Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe moet ik achter komen of iemand

Pagina's : [1] 2

mafiagirl
24-03-2004, 21:56

SALAM WA 3HELEKOM A RAHMATOE ALLAH WA BARAKATOH! IK HEB EEN VRAAGJE AAN JULLIE, HOE MOET JE WETEN OF IEMAND ILLIGAAL IS, ZONDER HEM DEZE VRAAG TE STELLEN! IK ZELF VIND HET NIET STAAN OM HEM TE VRAGEN VAN HEB JE PAPIEREN?OF LAAT JE PASPOORT IS ZIEN! :rolleyes: :confused: Hoe kan je het nou op een nette manier vragen of gewoon achter komen? :D :zwaai:

yesmina19
24-03-2004, 22:00
vraag aan hem of hij een paspoort heeft of werk ji waar verblijf je mohiem ik heb geen verstand!!

Mocro4eva
24-03-2004, 23:00
Gewoon vragen op een vriendelijke manier vragen of die persoon een verblijfsvergunning heeft, niks mis mee.

flash
24-03-2004, 23:08
Origineel gepost door mafiagirl SALAM WA 3HELEKOM A RAHMATOE ALLAH WA BARAKATOH! IK HEB EEN VRAAGJE AAN JULLIE, HOE MOET JE WETEN OF IEMAND ILLIGAAL IS, ZONDER HEM DEZE VRAAG TE STELLEN! IK ZELF VIND HET NIET STAAN OM HEM TE VRAGEN VAN HEB JE PAPIEREN?OF LAAT JE PASPOORT IS ZIEN! :rolleyes: :confused: Hoe kan je het nou op een nette manier vragen of gewoon achter komen? :D :zwaai: Je moet sneaky zijn, met een omweg vragen naar zijn paspoort. Haal die van jou erbij en zeg dat je em moet vervangen omdat ie bijna op is ofzo... verzin een reden en vraag of die van hem (ze3me :stout: ) nog genoeg tijd heeft... :D Of vraag of zijn rijbewijs er nog goed uitziet omdat die van jou helemaal verkreukeld is.. Verzin maar... :D

LQwaad4life
24-03-2004, 23:28

Origineel gepost door mafiagirl SALAM WA 3HELEKOM A RAHMATOE ALLAH WA BARAKATOH! IK HEB EEN VRAAGJE AAN JULLIE, HOE MOET JE WETEN OF IEMAND ILLIGAAL IS, ZONDER HEM DEZE VRAAG TE STELLEN! IK ZELF VIND HET NIET STAAN OM HEM TE VRAGEN VAN HEB JE PAPIEREN?OF LAAT JE PASPOORT IS ZIEN! :rolleyes: :confused: Hoe kan je het nou op een nette manier vragen of gewoon achter komen? :D :zwaai: vraag hem een keertje een spijker broek met een Tshirt aan te trekken. als hij de Tshirt onder zijn broek stopt, dan is hij illie. als hij zijn Tshirt over zijn broek heeft dan is hij geen illie.

LadyLo
24-03-2004, 23:33
vraag hem hoe lang hij al in Nederland is en op grond waarvan hij is gekomen. Want je hebt een zogenaamde oom die ook wil komen :D

LQwaad4life
25-03-2004, 10:12
en weet je het al?

faaatje66
25-03-2004, 10:24
goeeed kijken t verschil zul je wel zien of merken... observeer en leer

piranjah
25-03-2004, 17:07
dat hoor je toch wel aan zn nederlands taalgebruik!!!!

cheima
25-03-2004, 17:51
Origineel gepost door mafiagirl SALAM WA 3HELEKOM A RAHMATOE ALLAH WA BARAKATOH! IK HEB EEN VRAAGJE AAN JULLIE, HOE MOET JE WETEN OF IEMAND ILLIGAAL IS, ZONDER HEM DEZE VRAAG TE STELLEN! IK ZELF VIND HET NIET STAAN OM HEM TE VRAGEN VAN HEB JE PAPIEREN?OF LAAT JE PASPOORT IS ZIEN! :rolleyes: :confused: Hoe kan je het nou op een nette manier vragen of gewoon achter komen? :D :zwaai: Ik zie in één oogopslag wie een illie is..en wie niet..:)

appelsap
25-03-2004, 18:26
Origineel gepost door mafiagirl SALAM WA 3HELEKOM A RAHMATOE ALLAH WA BARAKATOH! IK HEB EEN VRAAGJE AAN JULLIE, HOE MOET JE WETEN OF IEMAND ILLIGAAL IS, ZONDER HEM DEZE VRAAG TE STELLEN! IK ZELF VIND HET NIET STAAN OM HEM TE VRAGEN VAN HEB JE PAPIEREN?OF LAAT JE PASPOORT IS ZIEN! :rolleyes: :confused: Hoe kan je het nou op een nette manier vragen of gewoon achter komen? :D :zwaai: dommie..hier verschillende manieren.. 1: he ahmed ben je hier geboren? 2: he ahmed wat voor opleiding heb je hier gedaan 3:he ali zullen we een weekje naar turijke gaan enz enz..echt sommige mensen moet je alles voorkauwen:jammer:

habiba_riffa
25-03-2004, 18:29
Origineel gepost door appelsap dommie..hier verschillende manieren.. 1: he ahmed ben je hier geboren? 2: he ahmed wat voor opleiding heb je hier gedaan 3:he ali zullen we een weekje naar turijke gaan enz enz..echt sommige mensen moet je alles voorkauwen:jammer: :giechel:

madame_nadia
25-03-2004, 18:31
vraag m hoe het hem gelukt is door de douane te komen! :D geintje, maar piranjah had wel gelijk :zwaai:

EnaMeknessie
26-03-2004, 03:30
Dat hoor je og aan zijn accent. Voorbeeld.* Ewa meizja jij hebt misschien noemer von teliefoen voor mai *Wallah iek viende jauw luuk egwar. hahahahahahahha. vraag het hem gewoon joh dan weet je het zekerss. LAtersssssssssssssssssssssss

samiaimas
26-03-2004, 08:28

Origineel gepost door LQwaad4life vraag hem een keertje een spijker broek met een Tshirt aan te trekken. als hij de Tshirt onder zijn broek stopt, dan is hij illie. als hij zijn Tshirt over zijn broek heeft dan is hij geen illie. :D wollah ge hebt gelijk

Pagina's : [1] 2