen, maar het lukte niet. Ik had het zo benauwd en me neus, keel kriebelde. Me ogen zijn opgezwollen, en ik hoooooor niks meer.. ik hoor heel vaag.
Werd toen wakker, heb me aangekleed en ging naar de woonkamer en sleurde me dekentje met me mee.
Heb toen pure honing gegeten (hele pot bijna). Glas sinaasappelsap. Gemberthee gedronken met honing.. En 2 pilletjes geslikt.
:lol::lol:, Hoe krijg je dat voor elkaar.
Meskiena Allahie chafiek!
Beterschap:o
sweety_neda
19-02-2009, 13:15
Wollah, ik weet niet.
Maar ik schrok weeeeeeeeeeeeeeeeeeel :giechel:
Amien.
Marociia_c
19-02-2009, 13:16
Moest er echt om lachen;
sweety_neda
19-02-2009, 13:23
:hihi:
Gelukkig kwam niemand binnen. Me broer komt vaak binnen om oplader te zoeken :giechel:
Marociia_c
19-02-2009, 13:27
Gelukkig hahaha
sweety_neda
19-02-2009, 13:28
Mijn pilletje beginnen uit te werken. Ik ga weer slapen man :(
tetouania_Hamka
19-02-2009, 13:32
Een kusje van Imane krijgen!
tetouania_Hamka
19-02-2009, 13:33
Meskiena! :( Allah ie chafik a zayn. Heb je je huisarts al gebeld?
sweety_neda
19-02-2009, 13:42
Meskiena! :( Allah ie chafik a zayn. Heb je je huisarts al gebeld?
Amien. Ik heb m niet gebelt. Maar me zus is een paar middeltjes voor me gaan halen bij de apotheek.
Een kusje van Imane krijgen!
Aaaah, shokran zainie :kus:
Oujdia-00212
22-02-2009, 21:35
warme melk met honing :o
playette
22-02-2009, 21:39
voor kriebelhoest noscapine siroop halen bij de apotheek :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.