Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onmogelijke Liefde!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74

miss_amira20
29-10-2002, 11:06

Ik schrijf dit verhaal, dat mijn nicht is overkomen. Ik ben amira. Ik hoop dat jullie het een leuke verhaal zullen vinden. Mijn nicht heet Nadia. Het begon allemaal op een zomerse dag. Mijn nicht en ik gaan naar de stad om te winkelen. Winkel in, winkel uit. Na een uur winkelen besluiten we om even wat te gaan eten in een turkse restaurant. Eenmaal binnen gaat mijn nicht naar de wc en ik ga het eten voor ons bestellen. We werken onze eten naar binnen, en willen net weg gaan als mijn nicht tegen een van de twee jongens aanbotst die net binnen lopen. Nou moeten jullie weten dat mijn nicht best wel brutaal is, dus begint ze tegen hem te schreeuwen. Ze zegt kun je niet uitkijken ofzo. Hij biedt zijn excuses aan en vraagt of ze wat wil drinken om het goed te maken. Ik zie dat mijn nicht hem best wel leuk vind want ze reageert niet zoals gewoonlijk. dus ik zeg ja hoor is goed en ik stel mij voor als amira en zeg dit is mijn nicht nadia. Hij stelt zich voor als nordin en zijn vriend heet hamid. We drinken wat en praten over school en werk. ik zie dat mijn nicht en nordin de hele tijd naar elkaar kijken, dus richt ik mij tot hamid. Hij ziet er goed uit met zijn groene ogen, en zijn kleine krulletjes. Maar omdat ik pas een relatie achter de rug heb, wil ik niet teveel contact met hem hebben. Dus zeg ik tegen nadia dat het tijd is om weg te gaan. De jongens vragen of ze ons weg kunnen brengen, en ik bedank daar vriendelijk voor. Maar tot mijn verbasing geeft nadia haar nummer aan nordin en zegt, bel me maar een keer dan gaan we wat leuks doen met zijn vieren en dan mag je ons wel wegbrengen. En ze lacht er een beetje lief bij. Eenmaal buiten vraag ik haar waar ze mee bezig is, ik zei dat we helemaal niks over deze jongens weten. Maar nadia kijkt mij serieus aan en zegt lieve amira ik ben helemaal verliefd. Wie had toen ooit durfen zeggen dat deze ontmoeting onze beide levens drastisch zouden veranderen....Als jullie het een leuke verhaal vinden wil ik best wel door gaan. xjes amira

LaLa_Zohra
29-10-2002, 11:11
Nou meid vertel door zou ik zeggen hahahahahha

Amanatallah
29-10-2002, 11:15
Yesssssss ik vind het een leuk begin, dus ga vooooooral door meid.

khadija_gataar
29-10-2002, 11:20
hay hay, jah je moet zeker doorgaan het is echt een heel leuk verhaal doorgaan......... doorgaan..........

miss_amira20
29-10-2002, 11:46

Nordin belde nadia dus op en ze spraken af voor de volgende dag. Hij zou haar ophalen op school. (We doen alllebei mbo en zitten bij elkaar op school) We waren om 15:00uur vrij en daar stond hij voor de deur met zijn bmw. Ik vond hem om eerlijk te zeggen een playertje, maar ik zei niks tegen mijn nicht. Ze was ten slotte verliefd en ik wist dat ze echt naar mijn mening luisterde, ze vond het echt belangrijk dat ik haar vriendjes ook leuk vond. Nou eenmaal buiten kwam hij de auto uit en groette nadia met een kus op d'r wang, ik dacht zo die is snel. ik zag nadia stralen ze had zich ook uitgesloofd, make-up haar mooiste kleding. Maar anyway nordin gaf mij een hand en vroeg of ik mee ging wat drinken ik zei nee dank je ik wist dat nadia alleen met hem wou zijn. Ik nam afscheid van hun en nadia beloofde om mij vanavond te bellen. En weg waren ze. Nadia belde mij om rond 22:00uur op mijn huistelefoon en zei ik bel je over 10 minuten op je mobiel. Ik zei tegen mijn moeder dat ik ga slapen en ging naar boven. Ik deelde mijn kamer met mijn zusje, maar zei was vandaag bij mijn nichtje gaan slapen. Dus ik zei vertel: nou ze waren dus wat gaan drinken in een cafeetje en daarna zijn ze naar de bioscoop geweest, ze zei dat ze de hele tijd hebben gekust. ik zei tegen haar vind je dat niet wat snel. daarna hebben ze wat te eten gehaald en dat in de auto opgegeten. daar hebben ze wat gepraat over de toekomst ze zei dat hij het al over trouwen had en over kinderen enz. ik vroeg of hij zei dat hij met haar wilde trouwen of dat hij het daar gewoon over had, maar ze wist zeker dat hij het over haar had. Nou ze vertelde ook dat hamid mij wel leuk vond en dat we een keer wat met zijn viertjes moesten gaan doen ik zei ik zie wel. ik zei dat mijn moeder mij riep en we spraken af voor morgen ochtend. We hadden pas om 11:45uur les maar spraken af dat zij mij om 8:00uur op zou halen. Na het telefoon gesprek moest ik aan hamid denken. ik was hem eerlijk gezegd al vergeten. en ik dacht aan nadia, laat haar alsjeblieft niks doms doen. ik heb haar nog nooit zo meegemaakt. Er volgden maanden, en ,maanden....

Amanatallah
29-10-2002, 12:09
Ga dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooor meid

miss_amira20
29-10-2002, 12:17
nou de dag brak aan dat ze een half jaar met elkaar omgingen. En dat wouden ze vieren. Ze voreg of ik met haar mee wou gaan en nordin zou hamid mee nemen. We spijbelden dus allebei van school. En ik ging met haar mee om een cadeautje voor nordin uit te kiezen. ik vroeg haar of ze nog steeds gelukkig was en ze zei ja, maar ik zag aan haar dat ze ergens mee zat. Ze zei nordin die woont alleen, maar in de zes maanden dat ik met hem omga heeft hij mij nog geen een keer mee naar zijn huis genomen. En af en toe als ik hem in de avond bel doet hij zo afstandelijk, ik begrijp het niet hij zegt je kunt me beter smsen wat mijn ouders zijn wel vaak bij mij thuis. ik probeerde haar gerust te stellen door te zeggen dat het wel goed zal komen hij komt toch om je hand vragen zij hij. Nou we hadden 13:00uur met de jongens af gesproken op centraal het was nu 12:45uur dus liepen we naar centraal toe. daar zagen we ze al wachten bij de taxi stand plaats. Hamid die voor zat stond op en liet nadia voor zitten zodat wij achter zouden zitten. Al die tijd heb ik hem niet gezien niet gesproken, maar ik vond hem nog steeds een mooie jongen. Nordin vroeg aan nadia waar ze naar toe wou gaan en ze zei we kunnen naar een pretpark gaan ofzo. ze keken mij aan ik zei dat het mij niet uitmaakt. uiteindelijk besloten ze om naar brussel te gaan. nordin zei pretpark doen we wel als we een jaar met elkaar hebben, dan is het zomer en lekker warm. dus gingen we onderweg naar brussel. het was echt gezellig, ik was de hele tijd met hamid in gesprek, ik begon hem echt leuker te vinden. en dacht mijn nicht die ook mijn beste vriendin is en ik hebben allebei met twee beste vrienden wat wil je nog meer. nou we waren dus in gesprek, totdat nordin de muziek harder zette hij en nadia hadden ruzie, ik voelde me niet op mijn gemak. nadia zette de muziek uit en ik vroeg wat er aan de hand was, ze zei ik mag hem niet bellen in de avond, en als ik vraag waarom niet geeft hij geen antwoord, en zijn huisnummer wil hij ook niet geven. waarom schreeuwt nadia en als ik vraag of ik zijn huis ooit mag zien komt hij met het verhaal dat zijn moeder zijn huis schoonmaakt dus dat het niet kan. ik begrijp het niet. nou hun humeur was verpest. nou eenmaal in brussel zei hamid tegen mij, kom we gaan alleen laat hun maar. we spraken af dat we om 18:00uur terug zouden zijn bij de parkeer plaats. jullie denken zeker wat doen twee marokaanse meisjes in brussel, mag dat nou nee we hebben allebei gezegd dat we werken. we hebben allebei een baantje in de telemarketing us we hadden tijd zat. nou de tijd vloog voorbij het was zo gezellig ik voelde me echt op mijn gemak bij hamid. nou eenmaal terug heb ik nummers gewisseld met hamid. hij belde me dioe zelfde avond nog en we begonnen te praten over brussel en onze inkopen. toen vroeg ik hem waarom nordin niet wil dat nadia hem thuis belt of zijn huis ziet ze is tenslotte zijn vriendin, maar in plaats dat hamid een antwoord gaf deed hij een beetje afstandelijk en zei ik bel je morgen wel mijn moeder roept me. ik vond het vreemd want hij zei aan het begin van de telefoongesprek dat hij buiten was. liep hij naar huis terwijl hij met mij praatte ik begreep het niet. ik besloot nog niks tegen nadia te zeggen en morgen hamid te bellen voor uitleg. vinden jullie het nog leuk of niet zoja dan hoor ik het wel

Sanae_23_
29-10-2002, 12:20
GAAAAAAAAAAAA SNELLLLLLLLLLLLL DOOOOOOOOOOOOOOOORRR

miss_amira20
29-10-2002, 12:20
ZAL IK DOOR GAAN OF NIET IK HEB TOCH NIKS TE DOEN

samiawondergirl
29-10-2002, 12:28
een ding is zker! je moet niet stoppen!

miss_amira20
29-10-2002, 12:36
NOU ALLEMAAL BEDANKT, NU KRIJG IK ZIN OM VERDER TE GAAN. De volgende morgen stond ik om 9:00uur op, ging snel ontbijten, bidden, mijn bed opmaken. Ik begon me toen aan te kleden, met in mijn achterhoofd vandaag zie ik hamid weer, wat zal ik aan doen. Nee nee ik schudde mijn hoofd ben je gek je vind hem niet leuk of wel. ik was in de war nou ik deed een zwarte pantalon en een witte bloes aan en groette mijn moeder. ze vroeg of ik vanavond moest werken ik zei ja, maar waarom lieg ik? ik weet dat ik hamid ga zien maar ik hou mezelf voor de gek en zeg dat ik alleen ga afspreken voor nadia ik doe het voor haar en een beetje voor mezelf. je begrijpt dat ik verliefd aan het worden was maar ik probeerde mezelf tegen te houden want ik zag wat de liefde met nadia deed. sinds de ruzie in de auto was ze bang dat hij een andere had en dat hij haar zou dumpen. ik probeerde haar te troosten maar ik voelde dat het niet goed zat, ik wist dat als ze hem ooit kwijt zou raken dat ze er nooit meer bovenop zou komen maar dan ook echt nooit. ik ging de deur uit en ging naar een telefooncel en belde hamid hij zei dat hij om 16:00uur vrij was en we spraken af voor 16:30uur centraal station bij hoe kan het anders de taxistandplaats......

miss_amira20
29-10-2002, 12:51
nou eenmaal bij centraal aangekomen zag ik hem al staan in zijn golfje. hij was zo mooi. Hij en nordin waren zo verschillend nordin was iemand die echt om mooie dingen en geld gaf. hamid vond mooie dingen ook wel leuk maar ze hoefden niet perse duur te zijn. Hamid stapte uit en deed de deur voor me open en zei je ziet er goed uit vandaag. ik bloosde een beetje en zei dank je jij ook. hij zei ik weet het en lachte een beetje. Ik ben een beetje direkt te direkt eigenlijk. als ik wat wil zeggen dan doe ik dat rechtstreeks dus zonder omweg. we reden amper en ik beon, waarom deed je gisteren zo afstandelijk toen ik je om nordin vroeg, hij werd een beetje rood en zei ik dacht dat je hier voor mij was, ben ik ook zei ik en een beetje voor nadia. Dus jij wil zeggen dat er echt niks is nee zei hij, al die tijd dat hij praatte keek hij me niet een keer aan. hij begon van onderwerp te veranderen en zei ik vind je echt een leuke meid vanaf die eerste keer in dat turkse restaurant. ik weet nog precies hoe je eruit zag, een witte linnen broek en een witte truitje je was zo mooi maar je gaf me geen aandacht dus liet ik het erbij. maar ik heb nordin altijd gevraagd aan nadia te vragen wat ze over mij vond. nadia zei dat je op dat moment niet zo geinteresseerd in jongens was. dus kwam ik met het idee om wat met zijn vieren te doen, nadia zei als we zes maanden bij elkaar zijn gaan we wat leuks doen. ik zei tegen hem dat ik hem ook een leuke jongen vond. hij glimlachte en keek me aan. ik zei als je tegen me liegt en het blijkt dat je loog over nordin dan wil ik nooit meer wat met je te maken hebben. hij durfde me niet aan te kijken en knikte.

BENT_NASSS
29-10-2002, 12:52
ga zo door meid xxx

miss_amira20
29-10-2002, 13:16
bedankt bent anass hier nog een vervolg. na dat hij knikte geloofde ik hem, waarom zou hij liegen. na dat afspraakje kwamen er nog veel meer en ik voelde me zo gelukkig. weken vlogen voorbij en we spraken af en toe met zijn vieren af het was zo gezellig. maar af en toe was ik wel bang hoor ik dacht dit is te mooi om waar te zijn. Op een dag hadden hamid en ik afgesproken, hij moest me wat laten zien, ik besloot een uurtje te spijbelen en zei tegen nadia dat ik zo teru zou zijn. Hamid stond buiten al te wachten, ik stapte in, en we reden naar een wijk in amsterdam noord, ik was benieuwd en vroeg waar we naartoe gaan, hij zei dat zie je dan wel mijn schat. nou ik besloot gewoon af te wachten, totdat we voor een huis stopten, hij opende de deur en ik liep hem achterna de trap op, hij bleef bij een van de deuren staan enopende de deur ik dacht hij heeft toch niks in zijn gedachtes ofzo. nou ik liep hem achterna en hij zei dit is mijn nieuwe huis, en jou toekomstige huis, hij gaf me een rondleiding en daarna vertrokken we, oooh wat was ik gek op deze jongen hij zag me nu al als zijn toekomstige vrouw en we hebben niet eens drie maanden met elkaar, drien heerlijkr maanden. eenmaal terug op school vroeg nadia mij wat hij me wou laten zien en ik loog. Ik loog tegen mijn nicht het deed mij zo'n pijn, ik zei dat hij een auto wou kopen, en dat ik hem moest zien. ik kon haar toch niet vertellen dat ik zijn huis heb gezien. ze gaat flippen. ze heeft al acht maanden met nordin en ze is nog steeds niet bij hem thuis geweest. ik vond het zo moeilijk........ Tot die dag die onze levens zou veranderen. was ik hen maar nooit tegengekomen heb ik zo vaak gedacht, ik moest kiezen voor mijn eigen geluk of voor die van mijn nicht.

amal1982
29-10-2002, 13:31

GA zo door meid je bent toch nog online

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74