Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Veiligheidsraad stemt

minga
25-03-2004, 09:48

Een Algerijnse ontwerp-resolutie om de Israëlische moord op sjeik Yassin te veroordelen, wordt donderdag om 16.00 uur (New Yorkse tijd; 22.00 uur in Nederland) in stemming gebracht in de VN-veiligheidsraad. Dit is van diplomatieke bronnen vernomen. Het was niet gelukt in de raad een consensus te bereiken. De Arabische landen wilden met name het moorddadige optreden van de joodse staat veroordeeld zien. De Verenigde Staten daarentegen staan erop dat ook de Hamas-terreur in de resolutie wordt veroordeeld. Hamas komt in de Algerijnse ontwerp-resolutie niet voor. Waarnemers verwachten dan ook dat Washington zijn vetorecht zal gebruiken. Denken jullie dat Vette Dikke Sharon voor de rechter zal verschijnen?....ik geef weinig of gering kans tot het slagen daarvan... :rolleyes:

rnaj
25-03-2004, 09:50
Ik denk dat vrede belanrijker is dan of Sharon wel of niet voor de rechter moet verschijnen

minga
25-03-2004, 10:05
nou ik vind dat hij wel degelijk berecht moet worden....

rnaj
25-03-2004, 10:10
Dat vind ik ook wel, maar laten we der nu eerst maar voor zorgen dat er vrede komt. Dan kunnen we daarna er voor gaan zorgen dat Sharon zich moet verantwoorden

Deliana
25-03-2004, 10:18

En met Sharon vele anderen.

naoual1985
25-03-2004, 11:39
Origineel gepost door rnaj Dat vind ik ook wel, maar laten we der nu eerst maar voor zorgen dat er vrede komt. Dan kunnen we daarna er voor gaan zorgen dat Sharon zich moet verantwoorden Er zal geen vrede komen, als Amerika en West Europa nog steeds achter de besluiten van Sharon blijven staan..

rnaj
25-03-2004, 11:42
Origineel gepost door naoual1985 Er zal geen vrede komen, als Amerika en West Europa nog steeds achter de besluiten van Sharon blijven staan.. jaja, als ik hier over wil discuseeren zijn er genoeg andere topic op dit forum. Maar ik mag het toch wel hopen toch?

naoual1985
25-03-2004, 11:43
Origineel gepost door rnaj jaja, als ik hier over wil discuseeren zijn er genoeg andere topic op dit forum. Maar ik mag het toch wel hopen toch? Ja hoor je mag best hopen maar ik ben liever realistisch..

rnaj
25-03-2004, 11:53
Realiteit is soms te treurig om realistisch te zijn