Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je Sex hebt..

Pagina's : [1] 2

LEKKERHOOR
17-02-2009, 23:51

Ik had een vraagje, ik ben pas getrouwd met de man van mijn dromen... In het begin had ik er erg veel moeite mee om sex te hebben, maar het gaat nu steeds beter... Ik weet niet hoe, maar ik voelde me wel aangetrokken tot hem, alleen vond het moeilijk... Maar hij komt wel klaar in mij, maar het lukt mij niet klaar te komen als hij bezig is...??? Ik kom alleen klaar als hij me beft of als hij me streelt daarsow (vingert)...? Is dat normaal, het baart mij wel zorgen...??? Dus kom maar op met al die TIPS......??? (GRAAG ALLEEN SERIEUZE REACTIESS, VOOR MIJ OOK NIET FIJN OM MIJN VERHAAL HIER TE ZETTEN...)

Nadiamoussa
17-02-2009, 23:59
lekker hoor :)

LEKKERHOOR
18-02-2009, 00:07
lekker hoor :) IK VROEG OM TIPS, NIET DAT JE REAGEERT OP MIJN GEBRUIKERSNAAM...

botticelli09
18-02-2009, 00:07
Voeren jullie wel verschillende standjes uit? Want door veel standjes wordt je clitoris niet gestimuleerd dus moet het afgemaakt worden met de tong Hier gaan mensen jou toch niet helpen maar ik geef je tip ga naar www.sexwoordenboek.nl daar staat allllllles wat het seksgebied betreft succes meid

Nadiamoussa
18-02-2009, 00:11

IK VROEG OM TIPS, NIET DAT JE REAGEERT OP MIJN GEBRUIKERSNAAM... hahah het is lekker wil ik zeggen maar vertel nou,hoe is je man ?doet hij het goed met zijn pik??beweegt ie goed?heeft ie wel een harde of ie zacht? welke standen gebruik jij ? en voel je zijn lul een beetje in jou of heeft ie een kleine? aantwoord mijn vragen en ik heb wel tips voor je:cool:

LEKKERHOOR
18-02-2009, 00:27
Voeren jullie wel verschillende standjes uit? Want door veel standjes wordt je clitoris niet gestimuleerd dus moet het afgemaakt worden met de tong Hier gaan mensen jou toch niet helpen maar ik geef je tip ga naar www.sexwoordenboek.nl daar staat allllllles wat het seksgebied betreft succes meid BEdankt voor je tip en de site... Ik heb er gekeken en inderdaad kan beter daar kijken dan dat ik van die gekke reacties krijg...

LEKKERHOOR
18-02-2009, 00:27
hahah het is lekker wil ik zeggen maar vertel nou,hoe is je man ?doet hij het goed met zijn pik??beweegt ie goed?heeft ie wel een harde of ie zacht? welke standen gebruik jij ? en voel je zijn lul een beetje in jou of heeft ie een kleine? aantwoord mijn vragen en ik heb wel tips voor je:cool: Ik weet genoeg Mijn sex leven ga ik niet met jou delen... doeiiiiii

Nadiamoussa
18-02-2009, 00:29
Ik weet genoeg Mijn sex leven ga ik niet met jou delen... doeiiiiii haha da heb je al gedaan gekke

lievemarokkaan
18-02-2009, 11:49
onbegrijpelijk alles wat jullie thuis doen met je man of vrouw ligt hier op internet sorry hoor had je niet beter een van je vriendinnen kunnen vragen of op een site ofzo

miry_am
18-02-2009, 11:54
naast elkaar blijven liggen en kusjes geven,of elkaar vasthouden en dvdtje checken.

miry_am
18-02-2009, 11:55
onbegrijpelijk alles wat jullie thuis doen met je man of vrouw ligt hier op internet sorry hoor had je niet beter een van je vriendinnen kunnen vragen of op een site ofzo :eek:

lievemarokkaan
18-02-2009, 12:00
sorry maar soms denk ik wat is dit allemaal iedereen die dat wat meemaakt komt het hier vertellen dat is toch niet normaal of ben ik een beetje gek

miry_am
18-02-2009, 12:03
sorry maar soms denk ik wat is dit allemaal iedereen die dat wat meemaakt komt het hier vertellen dat is toch niet normaal of ben ik een beetje gek misschien?:confused:

superstarrr
18-02-2009, 12:31
Ik had een vraagje, ik ben pas getrouwd met de man van mijn dromen... In het begin had ik er erg veel moeite mee om sex te hebben, maar het gaat nu steeds beter... Ik weet niet hoe, maar ik voelde me wel aangetrokken tot hem, alleen vond het moeilijk... Maar hij komt wel klaar in mij, maar het lukt mij niet klaar te komen als hij bezig is...??? Ik kom alleen klaar als hij me beft of als hij me streelt daarsow (vingert)...? Is dat normaal, het baart mij wel zorgen...??? Dus kom maar op met al die TIPS......??? (GRAAG ALLEEN SERIEUZE REACTIESS, VOOR MIJ OOK NIET FIJN OM MIJN VERHAAL HIER TE ZETTEN...) de man is daar niet verantwoordelijk voor.misschien doe jij iets niet goed

superstarrr
18-02-2009, 12:40

Wat is dat voor een onzin? De man is daar wel verantwoordelijk voor. Je helpt elkaar toch? Niks is erger voor een man dan dat zijn vrouw niet van hem kan genieten. de man moet voor zichzelf en de vrouw zorgen?dat kan niet he? de man moet dan dubbel werken.de vrouw moet niet als een stijve plank liggen he die moet ook een beetje meebewegen en sturen. zoals die dame al zei dat ze gelikt en gevingert word is al heel veel werk

Pagina's : [1] 2