Bekijk originele versie : Hoe kies je tussen twee vrouwen? (of mannen)
Stel je bent heel erg verliefd op iemand, maar diegene (nog) niet echt op jou.. maar je hebt echt de intentie om te proberen er alles aan te doen om er wat van te maken. Alleen is er dan nog een tweede persoon die juist weer heel erg verliefd is op jou en zijn/haar leven graag met jou zou willen delen. En je weer ook wel zeker dat een toekomst met diegene mogelijk is.. (gevoel van zekerheid heb je)... Maarja... er mist iets... Dat ene gevoel heb je gewoon niet..
Hoe kies je dan? Kies je voor diegene op wie je vreselijk verliefd bent, maar waarmee je nog niks hebt of voor die andere omdat dat gewoon simpeler is ofzo?
of heb je nog een mooiere suggestie?
:italie: :wat?!: Tell me!.
Origineel gepost door Jacopo
Stel je bent heel erg verliefd op iemand, maar diegene (nog) niet echt op jou.. maar je hebt echt de intentie om te proberen er alles aan te doen om er wat van te maken. Alleen is er dan nog een tweede persoon die juist weer heel erg verliefd is op jou en zijn/haar leven graag met jou zou willen delen. En je weer ook wel zeker dat een toekomst met diegene mogelijk is.. (gevoel van zekerheid heb je)... Maarja... er mist iets... Dat ene gevoel heb je gewoon niet..
Hoe kies je dan? Kies je voor diegene op wie je vreselijk verliefd bent, maar waarmee je nog niks hebt of voor die andere omdat dat gewoon simpeler is ofzo?
:italie: :wat?!: Tell me!
Neckerman heeft een actie. Je mag 2 weken gratis proberen... Niet goed, geld terug.
faaatje66
25-03-2004, 10:36
Origineel gepost door Jacopo
:italie: :wat?!: Tell me!
voor geen van beide zou ik kiezen,
wacht tot je degene vindt die ook net zo gek is op jou...
sweetness1984
25-03-2004, 11:58
Origineel gepost door minora
Volg je gevoel ik sluit me geheel aan bij jou minora volg je gevoel!!! want als je dat niet doet kan je een grote fout begaan waar je je hele leven misschien wel spijt van kan krijgen en dat is pas een klote gevoel.
Bachelorette
25-03-2004, 12:17
Origineel gepost door SuperSalima
En als je gevoel niet te vertrouwen is :maf:
dan heb je groot probleem :maf:
spijt gaat hij zoiezo krijgen maakt niet uit wie hij kiest.
hij zal toch wel kiezen voor degene die hij leuk vindt, die is immers onbereikbaar en wat wil de mens altijd....het onbereikbare...
:zwaai:
Bachelorette
25-03-2004, 12:29
Laten we 't erop houden dat dit Een Groot Probleem is.....en problemen zijn er om te overleven...heb je dit gedaan....dan kun je pas op 't eind weten of je de juiste keuze hebt gemaakt.
Iets wat juist lijkt, kan niet juist blijken.
Iets waar je sterke twijfels over had, kan juist goed blijken.
Tekkel 3la Lah en denk er goed over na...dat is 't enige wat je kan doen.
het eind...is het dan niet al te laat? je hebt dan misschien wel jaren verspild aan iemand waar je eigenlijk niet van hebt gehouden.
Het is een lastige situatie en er moet zeker heel goed over nagedacht zijn...het zijn meerdere harten die hij moet beschermen incl. de zijne.
Bachelorette
25-03-2004, 12:53
Ja...je weet 't natuurlijk ook tijdens...maar je kan in de harten van mensen kijken....dus je zeker kan je nooit zijn.
Dus aan 't eind weet je echt of je de juiste keuze hebt gemaakt...het eind hoeft niet perse een einde van de relatie te betekenen....kan ook heel positief zijn....een gebeurtenis waardoor je elkaar "echt" leert kennen en waardoor je weet wat je aan wie hebt ;)
Het blijft moelijk...en je kan niet lang genoeg erover nadenken...uiteindelijk maak je toch een keuze en hoe lang je er ook mee wacht....het helpt niks.
Dan moet je je toch allereerst aan jezelf denkt, dus maak een keuze die in jou ogen 't beste lijkt en waarin jij 't meest gespaart wordt.
Maar 't gaat er vooral om dta je een keuze maakt.....en niet alleen maar wacht.
Wordt moeilijk als je anderen niet wilt teleurstellen, als hij voor dat meisje kiest waar hij gek op is, dan zal dat meisje dat gek op hem is, veel pijn hebben en dat weet hij. Als hij type is die medelijden heeft, zal hij dan ook niks zeggen...
hoe dan ook...Keuze maken...ik haat het wanneer mensen het ene zeggen en het andere doen/willen.
Niemand aan het lijntje houden...gewoon zeggen waar het op staat! :kwaad:
beter dat er duidelijkheid is en iedereen weet waar hij voor staat dan al die onzekerheid...
Bachelorette
25-03-2004, 12:59
:goedzo:....'t is al moeilijk genoeg dat je voor een keuze staat en dat maakt 't alleen moeilijker op :kwaad:
ik weet niet voor wie het erger is...de keuzemaker of wachten op de keuze van die persoon...
iwa jah...het leven bestaat nou eenmal uit keuzes..inshallah worden de juiste gemaakt ;)
ilham2222
25-03-2004, 12:59
liefde maakt blind, ik ben er een die op mijn gevoel af gaat.
en dat is meestal oke ;)
Bachelorette
25-03-2004, 13:06
Beide lijkt me erg...maar 't ergste lijkt me toch wachten op een keuze van een ander.....daar heb je zelf de hand niet in...allah i7fed dat zoiets je overkomt.
Incha Allah.
inshallah
Ik weet het fijne ervan ;) en zoiets is idd verschrikkelijk om mee te maken..wens dat niemand toe
Bachelorette
25-03-2004, 13:18
Zou je dan blij zijn als diegene uiteindelijk toch voor jou heeft gekozen?
Het lijkt me eerlijk gezegd niet....het feit dat hij een keuze moest maken...oftewel een lange tijd allerlei overwegingen maakte...zegt al genoeg...
hangt er van af hoe groot jouw liefde is. persoonlijk zou ik dan krijgen waar ik mijn hele leven op heb gewacht, of er nou een keuze gemaakt moest worden of niet...en aan de andere kant...onzekerheid dat hij spijt krijgt van zijn keuze kan natuurlijk ook komen...als je met je verstand handelt, dan hadje afstand genomen...maar als je een gevoelsmens bent, is het moeilijker om los te laten wat je dierbaar is.
wanna 7assa be doenya harbana..... :o
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.