Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een serieuze vraag !!

Pagina's : [1] 2 3

Moslimagirlll
17-02-2009, 21:04

Aub mensen !! ik zit hier al heel lang mee in mijn hoofd !! Mag je man tijdens de seks jou vingeren en je *** kussen , lekken , ... Ik hoop dat ik serieuze antwoorden krijg !! =(=(:confused:

Whoop_whoop
17-02-2009, 21:21
Ja toch, hij mag je toch op allerlei manieren bevredigen.. Beffen is afgeraden, maar het mag wel.. Wacht ik ben niet echt islamitisch opgevoed maar ik ga wel iets zoeken..

Whoop_whoop
17-02-2009, 21:23
Vraag: Wat is het Islamitisch oordeel over masturbatie? Vraag ontvangen op 29 oktober 2003 Antwoord: Masturbatie is haraam, dit op basis van bewijzen vanuit de Koran, en de Soennah van de Profeet (vrede zij met hem). Allah, de verhevene zegt: “En degenen die over hun kuisheid waken, behalve tegenover hun echtgenoten en wat hun rechterhanden bezitten (slavinnen), dan worden zij niet verweten. Maar wie dan meer dan dat wensen; zij zijn degenen die de overtreders zijn.” (Soerat al-Moe’minoen: 6-7) Wie iets anders wenst buiten zijn vrouw behoort, op basis van deze vers, tot de overtreders. De Profeet (vrede zij met hem) zei: “O verzameling van jongeren, wie van jullie (een vrouw) onderhoud kan bieden, laat hem dan trouwen. Voorwaar, dit helpt om de blik neder te slaan en is het meest beschermend voor de kuisheid. En wie hiertoe niet in staat is, laat hem dan vasten, dit zal voor hem als bescherming dienen.” (al-Boechari en Moeslim) De Profeet (vrede zij met hem) droeg degenen die (nog) niet kunnen trouwen op om te vasten. Als het masturberen toegestaan zou zijn, dan had de Profeet (vrede zij met hem) dit wel als mogelijkheid gegeven. Aangezien hij dit, met al zij zachtmoedigheid, niet als optie bood, betekent het dat het verboden is en dus niet is toegestaan. Volgens medici heeft het masturberen overigens ook schadelijke gevolgen voor de gezondheid, de sexuele en geestelijke toestand en wellicht houdt dit de persoon tegen om te trouwen aangezien deze een alternatieve wijze heeft gevonden om de sexuele verlangens te stillen. Sheich Mohammed ibnoe Saalih Ibn al-cOethaymien Vraag: Beste broeder, mag ik mijzelf masturberen, mag mijn vrouw mij oraal bevredigen, en mag mijn vrouw mij masturberen? Antwoord: In de naam van Allah. de Erbarmer, de Meest Barmhartige, Ten eerste, de vraag of masturbatie is toegestaan binnen de Islam is beantwoord onder vraag 013 in ons Cyber Imam archief. Ten tweede, broeder, het oraal bevredigen van de man door de vrouw, en vice versa, moet vermeden worden. Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim). Er is duidelijk te lezen dat de profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) een beperking had gelegd op gemeenschap met de vrouw, een persoon mag genieten van zijn vrouw en wederzijds zoals hij/ zij wenst, maar wanneer het komt tot de geslachtsdelen dient een moslim binnen de beperking te blijven en dus geen oraal of anaal seks te gebruiken. Ook iets wat bekend is is het onreinheid van de geslachtsdelen en hetgeen wat eruit komt. Hoe kan een persoon iets onreins in zijn mond stoppen? Aboe Hoerayra (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd: De boodschapper van allah (Allah's vrede en zegen zij met hem): "Allah. de Almachtige, is goed en accepteert alleen het goede. Allah heeft de gelovigen datgene opgedragen wat Hij de boodschappers opgedragen heeft. En de Almachtige heeft gezegd:" O, boodschappers! Eet goede dingen en verricht goede werken." En Allah, de Almachtige heeft gezegd:" O jullie gelovigen! Eet de goede dingen, waarvan Wij jullie voorzien hebben."....." Moesliem. Ten derde, masturbatie met de hand door de vrouw bij haar man is toegestaan. Deze vraag is beantwoord onder vraag 069. En Allah en weet het beste.

moessie_is_hier
17-02-2009, 21:41
eerlijk whoop whoop, respect dat je zo divers bezig bent. gewoon eerlijk, maak niet uit waar het over gaat.

Whoop_whoop
17-02-2009, 21:43

eerlijk whoop whoop, respect dat je zo divers bezig bent. gewoon eerlijk, maak niet uit waar het over gaat. Dankjewel schat Eerlijkheid duurt ook het langst, al kan het gevoel en het lichaam de waarheid soms niet aan en lijkt het soms hard aan te komen.....

honey_bunny
17-02-2009, 21:44
Dat wil dus zeggen, dat het niet toegestaan is om orale seks binnen het huwelijk te hebben!... Dus het is niet alleen afgeraden het is een verbod!..

Moslimagirlll
17-02-2009, 21:46
Mag het of mag het niet =D ?

shitan
17-02-2009, 21:48
Mag het of mag het niet =D ? Het mag niet.. Is haram :goedzo:

honey_bunny
17-02-2009, 21:48
Mag het of mag het niet =D ? Nee zoals je leest, mag het niet.. Er staat dat het vermeden MOET worden.. Dus orale seks is een verbod Dit staat er wel:Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Dus dat wil zeggen dat je veel verschillende standjes kan aanemen, die toegestaan zijn, zonder orale seks dan

Moslimagirlll
18-02-2009, 14:25
dus , hij mag er niet kussen , likken , .... ?? da mag dus niet ??

shitan
18-02-2009, 14:27
dus , hij mag er niet kussen , likken , .... ?? da mag dus niet ?? Traag van begrip zeg, Het is haram, het mag gewoon niet .. :goedzo:

Moslimagirlll
18-02-2009, 14:29
aah ok , ma kijk he , mijn verloofde wil dat allemaal doen met mij , dus mn geslacht kussen , likken .. :( hoe moet ik nu zeggen dat da ni mag ??

shitan
18-02-2009, 14:33
aah ok , ma kijk he , mijn verloofde wil dat allemaal doen met mij , dus mn geslacht kussen , likken .. :( hoe moet ik nu zeggen dat da ni mag ?? Gewoon duidelijk maken dat het haram is :goedzo:

Moslimagirlll
18-02-2009, 14:35
ok ! en vingeren mag ?

shitan
18-02-2009, 14:38

ok ! en vingeren mag ? dat mag ook niet

Pagina's : [1] 2 3