Bekijk originele versie : Marokkanen in film???
Lijkt me lachen om een keer een in een film te spelen of een serie, en dan over marokkanen die goed bezig zijn, komen we ook een keer in een goed daglicht. Wie doet mee:stout:
happywoman
29-10-2002, 11:35
Origineel gepost door Lunatic
Lijkt me lachen om een keer een in een film te spelen of een serie, en dan over marokkanen die goed bezig zijn, komen we ook een keer in een goed daglicht. Wie doet mee:stout:
heeey lunatic
:rolleyes:
count me in :D :D ;)
zou ik maar zeggen, lijkt me wel leuk :p
Liefs Happywoman :zwaai: :zwaai:
ja nu alleen nog een producent vinden die het wel ziet zitten maar dan wil ik wel de rechten hebben :hihi:
happywoman
29-10-2002, 11:57
hhahahahahahahahahah ya gekke
Lijkt me een leuk idee Lunatic... alleen ik ben niet zo goed in acteren
happywoman
29-10-2002, 12:07
Origineel gepost door Dalilah
Lijkt me een leuk idee Lunatic... alleen ik ben niet zo goed in acteren
nee ik ook niet hoor dalilah maar dat komt vanzelf als je er eenmaal aan begint dan wil je niet meer stoppen vooral als het een leuke film is
toch lunatic :D :D
Mocrobrains
29-10-2002, 12:28
seker doe ik mee als het kan een goede film over marokkane de mensen een poepie laten ruiken. het kan het begin zijn dat ze anders over ons denken
happywoman
29-10-2002, 12:34
Origineel gepost door Mocrobrains
seker doe ik mee als het kan een goede film over marokkane de mensen een poepie laten ruiken. het kan het begin zijn dat ze anders over ons denken
oke dan ;)
he lunatic dan heb je er weer iemand bij :D :D
probleem is dat niemand zo een film kan maken nu maar zoeken he, maar even serieus ik wil wel acteren in een marokka
anse series of film, mijn vorige beste vriend ik haat ehm die homo, komt in januari op tv speelt in een serie over een verboden liefde tussen een marokkaanse jongen en een nederlandse meisje
happywoman
29-10-2002, 14:06
Origineel gepost door Lunatic
probleem is dat niemand zo een film kan maken nu maar zoeken he, maar even serieus ik wil wel acteren in een marokka
anse series of film, mijn vorige beste vriend ik haat ehm die homo, komt in januari op tv speelt in een serie over een verboden liefde tussen een marokkaanse jongen en een nederlandse meisje
waarkomt ie dan op tv welke kanaal???
hoe laat als je de tijd weet
nederland 3 denk ik daar komen alle allochtonen haha ik ken daar drie mensen uit maar ik vertel het wel wanneer ze komen ik weet het zelf niet haha
sweet_sami
30-10-2002, 08:14
hallo inderdaad je hebt gelijk .
maandag 13 januari komt er een marokaanse serie op nederland 2.
de film heet najib en julia en het is een hele leuke serie dus kijken allemaal.
happywoman
30-10-2002, 09:02
Origineel gepost door sweet_sami
hallo inderdaad je hebt gelijk .
maandag 13 januari komt er een marokaanse serie op nederland 2.
de film heet najib en julia en het is een hele leuke serie dus kijken allemaal.
dat zal ik zeker doen thnx sweet_sami en lunatic
love ya
he sweet sami hoe weet je dat???? Het is geregisseerd door theo vn gogh en het heet inderdaad nabil en julia en hij gaat ook de pijp uit oh shit teveel verklapt haha
ben jij misschien dat meisje saloua die erin speelt????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.