Bekijk originele versie : Helppp!! Ik wil aankomen!!
[Ik wil zo graag aankomen! Ik heb nooit gedacht dat het zo moeilijk kon zijn! Ik eet eigenlijk wel voldoende, maar soms heb ik van die periodes dat ik gewoon geen zin heb in eten. Ik voel dan gewoon geen honger.
Vroeger was het zo erg dat ik pas tegen 5 uur voor het eerst wat in mijn mond stak. Doordat ik zo lang niks gegeten had, voelde ik geen honger meer en kreeg ik niet veel op.
Soms als ik van school naar het station liep dan kreeg ik gewoon heel felle steken in mijn buik. Zo erg dat ik gewoon ff moest gaan zitten.
Ik heb bijna 5 jaar maag- en darmklachten. Daarvoor was ik echt gezond. Ik had een normaal gewicht. En ineens is mijn gezondheid verslechtert.
Nu doe ik mijn best om aan te komen, maar het lukt me niet echt. :jammer:]
Wat adviseren jullie mij?
[Ik wil zo graag aankomen! Ik heb nooit gedacht dat het zo moeilijk kon zijn! Ik eet eigenlijk wel voldoende, maar soms heb ik van die periodes dat ik gewoon geen zin heb in eten. Ik voel dan gewoon geen honger.
Vroeger was het zo erg dat ik pas tegen 5 uur voor het eerst wat in mijn mond stak. Doordat ik zo lang niks gegeten had, voelde ik geen honger meer en kreeg ik niet veel op.
Soms als ik van school naar het station liep dan kreeg ik gewoon heel felle steken in mijn buik. Zo erg dat ik gewoon ff moest gaan zitten.
Ik heb bijna 5 jaar maag- en darmklachten. Daarvoor was ik echt gezond. Ik had een normaal gewicht. En ineens is mijn gezondheid verslechtert.
Nu doe ik mijn best om aan te komen, maar het lukt me niet echt. :jammer:]
Wat adviseren jullie mij?
salaam 'alaikoem,
Omdat je gedurende 5 jaar maag- en darmklachten hebt gehad adviseer ik je naar je huisarts te gaan. Niks mis mee om daarvoor naar de arts te gaan, arts is een arts daar ben je voor verzekerd als het goed is, maak hier dan ook gebruik van. Zij zullen uiteraard zoeken voor jou naar de geschikte oplossing.
Maar ga jezelf niet remmen op voeding of pas aan einde van de middag een hapje nemen, is niet gezond oegtie, niet doen, je lichaam heeft continu voeding nodig, in welke vorm doet er niet toe, maar welke gezonde voeding.
;)
salaam 'alaikoem,
Omdat je gedurende 5 jaar maag- en darmklachten hebt gehad adviseer ik je naar je huisarts te gaan. Niks mis mee om daarvoor naar de arts te gaan, arts is een arts daar ben je voor verzekerd als het goed is, maak hier dan ook gebruik van. Zij zullen uiteraard zoeken voor jou naar de geschikte oplossing.
Maar ga jezelf niet remmen op voeding of pas aan einde van de middag een hapje nemen, is niet gezond oegtie, niet doen, je lichaam heeft continu voeding nodig, in welke vorm doet er niet toe, maar welke gezonde voeding.
;)
Ik ben heel vaak bij de dokter geweest. Ik kreeg altijd pillen voorgeschreven. Maar dat hielp niet. Daarna heb ik gastroscopie gedaan. Toen bleek dat ik een ontsteking had. Ik kreeg weer pillen. Die pillen hebben niet veel geholpen. Ik geloof er ook niet in. De pijn is wel weg. Maar ik moet echt op mijn voeding letten om klachten te vermijden.
Of bedoel je dat ik de dokter moet raadplegen om aan te komen?
meid neem elholba is goed voor je maag en plus je gaat er egt van aan komen..:)
Wat is dat? Ik heb het wel eerder gehoord, maar ik weet niet wat het is.
Heb het gevonden... horbat in het rifs :maf: en fenergiek in het nederlands.
fenegriek
3de keer goeie keer :nerd:
Krullebollie
23-02-2009, 14:56
Goedendag Dames!
Waar kan ik het kopen? EN heeft iemand dit producten geprobeerd?
Shizzle_
23-02-2009, 15:46
Wat? Je wilt aankomen. Pff, ik wil afvallen!
marokko_37
23-02-2009, 16:19
kom je daar van aan?
kom je daar van aan?
Ja dat klopt... als je ff googelt dan lees je dat je van fenegriek aankom.
Goedendag Dames!
Waar kan ik het kopen? EN heeft iemand dit producten geprobeerd?
Normaal gezien vind je zoiets in een marokkaanse winkel.
marokko_37
23-02-2009, 16:52
Ja dat klopt... als je ff googelt dan lees je dat je van fenegriek aankom.
oke bedankt
veeel banaaan eten en danon en geloof je zal dik worden maar niet al te veel he anderss word je dikzak ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.