Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verzorgd uitzien

Pagina's : [1] 2

maroc_misty
25-03-2004, 02:37

Wie doet nou niet zijn best om er op en top uit te zien? Uiterlijk is toch het eerste waar men naar kijkt

Mesgoot
25-03-2004, 02:54
lijkt me logisch tog ?

maroc_misty
25-03-2004, 02:56
Ja absoluut, maar toch beweerd iedereen dat het innerlijk telt. Dat is ook zo, maar toch beoordeelt men vaak sneller op uiterlijk :)

Mesgoot
25-03-2004, 03:00
mensen die zeggen dat ze niet op uiterlijk lette liegen gewoon

maroc_misty
25-03-2004, 03:03

Origineel gepost door Mesgoot mensen die zeggen dat ze niet op uiterlijk lette liegen gewoon Dat vind ik dus ook, vandaar deze topic :D

Mesgoot
25-03-2004, 03:11
Origineel gepost door maroc_misty Dat vind ik dus ook, vandaar deze topic :D haha ok nu kijken wat de rest ervan vind

aichatje
25-03-2004, 06:46
als iemand er van de buitenkant goed uitziet en van binnen is diegene net een rotte appel, geef mij dan maar een beetje lelijk met goed karakter. als iemand zijn/ haar uiterlijk niet zo meeheeft is diegene niet gelijk onaardig ofzo. je moet jezelf natuurlijk wel goed verzorgen maja. en neem de moeite iedereen te leren kennen voordat je oordeelt. haha wat een preek nou doegdoeg love ya all xxxaicha

minora
25-03-2004, 11:08
Innerlijk is het belanrijkst jah.. Maar het oog wil ook wat :)

maroc_misty
25-03-2004, 15:44
Origineel gepost door aichatje als iemand er van de buitenkant goed uitziet en van binnen is diegene net een rotte appel, geef mij dan maar een beetje lelijk met goed karakter. als iemand zijn/ haar uiterlijk niet zo meeheeft is diegene niet gelijk onaardig ofzo. je moet jezelf natuurlijk wel goed verzorgen maja. en neem de moeite iedereen te leren kennen voordat je oordeelt. haha wat een preek nou doegdoeg love ya all xxxaicha :hihi: prekertje Origineel gepost door SuperSalima Ik doe mijn best niet....'k heb al dat gedoe niet nodig :cool: Men moet eens meer zijn best doen om zijn innerlijk goed te verzorgen....daarin tijd steken, want dat wordt door velen helaas vergeten....met als reden:je ziet 't toch niet....vergetend dat je 't wel merkt. Je kan nou eenmaal niet met iedereedn opschieten, en de een is nou eenmaal botter dan de ander :) Origineel gepost door minora Innerlijk is het belanrijkst jah.. Maar het oog wil ook wat :) Exactly ;)

Wild_Female
25-03-2004, 15:53
Een verzorgd persoontje is altijd mooi meegenomen... Het hoeft er niet Tip-Top uit te zien.... Maar ik vind geur zoiezo wel belangrijk :D Jaaa t moet wel lekker ruiken he :p

maroc_misty
25-03-2004, 16:03
Origineel gepost door Wild_Female Een verzorgd persoontje is altijd mooi meegenomen... Het hoeft er niet Tip-Top uit te zien.... Maar ik vind geur zoiezo wel belangrijk :D Jaaa t moet wel lekker ruiken he :p Jep,dat sowiezo.. ;)

esmaatjuuh
25-03-2004, 16:10
Origineel gepost door maroc_misty Wie doet nou niet zijn best om er op en top uit te zien? Uiterlijk is toch het eerste waar men naar kijkt Ik Sta Alvast Niet 3 Uur Van Te Voren Op Om Me Op Te Maken..

maroc_misty
25-03-2004, 16:14
Origineel gepost door esmaatjuuh Ik Sta Alvast Niet 3 Uur Van Te Voren Op Om Me Op Te Maken.. Je kunt ook overdrijven, maar daar hebben we het niet over ;)

Lady_moi
25-03-2004, 16:19
Natuurlijk moe ne mens zich verzorgen!! :) Opmaken wil nie gelijk zeggen da ge knap zijt :o Gewoon verzorgd uitzien safé! :goedzo: En die innerlijk jah..Dast belangrijkste :Iluvu: Ma verzorging ook.. :melig2: Dus ook nie u voeten aan gaan vegen éh! :jammer: :zwaai:

minora
25-03-2004, 21:07

Origineel gepost door maroc_misty Exactly ;) :)

Pagina's : [1] 2