Bekijk originele versie : Bommelding op Amsterdam Centraal...
RitaMaria
25-03-2004, 14:01
Gepubliceerd op donderdag 25 maart 2004
Vanwege een bommelding op Amsterdam CS is het station ontruimd en is al het treinverkeer rondom Amsterdam stilgelegd.
Op last van de politie, die de melding 'zeer serieus' neemt, rijden er van en naar Amsterdam CS geen treinen.
Bronnen: NOS, ProRail
Het zal toch niet waar zijn :(
iedereen moet zich nu melden op marokko.nl; wie niet verschijnt heeft het gedaan... ...
Laten we wel alles even in een kader plaatsen.
Het centraal station heeft zo ongeveer 10 bommeldingen per jaar en dat al 20 jaar lang...
Maar iedere bommelding moet serieus bekeken worden
Het zal allemaal wel reuze meevallen..
Origineel gepost door Noena
Het zal allemaal wel reuze meevallen..
Dat hoop ik tenminste
RitaMaria
25-03-2004, 14:19
http://www.planet.nl/upload_mm/2/c/1/1971383143_1999998439_Breakingnewsfoto337x253.jpg
Bommelding op Amsterdam Centraal
Vanwege een bommelding op Amsterdam CS is het station ontruimd en is al het treinverkeer rondom Amsterdam stilgelegd.
Op last van de politie, die de melding 'zeer serieus' neemt, rijden er van en naar Amsterdam CS geen treinen. Ook het metroverkeer ligt stil. Volgens het Radio 1 Journaal zou de melding spreken over een bom die zich in de metrobuis zou bevinden.
Iets voor half twee kwam de bommelding binnen. Om half twee gaf de politie opdracht het Centraal Station te ontruimen.
De politie dirigeert de treinreizigers, winkel- en NS-personeel uit het station naar de kruising Prins Hendrikkade/Damrak. Niemand mag in de buurt van CS komen. Personeel van de mobiele eenheid houdt toezicht. Ook de werkzaamheden aan de Noord-Zuidlijn nabij het station zijn stilgelegd. Trams, bussen en metro's stoppen niet op en nabij CS.
Tegen 13.45 uur leek de ontruiming, die rustig en snel verliep, voltooid te zijn.
Bronnen: NOS, ProRail, ANP, Radio 1 Journaal
please niet mijn geliefde Amsterdam.. :(
RitaMaria
25-03-2004, 14:21
Politie ontruimt Amsterdam CS na bommelding
AMSTERDAM (ANP) - De politie heeft donderdagmiddag rond half twee opdracht gegeven het Centraal Station in Amsterdam te ontruimen naar aanleiding van een bommelding. Volgens ProRail is het treinverkeer van en naar Amsterdam stilgelegd.
Een politiewoordvoerder wilde alleen zeggen dat er naar aanleiding van een bommelding, die rond 13.15 uur is binnengekomen, onderzoek wordt gedaan op het station. De politie neemt de melding ,,zeer serieus'', maar kan verder nog niets zeggen, aldus de zegsman.
De politie dirigeert grote drommen treinreizigers, winkel- en NS-personeel uit het station naar de kruising Prins Hendrikkade/Damrak. Niemand mag in de buurt van CS komen. Personeel van de mobiele eenheid houdt toezicht. Ook de werkzaamheden aan de Noord-Zuidlijn nabij het station zijn stilgelegd. Trams, bussen en metro's stoppen niet op en nabij CS. Tegen 13.45 uur lijkt de ontruiming, die rustig en snel verloopt, voltooid te zijn.
Geactualiseerd om 13.50 uur
een ding, Al Qaida zal het niet zijn. Die hebben nog nooit gewaarschuwd
Als er al een bom zou zijn dan denk ik niet dat dat van tevoren gemeldt zou worden.
Een 'aanslag' wordt niet aangekondigd.
Denk ik. :)
Origineel gepost door RitaMaria
Politie ontruimt Amsterdam CS na bommelding
AMSTERDAM (ANP) - De politie heeft donderdagmiddag rond half twee opdracht gegeven het Centraal Station in Amsterdam te ontruimen naar aanleiding van een bommelding. Volgens ProRail is het treinverkeer van en naar Amsterdam stilgelegd.
Een politiewoordvoerder wilde alleen zeggen dat er naar aanleiding van een bommelding, die rond 13.15 uur is binnengekomen, onderzoek wordt gedaan op het station. De politie neemt de melding ,,zeer serieus'', maar kan verder nog niets zeggen, aldus de zegsman.
De politie dirigeert grote drommen treinreizigers, winkel- en NS-personeel uit het station naar de kruising Prins Hendrikkade/Damrak. Niemand mag in de buurt van CS komen. Personeel van de mobiele eenheid houdt toezicht. Ook de werkzaamheden aan de Noord-Zuidlijn nabij het station zijn stilgelegd. Trams, bussen en metro's stoppen niet op en nabij CS. Tegen 13.45 uur lijkt de ontruiming, die rustig en snel verloopt, voltooid te zijn.
Geactualiseerd om 13.50 uur
Hoe vaak ga je dit nog plaatsen??...Het is nu duidelijk..HET WAS LOOS ALARM!!!!
Tempelier
25-03-2004, 14:29
Toch niet weer een tas met koekjes he? :D
De koekjes terroristen slaan ook overal toe.
Elberfeld
25-03-2004, 14:41
Origineel gepost door Tempelier
Toch niet weer een tas met koekjes he? :D
De koekjes terroristen slaan ook overal toe.
Hier op het forum schrijft ene Grover nog wel eens stukjes. Ik wil niet gelijk met een beschuldigende vinger gaan wijzen, maar er zijn toch wel bewijzen dat Grover deel uitmaakt van hetzelfde netwerk als het Koekjesmonster... :D ;)
Tempelier
25-03-2004, 14:48
:D
Je moet niet iedereen die afkomstig is uit de sesamstraat over 1 kam scheren. Het koekiemonstergeloof is een religie van tolerantie en respect, dat het nogal veel muppets voortbrengt doet daar niets aan af.
:hihi: nogmaals terroristen op centraal station mijn amsterdam?...haha denk het niet anders hadden ze mij wel toestemming gevraagd :D toch rietju ;)
smartie4
25-03-2004, 15:03
zal hopen dat die afgaat insha'llah
laten we duimen en dan zal iedereen voor altijd zijn grote bek een keer dichthouden en vooral balkenende, ik zeg 1 ding haal je rijbewijs en rij auto dan hoef je daar helemaal niet aan te denken
trouwens zetten ze bussen in :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.