Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als je ruzie hebt met hem/haar; wie kruipt dan als eerste terug ??

Pagina's : [1] 2

ik_oke_is
25-03-2004, 13:56

Stel je hebt een vriend/vriendin; verloofde ; of mss gewoon je man/vrouw, en je hebt ruzie gehad , om iets heel onbenulligs ofzo , wie gaat zich dan het eerst verontschuldigen? en hoe begin jij je verontschuldiging ... ?? :auw2: graag serieuze reacties aub, en zeg ook waar de ruzie overging ofzo?? indien mogelijk hé :stout: :maf:

Miss_wild
25-03-2004, 13:59
ik heb pas geleden ruzie gehad met een jongen die ik twee jaar kende maar die zemmer is nog niet teruggekomen.....:kwaad: maar ja ik weet wat ik aan hem heb nu.... ik zou het absoluut goedmaken als ik wist dat ik fout zat... ik ben eigenlijk anti ruzie bij mij is het zo dat ik contact verbreek....

01LaHbIbAh09
25-03-2004, 14:06
Als ik Ruzie heb gehad met mijn Verloofde, dan bieden wij allebei ons Escuses aan :o Al hoewel Ruzie bijna nooit Voorkomt bij ons, moet ik toch wel toegeven dat er soms van die Momenten zijn dat ik hem een harde klap wil Verkopen :hihi:

Miss_wild
25-03-2004, 14:19
ja ik... mij vriend stuurd smsjes naar mij nichten van die gedichten en dan denk ik wat doe je ze lachen hem uit niet mij dan ben ik toch niet fout????? tuurlijk vrienden kan maar die smsje ging te ver en toen heb ik contact verbroken het ging niet meer... wallah ik mis m wel maar ja ik weet dat dit het beste is en als hij echt om me gaf had zij zijn excuses aan geboden ik kan niet van hem op aaan zelf zou ik nooit iets doen wat hem zou vernederen

House
25-03-2004, 14:31

Origineel gepost door independent ik biedt mijn exuses echt nooit aan, dat doe ik aan niemand, ook al is het mijn beste vriendin of mijn broer/zus, het woord "sorry "kan ik gewoon nooit uit mijn mond krijgen, maar ik durf mijn fouten wel toe te geven alleen zal ik nooit degene zijn die de eerste stap zet.. en als het echt om iets onbenulligs ging zijn we het de volgende dag toch wel weer vergeten.. :D Ja jij bent stoer toch? Jij bent independent.

ik_oke_is
25-03-2004, 14:46
Origineel gepost door Miss_wild ja ik... mij vriend stuurd smsjes naar mij nichten van die gedichten en dan denk ik wat doe je ze lachen hem uit niet mij dan ben ik toch niet fout????? tuurlijk vrienden kan maar die smsje ging te ver en toen heb ik contact verbroken het ging niet meer... wallah ik mis m wel maar ja ik weet dat dit het beste is en als hij echt om me gaf had zij zijn excuses aan geboden ik kan niet van hem op aaan zelf zou ik nooit iets doen wat hem zou vernederen :lol: :lol: was het echt JE VRIEND ??

ik_oke_is
25-03-2004, 14:47
Origineel gepost door Try Meestal komt hij met verontschuldigen, maar dat is dan ook omdat hij meestal dout zit en niet ik. Als ik fout zit, laat ik ook merken dat het me spijt. Wie heeft ook wel dat hij zich heel erg kan irriteren aan zijn/haar partner, omdat je het liever anders had zien lopen of andere verwachtingen had van hem/haar? geef eens een voorbeeld , mss dat dat duidelijker kan zijn ?? :maf:

tiyaah22
25-03-2004, 16:05
zijde weer een onderzoekske bezig ?? wie biedt er het eerst en meest zyn /haar excuses de man of de vrouw ?

Lady_moi
25-03-2004, 16:15
Ik kruip altijd terug als eerste. En sorry kan ik snel zeggen ook al is het nie mijn fout, zolang ik het maar weer terug goed maak.

Romeisa18
25-03-2004, 16:29
Ik hoef nooit mijn excusses aan te bieden,al is het mijn fout dan belt hij mij en dan maken we het weer goed. We houden te veel van elkaar

salicana
25-03-2004, 18:01
ik bied ook zeer zelden mijn excuses aan, ik wacht gewoon tot de ander belt. Belt ie niet DAN NIET, een beetje slechte instelling maar zo ben ik gewoon.......

ik_oke_is
25-03-2004, 19:05
Origineel gepost door Try Ik bedoel, je gaat samen er voor. Maar je hebt bepaalde verwachtingen. Toen ik jong was ; wilde ik dat hij me helemaal zou adoreren en ik hem elke dag zou zien. Of je denkt aan het begin; hij zal wel anders worden naarmate je langer bij elkaar bent. Ik weet dus dat dat niet zo is, dat je elkaar niet kunt veranderen. Dat is soms wel moeilijk. hoelang is dat wel niet geleden :maf: en vrouwen proberen mannen te veranderen , en na zoveel tijd zeggen julie: HIJ IS DEzeLFDE NIET MEER :maf:

ik_oke_is
25-03-2004, 19:06
Origineel gepost door salicana ik bied ook zeer zelden mijn excuses aan, ik wacht gewoon tot de ander belt. Belt ie niet DAN NIET, een beetje slechte instelling maar zo ben ik gewoon....... :goedzo: lekker kwaaad blijve, en als het te lang duurt , moet je hem zelfs klappen geve, zo doe ik dat toch :maf:

LieveMeisje
25-03-2004, 21:21
:ego: ik bied noooooooooooooit mijn excuses aan...ewa jah ik kan er niets aan doen johhhhh :ego: :D

mocro_souhaila
25-03-2004, 21:25

als ik fout zit..bied ik me excuses wel aan..maar als ik weet dat hij fout zit doe ik dat zeker niet..maar hij zegt meestal wel het eerst sorry, hij is bang voor me:D:hihi: dit is toch het eerlijkst :confused: Kuss Souhaila

Pagina's : [1] 2